Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2014/05/11/sport/fotball/premier_league/33243287/

 

Herre min hatt. Kjæresten min er Liverpool-supporter, selv om jeg ikke liker det noe særlig har vi klart å holde fred i heimen. Rooney er sikkert Liverpool/Everton fan selv i og med at han er fra byen. La nå kvinnen få holde med hvem hun vil, det vakreste er jo at hun faktisk engasjerer seg for sporten.

Lenke til kommentar

Beklager men som fotballfrue (og offentlig person) gjør du ikke slikt, uansett. Kan holde med Liverpool så mye hun vil, men helt unødvendig å skrive det på Twitter.

 

Kan nok ikke sammenlignes med kjæresten din, du er ikke en av Uniteds mest profilerte spillere.

 

Punktum.

Endret av JohnRichard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2014/05/11/sport/fotball/premier_league/33243287/

 

Herre min hatt. Kjæresten min er Liverpool-supporter, selv om jeg ikke liker det noe særlig har vi klart å holde fred i heimen. Rooney er sikkert Liverpool/Everton fan selv i og med at han er fra byen. La nå kvinnen få holde med hvem hun vil, det vakreste er jo at hun faktisk engasjerer seg for sporten.

Wayne Rooney er Everton-fan så det holder.

 

Tror forholdet hans til Liverpool er vel så dårlig som United-supportere flest. Det gjør jo bare tweeten til Colleen desto merkeligere og mer upassende.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at dette stemmer og at ikke noe dukker opp helt på tampen som ødelegger.

 

Luke Shaw blir United spiller!

 

Dette hadde vært den perfekte start frem mot neste sesong, Shaw og ny manager blir bekreftet i morgen :)

 

Etter kampen i går så er jeg forøvrig for ett salg av Kagawa. Det er rett og slett ikke plass til ham i United med de spillerne som er der nå. I så fall må Rooney selges, noe jeg har ekstremt blandende følelser rundt.

Lenke til kommentar

Jeg mener at madammen din selvfølgelig skal få ha egne meninger, men jeg mener også at når man er konen til en av de største stjernene i verdens største klubblag så må man ta hensyn til hårsåre fans.

 

Personlig så bryr det meg midt på leggen hvem kona til Rooney heier på, men jeg forstår likevel at andre bryr seg.

 

Uansett så håper jeg at Rooney blir solgt. Jeg vil ha Mata/Kagawa i 10eren og Januzaj/Reus på vingene. RvP på topp. Viss ikke Rooney blir solgt så håper jeg at han spiller LW, og ikke CAM. Han gjorde jo det for noen år siden, og det gikk jo ganske bra.

 

Håper på Shaw og Reus til sommeren i tilleg til en sentral midtbanespiller og en ekstra CB.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Håper virkelig at dette stemmer og at ikke noe dukker opp helt på tampen som ødelegger.

 

Luke Shaw blir United spiller!

 

Dette hadde vært den perfekte start frem mot neste sesong, Shaw og ny manager blir bekreftet i morgen :)

 

Etter kampen i går så er jeg forøvrig for ett salg av Kagawa. Det er rett og slett ikke plass til ham i United med de spillerne som er der nå. I så fall må Rooney selges, noe jeg har ekstremt blandende følelser rundt.

For 27 millioner pund er jeg glad han gikk til United og ikke Chelsea, hvilken pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...