Mr. President™ Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Da er det ekstra flaut assss 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 http://www.givemesport.com/481615-hilarious-drunken-mexican-mistakes-van-persie-for-robben-hurls-diving-abuse-at-him?autoplay=on Mexicaner (eller amerikaner hørtes det ut for min del) tror RvP er Robben og lar ham høre det Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Hahaha, litt kjipt å våkne opp til den der dagen etterpå! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Emre Can til Liverpool. Får håpe han starter mot oss. Da er det bare å la Valencia starte slik at han kan få overkjøre ham slik som mot Leverkusen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Fellaini: "We will see after the World Cup. I don't have to prove [anything]. I've been a professional footballer for eight years so I don't need to prove [myself]." Så når koster 27 mill og ikke har scoret et pøkings mål og taper over 50% av di hodeduellene du ble kjøpt inn for å vinne, så har du ingenting å bevise? Du vet hvor utgangsdøra er! 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 No offence, Fellaini, men til og med Shola Ameobi har vært profesjonell fotballspiller, og i nesten dobbelt så mange år som deg! Ikke United-kvalitet. Punktum. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Gleder meg til ryddesjau. Håper hvertfall Fellaini, Young, Nani, Chicha og Anderson blir solgt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Gleder meg til ryddesjau. Håper hvertfall Fellaini, Young, Nani, Chicha og Anderson blir solgt.Har Anderson spilt mer enn 20 kamper noen sesong for United de siste 3-4 sesongene? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Vet ikke. Fyren har vel ikke vært så godt likt av verken Fergie eller Moyes sånn rent innsatsmessig vil jeg tro. Noen ganger har han vært brukbar og for min del kunne han gjerne vært fast innslag på vår ræva sentrale midtbane de to foregående årene. Tipper han ikke har den "treningsiveren" som Moyes og Fergie verdsatte, for han har vist at han kunne være bedre enn mange andre av våre sentrale. Han er uansett på vei nedover nå og en tur til Brasil er vel det han burde gå for. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Håper Young får bli, og at han plutselig begynner å spille bra igjen. Hadde vært fint å stoppe kjeften på alle som slenger dritt i hans retning. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, jeg håper også at Young, Nani, Cleverley, Fellaini, Anderson og Bebe blir. Hadde vært sykt gøy hvis de alle plutselig begynner å spille bra! Da hadde nok alle kritikerne i hele verden holdt kjeft. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Fotball prestasjonene hans er ikke det som plager meg mest, det er heller all filminga og lignende oppførsel. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Nani har jo bevist at han kan være en god spiller. Var jo dritviktig for oss 2009/2010 sesongen. Ellers er jeg mest spent på Kagawa under LVG. En manager som har trent et tysk lag bør vite hvordan han skal få det beste utav han! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Nani kan bli en nøkkelspiller hvis noen klarer å gi han selvtilliten tilbake. Desverre ser jeg mange likhetstrekk med Torres og jeg tror ikke Nani kommer tilbake. Håper det, men tror ikke det! Endret 4. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Fotball prestasjonene hans er ikke det som plager meg mest, det er heller all filminga og lignende oppførsel. Ser man bortsett fra den idiotiske filminga han har gjort tre-fire ganger så er det ingen spillere i United nå som jeg unner mer suksess enn Young. Hadde vært kult å se han skinne igjen, uten filming. Han har måttet tåle så utrolig mye ukonstruktiv dritt fra egne fans over flere år. http://www.united.no/nyhetsarkiv/ashley_young_en_av_gutta/ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Ser man bortsett fra den idiotiske filminga han har gjort tre-fire ganger Årets! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Ser man bortsett fra den idiotiske filminga han har gjort tre-fire ganger Årets! ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Ser man bortsett fra den idiotiske filminga han har gjort tre-fire gangerÅrets!Du får komme med et tall du da..... 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Skulle ønsket PL startet til helgen! VM er sykt kult, men ikke like fartsfylt og artig som PL. Har i tillegg så sinnsykt lyst til å se de nye gutta utpå banen Endret 6. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå