Muffinss Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Var jo faen ikke det. Regner med at de referer til assistene til Herrera som var meget gode, og samtidig mener at Young sine mål var ferdigscoret? Noe jeg mener de ikke var. Nå skal det nevnes at jeg ikke så hele kampen, så det kan jo hende han sugde eselballe den resterende tiden. Vel. Den twitter saken sier jo nettopp det, at Young var god. SÅ kommer liksom vitsen, at grunnen til at Young var god MÅ være Ander. Han spiller Young god. Men ser ka du mener, men skjønner ikke hvordan du kommer til konklusjonen om at de mener Young var dårlig i den kampen. Eg tolker det dithen at de mener han alltid er dårlig. Yeah.... En vits liksom...... Mhmmm Haha, ye i guess. Mener å huske at han fikk skryt for kampen igår. Ingen tvil om at han var god igår, men det var Herrera som satt ham opp begge gangene. Fint. Håper han holder det gående. Gleder meg til lørdag, kampen mot Roma går vel 22:00? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Artig den, men "not a winner" ? Den ødela litt poenget. Kunne heller lagt til "Extra fat" eller noe sånn.... Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 25. juli 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Morsomt hvor mye du henger i denne tråden AllFather, i forhold til Anfield-tråden. Kanskje på tide å være ærlig med deg selv og innrømme din kjærlighet til Manchester United? 12 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Det var en morsom kommentar da 99% av de mest aktive her inne henger stort sett i Liverpool tråden 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Aaahhh, den klassiske prikken over stor i-fella. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 25. juli 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Personlig henger eg meg mer opp i den litt mindre klassiske prikken over stor L..... 10 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Det var en morsom kommentar da 99% av de mest aktive her inne henger stort sett i Liverpool tråden Det stemmer nå ikke helt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Tror ikke jeg har lest i Anfield-tråden på et par år. Min mentale helse har også fått en solid oppsving i løpet av den tiden. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Tror jeg var inne der 1 gang for lenge siden. Uvisst hvilken grunn, kanskje jeg var dritings. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Finnes det en Anfield-tråd? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Den er bare nevnt i legender, men den eksisterer visstnok. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Personlig henger eg meg mer opp i den litt mindre klassiske prikken over stor L..... Lol )) Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Cleverley er kaptein i dag tilogmed! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 wow den første halvtimen her, tom cleverley,,, Sjokkerende om han ikke blir solgt. Fyren er jo totalt udugelig, selv om han spiller for fremtiden i dag. Tror også dette er LVGs forsøk på å se om det er noe tess i gutten. Gi ham bindet og 90 min i varmen, make or break 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Valencia var da like udugelig til tider. Uff. Gi meg Cuadrado, hehe. Trenger en som kan føre ballen runde av en mann til tider. Valencia ser ut som en middelmådig back som er omskolert til defensiv kant. Men vil ikke legge noe i den andre treningskampen. Nå er det lov å prestere svakt. Når vi kommer inn i august skal ting begynne å sitte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Hmmm... Trodde Rooney var definert som relativt rask.... Edit: Fra målingen før VM der Valencia var høyt målt: Alsaker overrasketVerdens raskeste fotballspiller er kanskje noe overraskende Manchester Uniteds Antonio Valencia. Kantspillerens toppfart blir målt til 35,1 kilometer i timen. – Det er litt overraskende at Valencia er den raskeste. Men for meg er det kanskje mer overraskende at en spiller som Wayne Rooney har fått målt høyere toppfart enn for eksempel Franck Ribéry og Arjen Robben, forteller TV 2 Sportens kommentator Øyvind Alsaker til TV 2 Sporten. Endret 28. juli 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Rooney er som et godstog - rask i toppfart, men bruker litt tid på å komme opp i toppfart. Sterling, Messi osv. har toppfart på 3 steg.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Robben må vel være en av de med høyest akselerasjon. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Valencia er heller ikke så gale, han tar et snublesteg → maksfart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå