Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fellaini er en bedre squadplayer enn Park ect var. Problemet er forventningene til fyren, da sannheten er at han er en ugrasiøs og høyst uelegant spiller som er best som bindeledd mellom angrep og midtbane, ikke som holdene "playmaker" som han spilte under Moyes. At han kan skaffe oss endel poeng neste sesong om han brukes riktig er hevet over enhver tvil. Kommer aldri til å bli en fan selv, men han har noen nyttige ekstremferdigheter vi kan benytte oss av.

 

Håper vi beholder Fellaini, men bruker han som rollespiller. Litt som en center på 3 linja i hockey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om vi er i en litt desperat situasjon nå så håper jeg vi kommer tilbake til gamle takter snart mtp økonomien. Er ikke typisk United å bruke så store summer som vi har gjort de siste sesongene og det er ikke noe jeg liker, selv om det nesten har vært nødvendig.

 

Men jeg er sikkert dessverre i drømmeland når jeg håper på mange selvproduserte spillere fra akademiet...

Lenke til kommentar

Overpriset Markovic til Liverpool fra Benfica, kan bety at vi får kvittet oss med Bebé som er ønsket av Benfica som erstatter. Ergo, Liverpool har i grunn gjort United en bjørnetjeneste. (Med mindre Bebé plutselig blir beste vingen i Portugal da)

Øh... Liverpool har i så fall gjort seg selv en bjørnetjeneste, ikke United. (men det var kanskje det du mente..?)
Lenke til kommentar

 

Overpriset Markovic til Liverpool fra Benfica, kan bety at vi får kvittet oss med Bebé som er ønsket av Benfica som erstatter. Ergo, Liverpool har i grunn gjort United en bjørnetjeneste. (Med mindre Bebé plutselig blir beste vingen i Portugal da)

Øh... Liverpool har i så fall gjort seg selv en bjørnetjeneste, ikke United. (men det var kanskje det du mente..?)

 

Hvis han skulle bli svingod ja, hvis han er like shite som han har vært i United. Så har dere helt klart gjort oss en bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar

Som halvt nederlandsk har jeg fulgt veldig nøye med i VM på Nederland og van Gaal. Har egentlig aldri fulgt et spesielt lag i PL noe særlig nøye, men blir spennende å se hva LvG kan få til.

 

Ble spesielt imponert av Depay og Blind nå i VM. Begge disse spillerene kunne vært noen røverkjøp, spesielt Depay som er så ung (20).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...