Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Alt vi trenger er to klassespillere til så har vi plutselig hatt det beste overgangsmarkedet på lenge.

 

Problemet imo. er jo at vi isåfall henter "siste liten" spillere.

Med den tankegangen kan vi ikke forvente annet enn å betale overpris + få en spiller som ikke er kjent med systemt vårt. Minus minus.

 

Chelsea, Liverpool og City har jo hentet sine spillere under pre-season og fått integrert dem.

 

 

Enig! Litt spesiellt situasjon mtp på at LVG trengte tid til å se ann spillermaterialet i troppen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ufattelig hvorfor vi på død og liv går ut i media med hvor mye penger vi har å handle for. Til og med en kjøpeklubb som Real Madrid synes en slik taktikk er galematias.

Dette er eg enig i. Er bare en konsekvens av dette, alle vil ha mer for spillerne sine siden United liksom har ubegrensede midler.

 

Merkelig taktikk. (Sånn bortsett fra å lokke manager til klubben kanskje?)

Lenke til kommentar

Ifølge Transfermarkt er hans primærposisjon defensive midfield, samt market value 30.8 mill pund, legg på noen ekstra mill så er det vel grei deal?

Det var det jeg mente han var når han ble kjøpt til Real, men at de har brukt han mer offensiv. Usikker egentlig, stort sett de fleste kampene jeg har sett av Real har vært uten han.

 

Edit: Er han defensivt orientert burde det være det løp og kjøp tendenser. Tror egentlig at han stikker til Arsenal.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jepp, så det rett etterpå jeg postet innlegget.

 

Enig i at Rooney bør flyttes ned på den sentrale midbanen.

Ønsker å se noe slikt på søndag;

 

RvP-Welbeck

Mata

Shaw-Fletcher-Rooney-Rafael

Evans-Jones-Smalling

DDG

 

edit: Eller Kagawa sentralt?

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Jepp, begynte å trene forrige fredag.

 

Ja, stemmer det ja, smell. Young er såå mye bedre på høyre.

 

Synd at Rojo ikke fikk arbeidstillatelsen i orden til kampen.

 

Edit: Herrera muligens ute i opptil seks uker. Absurd! Nå må vi faktisk få inn en sentral midtbanespiller eller to. Helst både Khedira og Carvalho.

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Also within the Adidas deal is a clause which states the company can reduce by half their payments to United for every season they spend outside the Premier League should they be relegated.

 

 

 

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/11003145/Manchester-United-must-reach-Champions-League-within-two-seasons-of-start-of-Adidas-deal-or-face-23m-penalty.html

Manchester United must return to the Champions League before the end of the 2016-17 season or face the prospect of a 30 per cent reduction in their £75 million-a-year kit deal with Adidas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...