Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Uansett, andre grove tabben Styles gjør i år når det kommer til straffe som jeg har sett. Først ranet han Liverpool, idag var det bare et mindre tyveri. Dommerstandens kvalitet har virkelig sunket etter at dommere som Durkin, Elleray(!) og Poll (ja jeg mener det) har gitt seg. Å samtidig har idioter som Clattenburg og Styles fått fritt leide til å dømme storkamper. Så blir managerene straffet når de sier sin mening, helt grusomt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den videoen ser det jo ut til at han delvis mister balansen i luften, eller blir hekta litt av armene til keeperen. Ronaldo burde kanskje holdt seg for god til klappingen, men like fullt - det skulle vært straffe! Om det hadde vært uavgjort, kunne jeg forstått Ronaldos sinne bedre, men han har jo allerede skåret to for kvelden og seieren er i boks. Hat-trick er jo kos det óg, da :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
På den videoen ser det jo ut til at han delvis mister balansen i luften, eller blir hekta litt av armene til keeperen. Ronaldo burde kanskje holdt seg for god til klappingen, men like fult - det skulle vært straffe!

Goscinny ;)

Skjønner godt at han blir irritert også. Soleklart straffespark.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det ser teatralsk ut og det er derfor han dømmer filming. Jeg tror de aller, aller fleste dommerne i verden hadde dømt straffe der.

Lenke til kommentar
På den videoen ser det jo ut til at han delvis mister balansen i luften, eller blir hekta litt av armene til keeperen. Ronaldo burde kanskje holdt seg for god til klappingen, men like fullt - det skulle vært straffe! Om det hadde vært uavgjort, kunne jeg forstått Ronaldos sinne bedre, men han har jo allerede skåret to for kvelden og seieren er i boks. Hat-trick er jo kos det óg, da :)

Sant det. Tåpelig av Ronaldo å klappe til dommeren, men forstår godt at han var sint.

Fra dommerens vinkel så det ut som filming.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, hadde han klart å lande på beina, hadde det ikke vært for kontakten med keeperen. Keeperen slår opp armen og treffer venstrebeinet til Ronaldo slik at han ikke klarer å lande. Hvis ikke, burde han klare å lande på beina.

Styles kunne jo heller ikke forvente at Ronaldo skulle stå stille og bli grisetaklet på den måten?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det ser teatralsk ut og det er derfor han dømmer filming. Jeg tror de aller, aller fleste dommerne i verden hadde dømt straffe der.

ja trur eg og..Men Ronaldo har eit rykte på seg som han aldri vill bli kvitt

Jeg er som de fleste i mot dømming på bakgrunn av rykte, men det er vel ingen andre sin feil enn nettopp Ronaldo at han har et litt frynsete rykte. Noen dommere klarer ikke å nullstille seg før visse kamper virker det som.

Lenke til kommentar
Jeg er som de fleste i mot dømming på bakgrunn av rykte, men det er vel ingen andre sin feil enn nettopp Ronaldo at han har et litt frynsete rykte. Noen dommere klarer ikke å nullstille seg før visse kamper virker det som.

Uansett er dette en soleklar straffe! Man får det ikke renere og penere. Jeg river meg i håret! For en grusom dømming, denne er like ille som den i Chelsea - Liverpool kampen. Får lyst å springe til England for å stemple Styles. I tillegg skulle jeg sprunget innom begge linjedommerene, som jeg er sikkert på dømmer egentlig cricket.

Lenke til kommentar

Straffe var det. Ingen tvil om det. Jeg tror grunnen til at det ikke ble dømt straffe er todelt - det ser teatralsk ut, spesielt på avstand, og det er Ronaldo. Han får nok svi litt på grunn av hva han har gjort tidligere.

For øvrig blir jeg gjerne med på diskusjonen banansplitt trekker frem - jeg er veldig spent på hva Man Utd-supporterne som raste etter at Gerrard fikk straffe mot Sheffield U. i sesongåpningen forrige sesong, mener om denne straffesituasjonen? Er rimelig like situasjoner, og det ble jo fullstendig kaos her inne den gangen. Nå er alle enige i at dette burde vært straffe. Det er jeg også, for all del, er bare litt småkomisk. :p Men jeg husker ikke om de som uttalte seg den gangen er de samme som har uttalt seg i denne tråden i kveld.

Lenke til kommentar
For øvrig blir jeg gjerne med på diskusjonen banansplitt trekker frem - jeg er veldig spent på hva Man Utd-supporterne som raste etter at Gerrard fikk straffe mot Sheffield U. i sesongåpningen forrige sesong, mener om denne straffesituasjonen? Er rimelig like situasjoner, og det ble jo fullstendig kaos her inne den gangen. Nå er alle enige i at dette burde vært straffe. Det er jeg også, for all del, er bare litt småkomisk. :p Men jeg husker ikke om de som uttalte seg den gangen er de samme som har uttalt seg i denne tråden i kveld.

Skaffer du en youtube film? Jeg finner den ikke.

Lenke til kommentar

Kampen i dag må jeg si jeg ble litt skuffet over, kun 2 mål og vi kunne hatt minst 4. Selv må jeg si at Ronaldo er en gud, han scorer og han scorer. Blir aldri lei den gutten. Håper at han blir kåret til verdens beste spiller 17. desember, det hadde han fortjent.

Anderson har en stor framtid for seg, selv om han ikke spilte så bra i dag som han har gjort i andre kamper. Og Hargreaves syns jeg viste seg mer fram på backen enn som sentral midtbane, kanskje det er den plassen han passer til?!

Angående Ronaldos gule kort, syns jeg det var soleklart straffespark. Men etter Canal+ sendte det 100 ganger i reprise så kan jeg også skjønne litt dommeren at det ser litt teatralsk ut. Men det var soleklart straffespark og han ble snytt for en mulig hat-trick.

Men men, han har flere kamper han kan score hat-trick på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...