Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så må vi ikke glemme alle kamptrådene i år de har storkost seg med :) Har nok dog en sammenheng med at det i år har kommet ut en god del blodfans ut av skapet. Samt at fotballdelen her inne nå er mye mer aktiv.

 

Men det kom også et par stikk, ser du siterer kloffsk, han skrev bla: fap fap fap fap fap fap og "hahahahaha :D " samt "jaja, sølv er jo bra det også!". Har også en fin "I dag er det digg å være fotballsupporter. Det var en fantastisk dag. Synd Liverpool tapte."

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

 

Ellers var det ikke så mye som ble sagt i Anfield tråden, utenom den usikre fremtiden de gikk i møte etter 8 plass, og King Kenny's avgang som manager. Den avgjørelsen er nok mer populær nå enn den var da.

 

Uansett så er det helt rollebytte mellom Man Utd og Liverpool. Bittert tap av ligagull på målstreken for Man Utd i 2012 og Liverpool i 2014, og dårlig sesong med 7 plass for Man Utd i år og 8 plass for Liverpool da.

 

Eneste som er likt er at Man Utd fans fortsatt på en eller annen måte er fansen som gjør narr av de andre... :p

 

 

Det er fordi Liverpool og Captain Fantastic fortsatt er en stor komedie selv når de gjør det bra og spiller bra fotball.

 

Dessuten tviler jeg på at dette "rollebyttet" er permanent. Dette var sjansen til Liverpool, de kastet den bort og kan se frem til nye tiår uten suksess. Vi derimot får inn en ordentlig manager. Manchester United er en klubb som er dømt til å lykkes. Arbeidsuhell kan oppstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er fra Man City - Man Utd kamptråden, i seriefinalen som avgjorde ligagullet.

 

Håper kampen vinnes fair and square, og ikke pga juks eller dommerhjelp.

 

Kan ikke si jeg ser ned på pengebruken. Skal en komme seg opp i PL så må det til (ikke si noe om newcastle tongue.png).

Samme hvem som vinner så vil jeg iallefall ha en god kamp! Og en god dommer.

 

Jeg heiet på Man City i kveld.


Forresten, bare jeg som så Mike Phelan sove rundt 46-47 minutter?

 

takk city inv_biggrin.gif

 

Eneste jeg fant i Man Utd tråden:

 

I dag er det digg å være fotballsupporter. Det var en fantastisk dag. Synd Liverpool tapte.

Men alt i alt så vant Man City fortjent. De spilte best fotball, scoret mest og slo United 7-1 over to kamper.

Dessuten har jo United og City brukt ca like mye penger på de to elleverne som spilte mot hverandre her om dagen. Så ikke kom med penge diskusjonen heller...

 

Virker som om Liverpool fans flest holdt seg unna, men det kan jo være fordi de holdt seg unna forumet i sin helhet.

 

-------------------------------------------------------

 

Hva fremtiden angår kan diskuteres. Jeg tror Liverpool kan komme til å slite med tøffere kampprogram neste år, så da blir nok stallen litt for tynn for å vinne gull. Likevel er de såpass gode at jeg tror det holder til topp 4.

 

Man Utds problemer er dypere enn bare en dårlig manager. Det må brukes veldig mye penger på riktige spillere for å komme rett inn i tetstriden igjen tror jeg. Tror City, Chelsea, Liverpool og Arsenal fortsatt kommer foran dere neste år.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle litt om Wilson og Lawrence? Kjenner igjen navnene fra U21, vet at Wilson har herjet til tider og putta utrettelig, men hva slags type spiller er han? Fått med meg at han er venstrebeint!

jeg har ikke sett veldig mye på han med egne øyne, men har hørt folk beskriver han som en slags Welbeck- type med teknikk og avsluttingsegenskaper.

 

edit:

 

Wilson selvføgelig. Har ikke sett spesielt mye til Lawrence.

Endret av unitedmann_CFN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...