Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

£6m er det Monaco får av United for å hente Falcao på lån.I tillegg så kan han kjøpes neste sommer for £36m. Det er jo en nice deal! Han tjener £3.46m i uka. United betaler £2.65m. I forhold til hva visse andre spillere tjener i klubben så er det ikke så aller verst med tanke på kvalitetene til Falcao.

Du mener selvfølgelig £0.346m og £0.265m :) Fortsatt alt for mye, blir det kjøp forlanger jeg at han går ned i lønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere at vi fortsetter med 3-5-2, eller at vi går over til 4-3-3, 4-2-3-1 eller 4-3-1-2?

 

Hvilken formasjon håper dere på? Og hvilken starting XI håper dere å se?

 

Personlig så håper jeg at vi går over til 4 bak.

 

4-3-1-2

 

De Gea

 

Rafael - Jones - Rojo - Shaw

 

Herrera - Blind - di Maria

 

Rooney/Mata/Janu

 

RvP/Rooney/Wilson - Falcao

 

Rooney i 10eren til Mata begynner å spille fotball. Mata/Janu i 10eren når Rvp opereres, og Rooney på topp med Falcao.

 

 

4-2-3-1

 

De Gea

 

Rafael - Jones - Rojo - Shaw

 

Herrera - Blind

 

Januzaj - Rooney - di Maria

 

Falcao/RvP

 

 

4-3-3

 

De Gea

 

Rafael - Jones - Rojo - Shaw

 

Herrera - Blind - di Maria

 

Januzaj - Falcao/RvP - Rooney

 

Tenker Rooney på venstre fordi han er høyrefotet, og kommer aldri til å komme til skudd om han skal spille på høyre.

 

Hva tror dere? Jeg tipper at vi fortsetter med 3-5-2 til det sitter.

 

3-5-2

 

De Gea

 

Jones - Evans - Blackett

 

Rafael - Herrera - Rooney - di Maria - Shaw

 

RvP - Falcao

Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at de flere Unitedsupportere synes det er trist at Welbeck ble solgt? Har ikke sett så mye av ham, men av det jeg har sett virker han ganske gjennomsnittelig. Ikke at jeg klager, er bedre enn ingenting. Synes 16m er litt vel mye? Men det går vel litt i at Wenger var desperat, det bare var noen få timer igjen av vinduet osv.

 

Jeg synes dere fikk en meget god deal.

Lenke til kommentar

Welbeck er rask, sterk, og hardtarbeidende. Får han bare fininnstilt ballkontrollen og avslutningene sine så vil han ha det meste. Han pleier også å være blant de beste mot skikkelig god motstand.

I fjor hadde han 11 mål på 25 kamper, spilte ofte som ving. Det er et høyere målsnitt enn det Sturridge hadde i Chelsea. Jeg tviler ikke på at Welbeck ender opp på samme måte som ham.

 

En av favorittspillerne mine. Veldig synd å miste ham.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Welbeck har samme utgangspunkt som Sturridge vil jeg påstå. Han trenger definitivt å trene på avslutninger, og hvis han får de til å sitte vil han bli et mareritt hvor alle. Han er ekstremt hurtig, jobber knallhardt og har god fysikk (selv om han virker tynn).

 

Som Kammizez skriver over så er Welbeck veldig solid. Han presterer ofte bra, selv mot veldig god motstand. Han har spilt alt for mye på ving hos oss, og blir nok mye bedre hos dere når han får spille spiss..

 

Han kan bli en stjerne eller en flopp. Han har egenskapene til å bli begge. Blir spennende å følge han videre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...