Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Ryktetråd.. Endret 23. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Woodward som flere sier er totalt ubrukelig har nå hentet inn 5 spillere på under ett år i tillegg til å ha ordnet tidenes beste sponsoravtale. Han henter nok ikke tilfeldige spillere, men spillere som er ønsket av manager. Det er i tillegg styre som godkjenner hvor mye som er tilgjengelig for hver overgang, ikke Woodward selv. Så ekstremt mye negativitet blant supportere for tiden, bare trist i grunn. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Veldig bra Van Gaal intervju av Gary Neville. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/managers/louis-van-gaal/11052364/Louis-van-Gaal-It-has-been-a-very-difficult-start-at-Manchester-United-but-I-will-deliver.html *host* http://www.telegraph.co.uk/sport/football/managers/louis-van-gaal/11052364/Louis-van-Gaal-It-has-been-a-very-difficult-start-at-Manchester-United-but-I-will-deliver.html Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Woodward som flere sier er totalt ubrukelig har nå hentet inn 5 spillere på under ett år i tillegg til å ha ordnet tidenes beste sponsoravtale. Han henter nok ikke tilfeldige spillere, men spillere som er ønsket av manager. Det er i tillegg styre som godkjenner hvor mye som er tilgjengelig for hver overgang, ikke Woodward selv. Så ekstremt mye negativitet blant supportere for tiden, bare trist i grunn. 5 sspillere helt siden han fikk sin nye posisjon som er over et år siden. Fellaini til overpris imponerte ingen. Var nok ikke vanskelig å overbevise Mata fra benktilværelsen under Mourinho til spilletid nesten hver eneste kamp i United. Resten er det ikke så mye å si på, men hvis du sammenligner han med Gill så er det definitivt forskjeller. Kan ikke huske at han brukte så mye tid på hver eneste spiller. I tillegg så hadde han klart å hente mer enn 5 spillere på 3 vinduer. Woodward vil være fantastisk i en rolle hvor han får ansvaret for sponsoravtaler, men han passer ikke inn som ansvarlig for overganger. Jeg skrev ikke at det er Woodward som bestemmer hvor mye som er tilgjengelig til å hente inn spillere, men Woodward er ansvarlig for å hente inn spillere. Woodward er ikke en som liker å gi bort penger, men å få dem inn. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Håper ikke det der minsker sjansen at vi får inn Vidal/Khedira typ. Noe vår midtbane sårt trenger.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 (endret) https://www.facebook.com/photo.php?v=1144304898943058 https://www.facebook.com/photo.php?v=579924692153067 Endret 23. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Kan vi diskutere sånne rykter i den tråden vi har opprettet for det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Mhm, så ikke hvilken tråd det var i gledesruset Ordner opp i det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Kunne man ikke f.eks brukt Rooney og Kagawa som midtbane i stedet for Fletcher og Cleverley, med Welbeck og Persie på topp? Mye klovnespilling... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Selge welbeck...... Høres ut som fri fantasi. Trist hvis de finner på det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Kommer bare Di Maria inn nå så gir jeg opp. Han er en av verdens beste vinger, men det hjelper oss dessverre ikke noe som helst bakover. Jones / Smalling er helt greie midtstoppere som kan bli bra hvis de har en dirigent ved siden av seg, en leder som kan ta kontrollen over hele forsvaret. Evans er god når han er i form, dessverre er han skadet nesten hele tiden. Blackett, BLACKETT, er vår beste midtstopper for tiden. Han er et beist, men ikke en vi kan sette lit til akkurat nå. Fletcher er helt ræv, han kan jo ikke sentre ballen eller takle lengre. Gjør flere feil enn min lillebror på 12 år. Cleverley er i akkurat samme bane. Jeg kan huske at når han hadde selvtillit så funket faktisk foten hans, men nå er det bare trist hele greia. Young ser bedre ut i en backposisjon enn som en ving, men han skulle selvfølgelig stupe i dag også. Skuffende. Valencia holder mål, men har helt glemt hvordan man legger inn. - Vi trenger inn en solid midtstopper som ikke blir skadet med en gang. Betal det vi må. - Vi trenger to på midten med en gang. Betal det vi må. Carrick holder mål, men drar på seg mye skader for tiden. Herrera holder mål, men har tydeligvis også begynt med "The United way" når det kommer til skader. Vi trenger to nye inn sånn at vi slipper å bruke Januzaj, Mata, Rooney eller Kagawa som SM. Det vil også gi oss en ny dimensjon hvor vi kan spille 4-3-3 eller 4-2-3-1. - Selg Fletcher, Cleverley, Hernadez, Young og Kagawa (eller Mata) for å finansiere litt mer pengebruk. Dra frem sjekk heftet med en gang, før skaden blir for stor og vi ender opp som Liverpool. Endret 24. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 United møter de tre opprykklaga på straka bånd fremover. Går nok bra. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 De nyopprykka lagene kan være vel så vanskelige å møte, særlig så tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Selv AllFather ville ha vært en forsterkning. 3 Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) På tvers united! Underveis i sesongens andre kamp, borte mot overkommelige Sunderland, tok jeg meg selv i å bli sikkelig irritert ved flere anledninger. På tvers, på tvers, på tvers! Enten i bakre treer eller i fireren på midten. Og det går SAAAAAKTE! Det er ikke snakk om hurtig vendinger av spillet for å skape rom, det er snakk om ren balltrilling. Ofte med en horribel feilpasning som resultat. Det virker nesten som om det er en del om ikke engasjerer seg i det hele tatt! Rooney, Mata og Van Persie er på papiret en livsfarlig trio, men ikke når alle tre bytter på å ta et drag ned i midtsirkelen for så å legge en støttepasning til Fletcher eller Cleverley. United har 10 avslutninger i dag, 3 på mål og 2 av de innenfor 16. Resten fra horrible posisjoner.(http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755320/team-stats/1/0_SHOT_01#tabs-wrapper-anchor) Over til kantene våre, Young og Valencia, disse gutta forventer jeg at skal utfordre backene 1v1 og komme til gode innleggs muligheter. Med andre ord, gi verdensklasse spissene våre noe å jobbe med. Underveis i kampen irriterte jeg meg over hvor mange ganger disse gutta rett og slett ikke gadd/turte å utforde backen sin. De hadde 1v1 situasjoner med tvilsom eller ingen sikring opptil fere ganger, men valgt heller å trille på tvers. En liten sjekk på fourfourtwo.com sine stats sider bekrefter mine misstanker, Young og Valencia er notert med ett forsøk på å utfordre hver. Hvis vi ser på antall innlegg står Young med 0 av 7 vellykkede og Valencia med 0 av 4 vellykkede (Regner med at hans assist ikke er telt med ettersom den gikk via kneet til en motspiller. Når du spiller kant i United så skal du tørre å utfordre! Spesielt når stillingen er 1-1 mot ett lag som antageligvis ender på nedre halvdel. Det ble spilt på tvers godt ut i tillagt tid! Hvor er det massive trøkket united har vært kjent for å skape mot slutten av kamper? Hvor er ledertypene som går foran og tar risken, ofrer seg for laget og skaper mulighetene? Hvor har det blitt av “Can united score? They always score!”... Endret 24. august 2014 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Du kan se at Valencia blei fort "temma" av den nederlandske backen til Sunderland, slutta å utfordra til høgre for å komma til linja å legga inn, gjekk kun til venstre innover eller slo pasningen ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) * Du kunne vel ikke bruke standard formatering i hele innlegget slik at man ikke skremmes bort fra å lese? Uansett så tror jeg og håper jeg at Di Maria kan tilføre en ny dimensjon slik at det blir mindre av tverspasninger ettersom han liker å utfordre motstander 1 mot 1 og komme seg i bra posisjon til i legge inn foran mål eller spille gjennom midten. Young er ikke i nærheten av god til å utfordre 1 mot 1. Valencia prøver, men han ender bare opp med å løpe ved siden av motstander og ikke forbi. Med andre ord så er han ikke god til å utfordre 1 mot 1. RvP blir veldig usynlig fordi vi sliter med å holde ballen i laget høyt på banen. Sunderland hadde nesten alle i forsvar og det blir for mye press fra motstanderen og når vi har så lite kreative spillere som Young og Valencia på kantene så hjelper det lite å bare ha fart hvis man ikke får til noe med ballen. Valencia hadde riktignok en assist, men det var bare flaks at den rakk helt bak til Mata. Endret 24. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Det er smått utrolig å ha brukt 1,5 milliarder på spillere i 2014 og fortsatt ikke ha forsterket laget det behovet er størst. Og hvorfor selges ikke noen spillere underveis? Lønnsutgiftene med så mange spillere i laget må jo bli enorme. Bli kvitt de som ikke er gode nok og få inn en sentral midtbane snarest. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Mata + RvP + Rooney = fryktelig lite effektivt. Jeg må innrømme at jeg er skuffet, men det blir ingen framdrift når de 3 på topp skal kose med ballen hver gang de får den. I går skjedde det gang på gang: Mata mottar ball med mann i rygg. I stedet for å sende den tilbake på et touch for så å finne nytt rom selv, så tar han ballen, fører den litt rundt, og sender en "passiv" pasning til Young, Fletcher eller Cleverley. Så spilte mottaker ballen til Rooney - ny runde med løping, ny passiv pasning. Fletcher og Cleverley tok "ingen" risiko med sine pasninger, og hadde vel en pasningsprosent på over 90. Likevel slår dem en feilpasning på tvers som gir store sjanser i mot. Eneste jeg vil gi godkjent i går var Blacket og Jones. Welbeck startet bra etter innhoppet, men forsvant raskt. Og hva faen skjer med Januzaj som sentral midtbane? Har han vunnet en duel i løpet av sine 30 kamper for United? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå