Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kan jo ikke klage så veldig mye på at vi trenger mange spillere etter dette. Kanskje noen mer rutinerte i forsvar, men nå må laget samkjøres og spillere må komme tilbake fra skade. For meg ser det ut til at de fleste av skadene er sliteskader. De kjøres kanskje for hardt på trening? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Han over kom meg i forkjøpet. Endret 2. september 2014 av Sameboe Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) https://twitter.com/ManUtd/status/506599979168055296/photo/1 e: og meg, men det er fordi jeg skrev en lang post Der ja! Nå kan vi endelig hvile i fred! Men først en tur på do.. Uansett. ABSOLUTT HERLIG SIGNERING! Hadde ikke trodd dette for 2 døgn siden. Ville ha ledd meg i hjel. Endret 2. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Han ser sykt nice ut. Gleder meg til å se han i hvit trøye! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Falcao eller Di Maria på drakten?? Faen så vanskelig, men jeg tror jeg går for Di Maria siden jeg ikke vil risikere å ha Falcao i år og så blir det ikke noe kjøp neste år.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Han kan score fine mål iallefall. Endret 2. september 2014 av Sameboe 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Radamel Falcao Garcia Zarate. Verdens kuleste navn ever? Ikke langt unna væffal. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Fy faen det siste der, Zlatan kvalitet på fleire av dei måla mann! Og statistikken hans på mål per kamp er bare drøy! Endret 2. september 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 £6m er det Monaco får av United for å hente Falcao på lån.I tillegg så kan han kjøpes neste sommer for £36m. Det er jo en nice deal! Han tjener £3.46m i uka. United betaler £2.65m. I forhold til hva visse andre spillere tjener i klubben så er det ikke så aller verst med tanke på kvalitetene til Falcao. Du mener selvfølgelig £0.346m og £0.265m Fortsatt alt for mye, blir det kjøp forlanger jeg at han går ned i lønn. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ah ja mener selvfølgelig det Gikk litt fort i gledesruset Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 hehe Nå gleder jeg meg bare til å se hvor alle sammen blir å spille, Mata som før, Blind i forsvar eller midtbane, Di Maria sentralt? ah så lenge til neste kamp Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Falcao - £350k-a-weekRooney - £300k-a-weekDi Maria - £250k-a-weekVan Persie - £220k-a-week United fans though... 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tror dere at vi fortsetter med 3-5-2, eller at vi går over til 4-3-3, 4-2-3-1 eller 4-3-1-2? Hvilken formasjon håper dere på? Og hvilken starting XI håper dere å se? Personlig så håper jeg at vi går over til 4 bak. 4-3-1-2 De Gea Rafael - Jones - Rojo - Shaw Herrera - Blind - di Maria Rooney/Mata/Janu RvP/Rooney/Wilson - Falcao Rooney i 10eren til Mata begynner å spille fotball. Mata/Janu i 10eren når Rvp opereres, og Rooney på topp med Falcao. 4-2-3-1 De Gea Rafael - Jones - Rojo - Shaw Herrera - Blind Januzaj - Rooney - di Maria Falcao/RvP 4-3-3 De Gea Rafael - Jones - Rojo - Shaw Herrera - Blind - di Maria Januzaj - Falcao/RvP - Rooney Tenker Rooney på venstre fordi han er høyrefotet, og kommer aldri til å komme til skudd om han skal spille på høyre. Hva tror dere? Jeg tipper at vi fortsetter med 3-5-2 til det sitter. 3-5-2 De Gea Jones - Evans - Blackett Rafael - Herrera - Rooney - di Maria - Shaw RvP - Falcao Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er det slik å forstå at de flere Unitedsupportere synes det er trist at Welbeck ble solgt? Har ikke sett så mye av ham, men av det jeg har sett virker han ganske gjennomsnittelig. Ikke at jeg klager, er bedre enn ingenting. Synes 16m er litt vel mye? Men det går vel litt i at Wenger var desperat, det bare var noen få timer igjen av vinduet osv. Jeg synes dere fikk en meget god deal. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Han er 23 år. Er rask og har et bra rykk. Alt han mangler er seltillit foran mål. En kommende stjenre. Bra at vi har Wilson i bakhånd. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg synes 16m virker litt mye selv, men jeg synes jo også at 12m for Sturridge var i overkant da det skjedde. Så hvem vet? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Welbeck er rask, sterk, og hardtarbeidende. Får han bare fininnstilt ballkontrollen og avslutningene sine så vil han ha det meste. Han pleier også å være blant de beste mot skikkelig god motstand. I fjor hadde han 11 mål på 25 kamper, spilte ofte som ving. Det er et høyere målsnitt enn det Sturridge hadde i Chelsea. Jeg tviler ikke på at Welbeck ender opp på samme måte som ham. En av favorittspillerne mine. Veldig synd å miste ham. Endret 2. september 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Welbeck har samme utgangspunkt som Sturridge vil jeg påstå. Han trenger definitivt å trene på avslutninger, og hvis han får de til å sitte vil han bli et mareritt hvor alle. Han er ekstremt hurtig, jobber knallhardt og har god fysikk (selv om han virker tynn). Som Kammizez skriver over så er Welbeck veldig solid. Han presterer ofte bra, selv mot veldig god motstand. Han har spilt alt for mye på ving hos oss, og blir nok mye bedre hos dere når han får spille spiss.. Han kan bli en stjerne eller en flopp. Han har egenskapene til å bli begge. Blir spennende å følge han videre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Slik ser altså troppen ut nå, samt Fletcher, Cleverley, Anderson, Fellaini, Amos og Lingard(?). Går også utifra at vi fortsetter å bruke 3-5-2, ihvertfall inntil videre. Endret 2. september 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå