Sameboe Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kult nok det, hjelper dog lite. Hvor blir det av de store navnene? Di Maria og Vidal må inn for å redde sommeren. Store navn har dessverre en tendens å komme på deadlineday. Tror at begge spillerne signerer, men blir helt på tampen. Skjer hvert år dessverre, for da er det lettere for klubber å skyve opp prisen drastisk. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Det er det deiligste jeg har lest angående United siden Scholes annonserte comeback. Nani bortevekk er musikk i mine ører. Pils nå, dette skal feires hele natta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kult nok det, hjelper dog lite. Hvor blir det av de store navnene? Di Maria og Vidal må inn for å redde sommeren. Det hjelper lite å få inn en spiller som kan spille i begge posisjonene vi har minst dekning i? Men hey, skjønner jo godt at det ikke spiller noen rolle at vi må bruke juniorspillere og midtbanespillere som forsvar i startelleveren så lenge vi får Di Maria. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Og han kostet oss kun 9 millioner Euro, og ikke 19 som det har stått flere steder. NICE! Han koster rundt 19 faktisk. Ifølge Google Translate så står det at 9 millioner vil gå til bygging av deres pavilion, hva det nå enn er. EDIT: Stadionbygging er det de mener Endret 19. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Håper dette stemmer og at dealen er i boks. Han var veldig god i VM når han måtte spille venstreback, men skal vist være enda bedre som midtstopper. Nå mangler vi bare en midtstopper til og en sentral midtbanespiller, så holder jeg kjeft for i år. Skulle gjerne sett at vi kjøpte Di Maria, Ronaldo, Bale og James også, men det får være måte på hvor mye vi kan kjøpe i løpet av en sommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ikke glem Messi, Neymar, Hummels, Kroos, Vidal, Ribery og Robben! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Neeeh. Messi er liksom litt 2012 føler eg..... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Neeeh. Messi er liksom litt 2012 føler eg.....Ribery også.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Mhmm! Men eg ville være ekstra kontroversiell! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Neeeh. Messi er liksom litt 2012 føler eg..... Null problem, det frigjør plass for Zlatan og nesa! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Bare det ikke skjer en "Remy" nå. Endret 19. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 http://instagram.com/p/r487jQwBrc/?modal=true Hahaha, Ferguson?? Hva faen? Vil han drepe mannen? :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Blir sjokkert om SAF hiver seg på bølgen og gjør det. Kult hadde det vært da Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ble litt bedre for vår del de siste sesongene, men vi hadde masse skader for noen sesonger siden. Ser ut til at det har startet igjen dessverre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Mhmm! Men eg ville være ekstra kontroversiell!Ribery > Messi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Seff. Ribery er vel over tredve? Messi langt under tredve Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Seff. Ribery er vel over tredve? Messi langt under tredve Mhmm! Jeg ville være kontroversiell! Endret 20. august 2014 av indahla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ja du er ikke like hardcore som meg.... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Bare jeg som stusser over ambisjonene til Nani når han returnerer til Sporting? Han har vært linket til klubber som Inter og Juventus, 2 relativt gode klubber, men han velger å gå til portugisisk liga? Makes sense it does not... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå