Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer :)

Skal bli interessant å se han i PL.

Har han ikke noe slikt som 25 gule og tre røde kort på underkant av 50 kamper ? :p

Hahaha jo, men PL er en tøffere liga med høyere terskel så jeg tror (håper) ikke det blir like mange utvisninger og suspensjoner. Men han er uredd og 1,87 (edit) cm høy. Leste at han er rimelig god på hodet. Tror han tilpasser seg rimelig fort :)

Av det jeg har lest så tror jeg at han er litt undervurdert. Han var den eneste argentineren som var på FIFA' All Star Castrol Index All Star Team lag for VM. Liker godt at han ikke er mer enn 24 år gammel :)

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Han var den eneste argentineren som var på FIFA' All Star lag for VM. Liker godt at han ikke er mer enn 24 år gammel :)

Castrol Index All Star Team ;)

Den offisielle heter Dream Team, og den er ikke Rojo på.

Når det er sagt, er jeg mer enig i Castrol sitt lag :)

Lenke til kommentar

Han var den eneste argentineren som var på FIFA' All Star lag for VM. Liker godt at han ikke er mer enn 24 år gammel :)

Aha, leste noe sånt, men han hadde ikke hørt navnet før så jeg glemte det rimelig kjapt :p

Uansett så er det veldig sterkt gjort. Forhåpentligvis så kan han bli en nøkkelspiller for oss :)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker var "dream team" stemt fram av brukere på nett? Med 3 fra Brasil i forsvar...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så vidt jeg husker var "dream team" stemt fram av brukere på nett? Med 3 fra Brasil i forsvar...

Ja, så helt offisiell er den ikke.

http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_World_Cup_awards#All-Star_Team

Lenke til kommentar

Negativ, negativ, negativ og negativ. Kjenner den brer seg sakte og iskaldt nedover ryggen min. Følelsen er ræv..

Liverpool virker å være nær Balotelli og da tror jeg at topp 4 er ganske så sikkert på dem også. Sturridge og Balotelli er en sterk duo. Liverpool har handlet halve verden i sommer, mens vi tydeligvis sliter. MERKELIG!..

Håper på en intergalaktisk opptur til helgen.

Lenke til kommentar

For min del har all optimismen som bygget seg opp i løpet av en strålende pre-season, forsvunnet. Var på nippet til å kjøpe den nye drakten på ferie nettopp, men glad jeg lot være.

Vi har blitt lovet gull og grønne skoger av Woodward 2 år på rad nå (en taktikk jeg aldri kan huske David Gill stod for), men greier ikke levere/kan ikke levere pga Glazer-press.

Det er faktisk ufattelig hvorfor vi på død og liv går ut i media med hvor mye penger vi har å handle for. Til og med en kjøpeklubb som Real Madrid synes en slik taktikk er galematias.

Lenke til kommentar

Alt vi trenger er to klassespillere til så har vi plutselig hatt det beste overgangsmarkedet på lenge.

Problemet imo. er jo at vi isåfall henter "siste liten" spillere.

Med den tankegangen kan vi ikke forvente annet enn å betale overpris + få en spiller som ikke er kjent med systemt vårt. Minus minus.

Chelsea, Liverpool og City har jo hentet sine spillere under pre-season og fått integrert dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...