Lunalotic Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Sturridge var vel bare god på grunn av Suarez. Men tiden vil vise. Utrolig at denne tråden går over til 'pool snakk tho. Var det ikke pool gutta som beskyldte oss for å henge i trådene deres ? Endret 3. august 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Sturridge var vel bare god på grunn av Suarez. Men tiden vil vise. Utrolig at denne tråden går over til 'pool snakk tho. Var det ikke pool gutta som beskyldte oss for å henge i trådene deres ? Too be fair så var det Sturridge som bøtta inn mål mens Suarez sona sin forrige karantene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 https://vine.co/v/M9aIZtJhOO1 Haha Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Tør påstå at Arsenal har gjort et minst like bra overgangsvindu som Liverpool og imo er de alt et bedre lag. Helt åpenbart. Blir definitivt Liverpool som kommer til å slite med å ta fjerdeplassen, ikke Arsenal. Synes Liverpool fremstår mer som et lag nå foran sesongen. De har egentlig alt å vinne. "Ingen" tror de har sjanse nå som Suarez forsvant, men jeg tror faktisk de vil være bedre som lag. De har jo forsterket enormt. Coutinho er et år eldre, Sterling er et år eldre, Sturrige er et år eldre. De har forsterket forsvaret og hentet flere gode angrepsspillere. Tror de vil ta en topp 4 plass ganske greit. Er nok Arsenal, Pool og United som vil ta 3-4 plassen, med de to sistnevnte som favoritter. I motsetning til alle andre mennesker på planeten. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Pool følger også nesten 401000 andre på Twitter. Sikkert sånn "follow 4 follow"-greie. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 https://twitter.com/manutdusa/status/495976893976690689 Pool følger også nesten 401000 andre på Twitter. Sikkert sånn "follow 4 follow"-greie. Hva så? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Bare en liten fun fact. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 https://vine.co/v/M9aIZtJhOO1 Haha Smålighet på sitt aller ypperste. + i margen, selv om det også var det han fisket etter Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Tør påstå at Arsenal har gjort et minst like bra overgangsvindu som Liverpool og imo er de alt et bedre lag. Helt åpenbart. Blir definitivt Liverpool som kommer til å slite med å ta fjerdeplassen, ikke Arsenal. Synes Liverpool fremstår mer som et lag nå foran sesongen. De har egentlig alt å vinne. "Ingen" tror de har sjanse nå som Suarez forsvant, men jeg tror faktisk de vil være bedre som lag. De har jo forsterket enormt. Coutinho er et år eldre, Sterling er et år eldre, Sturrige er et år eldre. De har forsterket forsvaret og hentet flere gode angrepsspillere. Tror de vil ta en topp 4 plass ganske greit. Er nok Arsenal, Pool og United som vil ta 3-4 plassen, med de to sistnevnte som favoritter. I motsetning til alle andre mennesker på planeten. Skal ikke se bort i fra at Pool-spillerne fikk litt ekstra erfaring etter at ligagullet glapp i fjor. Tipper de ikke vil ha #denfølelsen igjen, og kanskje det blir en litt ekstra motivasjonsfaktor. Blir spennende å måle krefter med de i natt. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Er Liverpool-supporter, men det er flott å lese innholdsrike innlegg samt seriøse innlegg om laget mitt på united.no - noe som ikke akkurat demper stemningen foran et slikt gigantmøte, selv om det er utenfor sesongen enda! Lykke til, også håper jeg kampen går til straffekonk! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Håper vi overkjører dem i banespillet og vinner med flere mål. Mye morsommere det. Endret 4. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Men det skjer ikke, det, RollsReus. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Tror på en jevn kamp. Straffer orker jeg ikke. Surt å ha kommet så langt og tape på straffer fordi en av spillerne skjøt i tverrliggeren.. Ikke at jeg bryr meg så mye om cupen, men en kamp mot Liverpool er alltid en viktig kamp, treningskamp eller ei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Et tap betyr jo ikke noe, men er jo mye gøyere å vinne. UANSETT! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Ikke at jeg bryr meg så mye om cupen [...] Et tap betyr jo ikke noe [...]Forsvarsmekanisme..? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Ja, du tok meg på kornet der altså. Enormt observant. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Hvis du hadde lest videre så hadde du sett at jeg bryr meg meg mest om hvem motstanderen er. Hadde jo selvfølgelig vært veldig morsomt å vinne hele skiten og ikke tape en eneste kamp med Van Gaal ved roret. Men, selv om det hadde vært en vanlig treningskamp så hadde sier smakt nærmest like godt. Betyr litt mer at det er en finale, men det hadde ikke vært så stort om det ikke var en rivalkamp. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Ja, du tok meg på kornet der altså. Enormt observant.Flaks! =) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Hvis du hadde lest videre Det er vel litt her problemet hans ligger..... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Hvis du hadde lest videreDet er vel litt her problemet hans ligger..... Det er litt interessant at du alltid skal gå på person når du ikke har noe mer å komme med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå