iniestagram Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Bra. Man kan se Sterling nesten tisser i buksene sine. Gøy! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Sterling reagerte i hvertfall bra da Valencia angrep han, ikke at det kompenserer for grisetaklingen. RvP gikk ut med skade i kveldens landskamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Lol. (til tisse-posten, ikke Rvp's skade) Endret 4. juni 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 RvP er relativt kjeks, så det er ingen bombe. Nederland kommer ingen vei dette mesterskapet uansett tror jeg. Gleder meg mye til VM nå. Det er alltid en stor begivenhet, og man opplever det relativt sjeldent. Skal prøve å få sett de aller fleste matchene. Jeg sa akkurat at VM-drakta mi blir Ecuador #16, men jeg er neimen ikke helt sikker enda. Står mellom Welbz, Valencia, Januzaj, Modric eller J. Rodriguez. Hvem ville dere valgt av disse? I 2010 gikk jeg for Spain med Iniesta, og han ble matchvinner i finalen. Godt valg vil jeg si. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 4. juni 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 *bilde* 10 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Forståelig reaksjon av Valenica. Tipper han hadde ankelskaden sin fra noen år siden i minnet når Sterling kom inn med strakt ben. Endret 4. juni 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Sterling reagerte i hvertfall bra da Valencia angrep han, ikke at det kompenserer for grisetaklingen. Haha, hva skulle han gjort? Banket opp Valencia? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Valencia hadde nok begynt å skjelve skikkelig i buksa dersom kraftpluggen Sterling hadde prøvd seg ja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Det ville vært naturlig å bli forbanna, men Sterling beholdt roen som vanlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Han skjønte forhåpentligvis hvorfor det, egentlig helt unødvendig, tilter for Valencia. Det er treningskamp, fullstendig unødvendig. Det kan jo også være at han ikke skjønner noe som helst og dermed ikke rekker å reagere Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg forstår godt Valencias reaksjon. Den taklingen kunne satt han ut av VM. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg var litt redd for at Valencia skulle knekke nakken til Sterling - de sloss jo i helt forskjellige vektklasser! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 En feit gubbe og en sprek ung gutt du mener ? 1 Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Eller en annen metafor: En voksen mann mot ei lita jente. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger Roger Skrevet 5. juni 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Makan til feit gubbe 14 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 En feit gubbe og en sprek ung gutt du mener ? Nei, en sint, sterk mann som ble grisetaklet av en urutinert, lett, gutt. Hadde Valencia fått litt vondt, så er er ikke sikker på at noen av dem hadde spilt VM. Valencia mistet hodet fordi han nesten fikk vondt... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Fab til Chelsea ligger i korta, så hvor er vi? Når til kort igjen. I ferd med å bli en jævla ynklig klubb. Synd jeg har så mange gode minner etter tiår med klubben, ellers hadde jeg kutta ut å se fotball. Er så evig lei den selvhøytidelige dritten vi driver med. Få ut han Woodward sporenstreks 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Etter å ha sett England to kamper nå - vi må bytte Rooney mot Ross Barkley. Kanskje slenge med en ekstra spiller for å blidgjøre Everton. Cleverley står vel fortsatt på blokka? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 http://www.youtube.com/watch?v=w8vjqrfIoL4 Anbefaler å se denne! Flott, ny dokumentar om Giggs, med fokus på den korte tiden han var manager for United denne sesongen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå