Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Egentlig så er det frustrerende at Ronaldo ikke scorer hattrick, med tanke på at jeg har ham på Crazysoccer. United hadde jo vunnet uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Slik jeg ser det var situasjonen enten straffe og kort til keeper, som nok de fleste av oss trodde når Styles var nede i lommen, eller filming og gult. Klappingen tror jeg neppe kvalifiserer til et kort, med tanke på hvor mye dritt en dommer blir kalt gjennom en kamp uten at han reagerer.

Lenke til kommentar

Det gule kortet kom vel opp før Ronaldo klappet? I så fall utrolig dumt av Ronaldo som burde visst at en viss lagkamerat tidligere har fått to gule kort for en lignende situasjon, selv om jeg kan forstå frustrasjonen fordi han ikke fikk straffe. Var ingen fysisk kontakt, men han ble jo klart hindret, så skulle nok vært straffe ja.

Lenke til kommentar

Men Styles er jo da allerede på vei mot boksen rett mot Ronaldo. Helt klart at han dømmer for filming. Helt horribel dømming av Styles, neste gang bør Ronaldo bare springe rett frem selv om han risikerer å skade keeper. Å ifølge logikken til Styles vil jo da alle som hopper over en som takler filme? Gratulere Styles, du har dummet deg ut enda en gang. Forøvrig bør dette stilne alle som sier at dommere blåser straffe til United på Old trafford uansett.

Uansett en tam kamp med greit resultat.

Lenke til kommentar

Tåpelig oppførsel av Ronaldo, om det er sant som du sier at kortet ble dratt opp for at Ronaldo klappet og ikke for "filmingen".

Filming var det nemlig ikke. Soleklar straffe. Men da vi fikk se det i reprise etterpå så vi situasjonen fra dommeren sin vinkel og da var det lett å se hvorfor han ikke dømte straffe. Fra den vinkelen så det ut som filming, at Ronaldo hoppet på siden av keeperen.

Utrolig synd at ikke Saha scorte på den 100 % sjansen sin.

Lenke til kommentar
Men Styles er jo da allerede på vei mot boksen rett mot Ronaldo. Helt klart at han dømmer for filming. Helt horribel dømming av Styles, neste gang bør Ronaldo bare springe rett frem selv om han risikerer å skade keeper. Å ifølge logikken til Styles vil jo da alle som hopper over en som takler filme?

Sant som du sier. Neste gang håper jeg Ronaldo løper i keeperen.. ser ut som det er den eneste måten å få straffe på. Vi får høre om Styles kommenterer denne situasjonen ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Bevegelsen mot lomma og opp med gult kort starter et par sekunder etter at ronaldo starter å klappe.

Mulig det, men Ronaldo gjør det bak ryggen på dommeren, så han så det neppe selv.

Neineinei, han starter klappingen mens styles løper mot ronaldo. Finner ingen film på youtube, men det er jeg 100% sikker på.

VI er vel uansett alle enige om at det skulle vært staffe! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...