Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er smått utrolig å ha brukt 1,5 milliarder på spillere i 2014 og fortsatt ikke ha forsterket laget det behovet er størst.

 

Og hvorfor selges ikke noen spillere underveis? Lønnsutgiftene med så mange spillere i laget må jo bli enorme. Bli kvitt de som ikke er gode nok og få inn en sentral midtbane snarest.

 

Vi har jo kjøpt Herrera, så vi har jo forsterket der skoen trykker mest. Men vi trenger nok en spiller til inn på den sentrale midtbanen.

 

Det er et godt spørsmål. Få ut daukjøtt og få bort unødvendige lønnskostnader. Få troppen ned på 25 spillere.

 

This! " Bli kvitt de som ikke er gode nok og få inn en sentral midtbane snarest." Støtter dette 100%!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Herrera vært på banen i PL? (Har ikke lagt merke til han i så tilfelle)

Men med han på midtbanen og den nye midtstopperen deres som har type 30 kort på 50 kamper*, så skal det bli moro å se United fremover iallfall.

 

en jordfreser i hver av de to bakerste leddene :p

 

 

Correction:

Rojo collected a staggering 15 yellow cards and four red cards during his previous two league seasons with Sporting - more than anyone else in the Portuguese Primeira Liga - marking him out as a man not to be trifled with.

 

 

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Dette hjelper vel heller ikke på:

Rojo had an argument with neighbour Juan Pablo Gomez, who was struck with a bottle which broke.

A medical examination stated that injuries had been caused to the victim’s “face, body and forearm”.

Rojo was formally accused in October 2012 and re-accused in May this year, with Prosecutor Marcelo Romero waiting to hear from Rojo’s lawyers how the player will plead.


http://www.mirror.co.uk/news/manchester-uniteds-marcos-rojo-could-4097649#ixzz3BOcqV3cF
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook

 

Lenke til kommentar

God spiller, men det blir akkurat som med Di Maria spør du meg. Det er ikke der skoen trykker, men regner med at LVG har en plan hvis han henter to nye vinger istedenfor en midtbane.....

 

Hvis vi henter Cuadrado kan vi i iallfall legge om til en ny formasjon siden vi har to vinger som ikke er redd for å passere ett ledd eller to.

Lenke til kommentar

Laget idag får meg til å tro at jeg har vært i koma i 6 år og at det har vært 10 forskjellige managere i klubben og alle har handlet det de selv ville ha. Nå har det riktignok vært 3 managere de siste par årene, men likevel er savnet jeg en konkret plan over spillerkjøp. Fjorsesongen var jo håpløs, panikkjøp og ingen plan.

Vi kan ikke gå på samme smell med LvG som med Moyes, dvs å sparke han før han får gjennomført planen hans, da er jo all tid han får bortkastet.

Skrap sammen en skikkelig lag, selg de overflødige spillerne, og hent en midtbanespiller av rang og en stopper.

 

Di Maria er velkommen i mine øyne, men for over 600 millioner så hadde ikke jeg gått med på det kjøpet om jeg var eieren. Hadde vi snakket om verdens beste midtbanespiller, så hadde det vært mer forståelig, men 600 for en 26 år gammel ving er mye. Nå er vel ikke summen bekreftet, heller ikke overgangen, men det er vel et rykte med hold i.

 

 

En ting er sikkert, Cleverley og Fletcher på midtbanen holder ikke mål, så mye jeg vil at de skal være gode nok er de ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg tror man kanskje må venne seg til at 600mill. for et stort, stort navn ikke lenger er helt uhørt. Prisene på spillere har steget enormt se siste årene og kvalitetsspillere (med et kjent navn) får man kanskje ikke alltid for 200mill. lengre.

 

Noen unntak er det, men jeg tror dette er i tråd med prisstigningen.

 

Og bare så det er sagt; jeg syns prisene på spillerne jevnt over burde halveres. Skulle ikke forundre meg om vi bikket milliarden før tiåret er omme.

Lenke til kommentar

Håper følgende spillere blir solgt nå denne uken.

 

Cleverley, Fletcher, Fellaini, Anderson, Kagawa og Hernandez.

 

Bør så brukes penger på en sentral midtbane og en midtstopper.

 

Cleverley, Fletcher og Anderson er rett og slett ikke gode nok.

 

Fellaini og Kagawa passer ikke inn, og jeg vil heller beholde Welbeck fremfor Hernandez.

 

Aller helst hadde jeg sett at Mata ble solgt før Kagawa, men det skjer nok ikke. Mata er en god spiller, men det blir for temposvakt fremme med ham, RVP og Rooney.

 

Frykter at det ikke blir solgt noen i det hele tatt, og at de sier seg fornøyd med Di Maria inn nå på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...