Mr. President™ Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) PL starter ikke før om nesten 6 uker. VM er ferdig etter denne uka. Hva skal jeg gjøre så lenge?! Endret 7. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Ellers er jeg mest spent på Kagawa under LVG. En manager som har trent et tysk lag bør vite hvordan han skal få det beste utav han! Så alle managere som har trent et tysk lag, bør vite hvordan man får det beste ut av en hvilken som helst spiller som en gang har spilt i Bundesliga? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 PL starter ikke før om nesten 6 uker. VM er ferdig etter denne uka. Hva skal jeg gjøre så lenge?! Tja, du kan jo ta deg et par uker ferie så begynner jo preseason? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 PL starter ikke før om nesten 6 uker. VM er ferdig etter denne uka. Hva skal jeg gjøre så lenge?! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Hvis Fellaini begynner å spille for United slik som han spiller for Belgia så er han ikke så veldig langt unna å være verdt den prisen. Lenke til kommentar
Populært innlegg ilPrincipino Skrevet 7. juli 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Andrei Arshavin £15m Sebastien Squillaci £5m Andre Santos £6m Jose A. Reyes £10,5m Richard Wright £6m Park Chu-Young £4m Francos Jeffers £8m Totalt £54,5m Patrice Evra £5,5m Nemanja Vidic £7m Chicharito £6m Edwin van der Sar £2m Cristiano Ronaldo £12m Ole Gunnar Solskjær £1,5m Peter Schmeichel £0,5m Eric Cantona £1,2m Totalt £35,7m 10 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Endelig fant jeg ut hvem Rooney lignet på (utenom Shrek) 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Har aldri hørt om dette før, men hvis det stemmer får jeg litt respekt. Fin fin ting å gjøre. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Har aldri hørt om dette før, men hvis det stemmer får jeg litt respekt. Fin fin ting å gjøre. Det stemmer det. Real Madrid og Manchester United er to klubber med fine bånd tilbake i tid, under Busby-tiden. Gjennsidig respekt. Forholdet har vel dog blitt noe dårligere med årene, i hvertfall den gang Ramón Calderón var president i Real Madrid. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Kroos enig med toppklubb: http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/bild-kroos-enig-med-toppklubb/a/23249414/ Ja, da kan det ikke være United Edit: Spøk til revolver. Synd egentlig. Tror han kunne passet veldig bra i United. Og hadde vært gøy å se han hver helg. Endret 8. juli 2014 av indahla Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Skulle vi få Vidal så vil jeg være fornøyd, men jeg hadde foretrukket Kroos pga. alderen. Sier heller ikke nei til William Carvalho, tror han kan utvikle seg til en av PLs beste hvis han skulle komme. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Føler mye heller for å hente en type ala Vidal foran Kroos, ja. Kroos er temposvak i forhold, og spiller best når ting går fullstendig på skinner. Midtbanen vår blir ofte overkjørt, i alle fall slik den var i fjor. Trenger litt mer trøkk på midtbanen enn han. I så måte virker Herrera bra for oss. Tar også gjerne heller en type som Vidal eller Khedira inn enn Kroos per nå. Vi har nok kreativ kraft lenger opp i banen i for eksempel Juan Mata. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Har enda ikke helt gått opp for meg at United har Mata. Enda mindre at Shaw og Herrera er signert. Gleder meg vilt til å se love mellom Herrera, Mata og DDG. Virker som at sistnevnte er oppriktig glad for å være i United. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ja. Særlig virker det som om DDG er fornøyd nå som han har to gode kompiser i laget, i Mata og Herrera. Litt mer hjemmefølelse, i stedet for å måtte henge med disse kjipe guttaboys fra "andre delen av byen" (Negredo, Silva, Navas). Elsker De Gea. Når det gjelder midtbanespillere er Vidal fortsatt mitt største ønske. Kroos er en herlig spiller, men nå føler jeg ikke at vi trenger han. Vi kunne nok trengt de lange pasningene som han prikker rundt om på medspillerne sine, men nå trenger vi en som kan sparke fra seg bakover også. Og Vidal er rågod begge veier. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Helt enig angående De Gea. Viktig å ha litt spanske spillere også, så han har lyst til å bli så lenge som mulig. Min største frykt siden vi hentet han er at han ville ende opp med å bli hentet tilbake til Spania en dag. Det fine er at han er oppfostret i Atletico, så får regne med at Real Madrid kanskje.ikke er spesielt interessant. Fint at Barca har henta to nye keepere i sommer og.. Gleder meg også til å se Mata og co fremover. Gleder meg til å se de bli brukt av en manager av litt høyere klasse enn Moyes. Vi har masse klasse i laget offensivt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Fellaini har klipet seg! Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 10. juli 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Ja nå har du faktisk ingenting, Fellaini. 14 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) For en hunk! Edit: Han har det da... Endret 10. juli 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Ja nå har du faktisk ingenting, Fellaini. Du så ikke Sør-Korea kampen altså? Fellaini er en god fotballspiller viss han blir brukt rett. Men det er ikke å stikke under en stol at han har vert ubrukelig denne sesongen for oss. Og Moyes burde jo få det beste ut av ham etter å ha vert sjææf i gamleklubben, everton 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå