Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble irritert i går. (Jeg er L'pool supporter ja). Uansett så så jeg en plakat på kampen med ManU og Benfica der det sto:

"There's only one Ronaldo"

 

Hvor dum er man når man sier det, den Ronaldoen er jo i Real Madrid :nei:...

 

Forbanna tullinger :realmad:, Ronaldo er bedre enn C.Ronaldo. (Ikke nå men når de var jevnaldrende).

6949229[/snapback]

Dakar deg da.. :dontgetit: *trøstepå*

Lenke til kommentar
Jeg ble irritert i går. (Jeg er L'pool supporter ja). Uansett så så jeg en plakat på kampen med ManU og Benfica der det sto:

"There's only one Ronaldo"

 

Hvor dum er man når man sier det, den Ronaldoen er jo i Real Madrid :nei:...

 

Forbanna tullinger :realmad:, Ronaldo er bedre enn C.Ronaldo. (Ikke nå men når de var jevnaldrende).

6949229[/snapback]

 

Hadde valg Christiano Ronaldo, hvis de hadde hvert på samme alder også...

Lenke til kommentar
Jeg ble irritert i går. (Jeg er L'pool supporter ja). Uansett så så jeg en plakat på kampen med ManU og Benfica der det sto:

"There's only one Ronaldo"

 

Hvor dum er man når man sier det, den Ronaldoen er jo i Real Madrid :nei:...

 

Forbanna tullinger :realmad:, Ronaldo er bedre enn C.Ronaldo. (Ikke nå men når de var jevnaldrende).

6949229[/snapback]

 

Hadde valg Christiano Ronaldo, hvis de hadde hvert på samme alder også...

6949473[/snapback]

 

Jeg også... Ronaldo (Luiz Nazario de Lima eller noe) er feit... og har dårlig med energi.

Lenke til kommentar
Jeg ble irritert i går. (Jeg er L'pool supporter ja). Uansett så så jeg en plakat på kampen med ManU og Benfica der det sto:

"There's only one Ronaldo"

 

Hvor dum er man når man sier det, den Ronaldoen er jo i Real Madrid :nei:...

 

Forbanna tullinger :realmad:, Ronaldo er bedre enn C.Ronaldo. (Ikke nå men når de var jevnaldrende).

6949229[/snapback]

 

Hehe, dette var nok ironi fra Red Army. :)

Lenke til kommentar
Hva har C.Ronaldo gjort som gjør han bedre enn Ronaldo? Har han blitt VM's mestscorer? Nei... Er Ronaldo feit nå? Ja, men det er nå. Noen som fulgte med på VM i 98 og 02? Vel da forstår dere min frustrasjon...

6953614[/snapback]

 

Preiker du om. Pr.dags dato er CRonaldo mye bedre enn Ronaldo. Ronaldo er avdanket, han er overvektig til fotballspiller å være, han har ikke samme rykket som han hadde før. Men hadde du gitt meg valget mellom Ronaldo fra Barca-tiden og CRonaldo hadde jeg valgt Ronaldo.

Lenke til kommentar
Hva har C.Ronaldo gjort som gjør han bedre enn Ronaldo? Har han blitt VM's mestscorer? Nei... Er Ronaldo feit nå? Ja, men det er nå. Noen som fulgte med på VM i 98 og 02? Vel da forstår dere min frustrasjon...

6953614[/snapback]

 

Preiker du om. Pr.dags dato er CRonaldo mye bedre enn Ronaldo. Ronaldo er avdanket, han er overvektig til fotballspiller å være, han har ikke samme rykket som han hadde før. Men hadde du gitt meg valget mellom Ronaldo fra Barca-tiden og CRonaldo hadde jeg valgt Ronaldo.

6953818[/snapback]

 

[pirke]Ronaldo (feite) spilte for Inter, Rivaldo, den andre brasilianske superspissen fra VM 98 og 02, han som mistet all respekten etter det tåpelige stuntet med å holde seg for ansiktet etter at tyrkeren hadde sparket ballen i låret hans, han spilte i Barca[/pirke]

 

Ja, Ronaldo og Cristiano Ronaldo er jevne. C. Ronaldo har ekstrem teknikk og en god skuddfot.

 

Ronaldo er litt for lat, han arbeider ikke for laget, men når han får ballen sprenger han og løper som en psykopat, slik en goalgetter skal.

 

Jeg ville valgt Ronaldo hvis jeg manglet spisser og C. Ronaldo ellers.

Lenke til kommentar
Hva har C.Ronaldo gjort som gjør han bedre enn Ronaldo? Har han blitt VM's mestscorer? Nei... Er Ronaldo feit nå? Ja, men det er nå. Noen som fulgte med på VM i 98 og 02? Vel da forstår dere min frustrasjon...

6953614[/snapback]

 

Preiker du om. Pr.dags dato er CRonaldo mye bedre enn Ronaldo. Ronaldo er avdanket, han er overvektig til fotballspiller å være, han har ikke samme rykket som han hadde før. Men hadde du gitt meg valget mellom Ronaldo fra Barca-tiden og CRonaldo hadde jeg valgt Ronaldo.

6953818[/snapback]

 

[pirke]Ronaldo (feite) spilte for Inter, Rivaldo, den andre brasilianske superspissen fra VM 98 og 02, han som mistet all respekten etter det tåpelige stuntet med å holde seg for ansiktet etter at tyrkeren hadde sparket ballen i låret hans, han spilte i Barca[/pirke]

 

Ja, Ronaldo og Cristiano Ronaldo er jevne. C. Ronaldo har ekstrem teknikk og en god skuddfot.

 

Ronaldo er litt for lat, han arbeider ikke for laget, men når han får ballen sprenger han og løper som en psykopat, slik en goalgetter skal.

 

Jeg ville valgt Ronaldo hvis jeg manglet spisser og C. Ronaldo ellers.

6954157[/snapback]

 

 

Nabb. Fat Ronaldo har spilt i Barcelona, og det var på den tida / perioden han hersket mest som fotballspiller.

Lenke til kommentar
Nabb. Fat Ronaldo har spilt i Barcelona, og det var på den tida / perioden han hersket mest som fotballspiller.

6954190[/snapback]

 

Ja, det er faktisk sant... men jeg var nå bare fem år gammel...

 

Kneskaden hans har nok ødelagt mye av den Ronaldo vi kjenner i dag...

 

Så... Ronaldo hadde eid hetta av mange flere i dag hvis ikke kneskaden hans hadde vært der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...