NightKeeper Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvem faen er Hazza og Andy? =O Seriøst, klarte du ikke å tenke det ut selv? Klarte å bli vekket just in time før kampen. Døgnrytmen har jo seff gått til helvete da og jeg har skole imorra. Wuhu. Brukbar førsteomgang, synd med Tevez-sløseri. Klassemål av Ronaldo. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skade på Evra ja, fantastisk. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Oshea kom jo inn, og Fergie bytter aldri i pausen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 THERE'S ONLY ONE RONALDO!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ronaldo er rett og slett fantastisk. Verdens beste spiller i år. Rooney er rusten etter skaden, men regner med at han putter et par mot selveste Derby til helga. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Rooney ut, Saha inn, umulig å tape nå, slik jeg ser det, så like greit å hvile Rooney litt og gi saha den treninga han trenger. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå har det hendt noe angåënde Rio. Han sog ikke skada ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Klar straffe. det der får han pga ryktet sitt. latterlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 FY FAAAAN. STRAFFE FOR HELVETTE Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Klar straffe. det der får han pga ryktet sitt. latterlig Enig, soleklar straffe. Synd for Ronaldo, da han hadde han fått 3 mål. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det der er så dårlig dømt det, få gult kort for å prøve å unngå benbrudd. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ville vært tragisk om Rio og Evra er skadet. Krysser fingrene! OMFG! Går det an, dommer? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Han hadde hodepine, han tok jo painkillers tidligere i kampen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror Rio bare har litt hodepine. Komentatorene sa det... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Det der er så dårlig dømt det, få gult kort for å prøve å unngå benbrudd. Enig. Vi kan sikkert vente oss bitre motstander-fans som kommer med dive-påstander også... EDIT: Bombe at det var Styles også, et av de største dommerrasshøllene. Endret 3. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Filming? DET DER? ALDRI! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Rio hadde stor fart inn i garderoben da, alla han hadde hastversk. Angående Ronaldo så bør vi kanskje klage til FA og få strøket det gule kortet. Om man gidder det for et gult kort da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Litt kinking situasjon den der med Ronaldo. Styles og straffer går ikke helt sammen alltid. Det var ingen kontakt og selv om Ronaldo nok ikke hadde brukket noe hvis han ikke hadde hoppet, så hadde nok de fleste gjort det samme. Det er en naturlig reaksjon hos fotballspillere. Det er bare synd at han legger på litt ekstra når han faller, for han kunne definitivt løpt videre. Han er, som dere sier selv, en av verdens beste fotballspillere, og da er det uproblematisk å hoppe over en liggende keeper og fortsette mot ballen. Det skjer hele tiden; at spillere hopper over skliende keepere. Uansett så gidder jeg ikke komme med noen konklusjon før jeg har sett situasjonen om igjen og selv om jeg ikke er enig med Styles så skjønner jeg hvordan han kan dømme for filming, og da MÅ han gi kort. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Score da Saha! Fin pasning fra Carrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå