Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Når en vet hva som er i vente denne sommeren og hva som er brukt av penger av Moyes denne sesongen så kan en vel ikke klage på andres pengebruk lengre?

Det handler veldig mye om hvor pengene kommer fra. Jeg klager da ikke på Bayern f.eks (m/fler) siden pengene er tjent på ærlig vis. De blir ikke spyttet inn i klubben av en rik eier.

 

Tjener du mye penger, kan du bruke mye penger. Sånn lever vel alle i dagens samfunn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig er sesongen over! Ser frem til VM først, også kommer forhåpentligvis Van Gaal etter det. Forventer minst 5-6 nye signeringer. Midtstopper, venstreback, sentralt midtbanespiller, ving er det jeg håper på. Men vi må nå huske vi har et bra akademi med spennende unggutter som Pereira og Wilson + Nick Powell tilbake fra utlånet til Wigan, Zaha tilbake og kanskje Lingard blir en hit? Fremtiden ser ihvertfall lys ut. :) Januzaj blir nok en mye bedre spiller neste sesong med en bedre stall rundt seg. Blir artig å følge med i VM.


Blir godt å starte med blanke ark neste sesong med en ny manager som ikke blir noe prøveprosjekt alà Moyes.


Lenke til kommentar

5-6 nye spillere inn i startelleveren vil jo være katastrofe. Det funker ikke å bare bytte ut halve laget med nye spillere. Alle krever tid til å få spilt seg inn, og med 5-6 stykker samtidig vil det ikke gå. Van Gaal er vel også kjent for å ikke kjøpe nye spillere, men heller å forbedre den nåværende stallen, samtidig bruke og forbedre unggutter.

Jeg forventer ikke, og vil ikke, ha inn mer enn 3-4 spillere. Sentral midtbane og venstreback som prioritet. La oss også se hvilke unggutter som er klare til å ta steget.

 

Jeg ser uansett bare fram til en ny manager med klare, nye idéer. Problemene våre er større enn bare et par dårlige spillere.

Lenke til kommentar

Skuffende sesong, men jeg hadde absolutt ingen forhåpninger før dette året. Når en manager som har sittet i en afrikansk mannsalder forlater klubben vet man aldri hva som kan skje. Vi kunne rykket ned, vunnet ligaen, kolonisert Mars, you never know.

Det skal være rivalisering og stikk i fotball og man må kunne, uten å virke smållig, si at det er litt gøy at LFC og Gerrard ikke fikk trofeet :p Det hele kunne ikke vært mer perfekt; Liverpool er sååååå nær, Gerrard holder talen sin om hvordan dette "will not fucking slip", og så er det han som bokstavelig talt "slips"!

Lenke til kommentar

Kanskje litt i overkant, ja. Må først å fremst kvitte oss med et par spillere som på langt nær holder nivået i PL. Et nytt panikkjøp som Fellaini går bare ikke, må bruke hodet mer denne sommeren. Vi får bare håpe at Van Gaal er klok på overgangsmarkedet og handler riktig spillere til riktig pris.

Lenke til kommentar

 

If you look closely, you can see that the lamp is on top of the table ;)

 

Hehe, top of the table sier du, men jeg får det ikke til å stemme helt her. Det står City på toppen, ikke United. Og jeg har looked closely hehehe :)

rCK.jpg

 

l-3319.jpg

rCK.jpg

 

Hvis du ikke ser forskjellen burde du ta deg en tur til optikeren. Hint: Den ene er et fysisk objekt laget av tre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

If you look closely, you can see that the lamp is on top of the table ;)

 

Hehe, top of the table sier du, men jeg får det ikke til å stemme helt her. Det står City på toppen, ikke United. Og jeg har looked closely hehehe :)

rCK.jpg

 

l-3319.jpg

rCK.jpg

 

Hvis du ikke ser forskjellen burde du ta deg en tur til optikeren. Hint: Den ene er et fysisk objekt laget av tre.

 

 

Hehehe men det er du som burde ta deg en tur til optikeren hvis du ikke ser lampa med United-logo på er stilt på midten av bordplata som er et metafor for tabellen hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...