Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser det skrives mye om at vi bruker altfor mye penger, akkurat nå bryr jeg meg NULL om det, vi MÅ kjøpe og det vet klubbene, derfor betaler vi etter det. Men er det ikke mye deiligere å betale 60m£ for Di Maria enn det som vi er vant med, at Glazer betaler 60m£ i renter? Det er bare å handle, bruke 100m£ til om det er det som skal til for at vi får rettet det opp, så kan vi heller fylle på med være egne talenter etterhvert som vi begynner å klatre igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe uttalselser fra klubben om arbeidstillatelsen til Rojo?? Han kan fint funke i en backlinje med 4. Nå som vi har Di Maria burde LvG gå over til en formasjon med rene vinger og satse på Januzaj i tillegg. Valencia kan få spille høyreback i fraværet av Rafael (har han tenkt å komme tilbake fra skade og forbli skadefri for en kamp snart??)

Slik håper jeg vi starter mot Burnley:

 

DdG

Rafael - Blackett - Jones - Rojo

Fellaini - Herrera

Januzaj/Valencia/Mata - Rooney - Di María ( Premier Leagues beste spiller? :D )

Van Persie/Welbeck

 

Da blir det nok andre saker tenker jeg.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Rafael ser ut til å være friskmeldt. Ifølge fantasyfootballscout.co.uk, er både Fellaini og Herrera tilbake mot Burnley.

Ja jeg er veldig seriøs angående Januzaj. Hvis han ikke får spille så stopper utviklingen hans. Han har fått lite spilletid i det siste og de gangene han har kommet inn fra benken så har han vært helt gjennomsnittlig. Idag var uansett de offensive bevegelsene fra spillerne han hadde rundt seg dårlige.

Glemte Mata, han starter nok kampen. Valencia burde kanskje også få spille siden Rafael ikke er skadet lenger.

Imens vi venter på Shaw burde Rojo få spille venstreback.

 

Er vel bare "andre" fans og spesielt Liverpoolfans som tror at resultatet i ligacupen med de spillerne hadde noe å si. Jeg er bare bekymret over at Evans var kaptein. Han suger og håper virkelig ikke at han får spille. Synes heller ikke at vi har fungert noe bra defensivt med 3-5-2 med et reservelag (hvorfor spilte han uansett 3-5-2 med så mange som sikkert ikke har spilt slik en enste gang på reservelaget) eller med toppet lag. Håper virkelig at kjøpet av Rojo og Di María gjør at LvG går over til en formasjon som 4-3-3 eller 4-2-3-1. Det er jo ikke logisk å bruke 3-5-2 lenger.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Gidder ikke være sint over kampen i dag, den beskriver bare alle problemene som har ligget og ulmet i lang tid allerede. På mange måter er jeg faktisk lettet; en gang for alle ser vi hvem som bør være med videre og hvem som bør bort.

 

For å ta det første først: jeg reagerte tidlig på skryten av en del spillere i sesongoppkjøringen. Jeg så ikke kampen mot LA Galaxy og Liverpool, men jeg så de resterende fire matchene:

Michael Keane og Reece James er ikke talenter det er verdt å ta vare på. Hva som imponerte folk med disse to forstår jeg ikke. Ingen av dem har en fremtid i klubben, og jeg fatter ikke hva som får Van Gaal til å stille med dem i en offisiell kamp. Jeg har ingen tro på at noen av disse to noen gang klarer å etablere seg i en stor liga.

 

Så var det de etablerte stjernene, da. Fletcher og Cleverley vet vi ikke er gode nok. Chicharito er ikke PL-kvalitet, og har ikke vært det noen gang heller. Han er en fryktelig dårlig spiller. La meg så hoppe over til de spillerne jeg kanskje får litt mer smekk for å kritisere. Wayne Rooney, for eksempel. Han spilte ikke i dag, men jeg tviler på at han hadde utgjort en forskjell. Jeg mener Wayne Rooney burde blitt solgt i fjor. Det er ikke nødvendigvis slik at "lagets største stjerne" er bra for laget. Han virker mettet, lei, sur og er i hvert fall ikke et kapteinsemne. I førti prosent av kampene er han glimrende, for all del. Problemet er resten av sesongen, der han ser ut som en feit pensjonist uten evne til å gjøre noe konstruktivt av seg selv. Forsvinner ikke han, må kanskje RvP gå? For meg ser det ut til at laget ikke har godt av at begge to er "så viktige".

 

Nå bør vi bygge et angrep rundt kreativiteten til Januzaj, Mata og Di Maria. La RvP eller Rooney spille andrefiolin. Det er disse tre spillerne som virker mest sulten og gira. La James Wilson få muligheten utover høsten. Kjøp en ny midtbanespiller som kan avlaste et forsvar uten selvtillit. Det vil gå bedre, men jeg tror det må selges bort nå. Selg gjerne fem-seks spillere. LvG må vise at han har baller til å selge, ikke bare kjøpe.

 

Jeg forventer å se Di Maria fra start mot Burnley, sammen med Januzaj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har noe å si. Dette er ikke et resultat som bare går ut over de spillerne som var utpå banen i dag, det går ut over hele laget og manageren. Hva tror du går oppe i hodene på spillerne som for ikke lenge siden slo lag som Real Madrid, Roma, Inter, Liverpool m.flere og som nå har bare tatt ett forbanna poeng mot Swansea, Sunderland og MK Dons (!). Noe har jo skjedd, det har vært en kollektiv kollaps uten like. Har registrert at mange hyllet Evans og omtalte han som den beste midtstopperen vi har, og at det skal bli godt å få han tilbake igjen. Hva er grunnen for det? Fyren er ubrukelig. Slike tabber som i denne kampen er ikke akkurat første gang han gjør, det har skjedd mange ganger før og nå er jeg faen meg lei. Ikke er han spesielt sterk, god i lufta eller rask heller. Selg jævelen.

 

3-5-2 har vært ren gambling, nå har vi ikke råd til å gamble mere, van Gaal. Inn med 4-2-3-1 eller 4-3-3 NÅ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...