Mr. President™ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Eneste som er likt er at Man Utd fans fortsatt på en eller annen måte er fansen som gjør narr av de andre... Because we (still) can. Neida, har nok noe med forhåpningene Liverpool-fansen har hatt siden jul. Og scenene etter kampslutt viste at de var tydelig skuffet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Så må vi ikke glemme alle kamptrådene i år de har storkost seg med Har nok dog en sammenheng med at det i år har kommet ut en god del blodfans ut av skapet. Samt at fotballdelen her inne nå er mye mer aktiv. Men det kom også et par stikk, ser du siterer kloffsk, han skrev bla: fap fap fap fap fap fap og "hahahahaha " samt "jaja, sølv er jo bra det også!". Har også en fin "I dag er det digg å være fotballsupporter. Det var en fantastisk dag. Synd Liverpool tapte." Endret 6. mai 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ellers var det ikke så mye som ble sagt i Anfield tråden Det er jo fordi de stort sett henger i denne tråden! 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ellers var det ikke så mye som ble sagt i Anfield tråden, utenom den usikre fremtiden de gikk i møte etter 8 plass, og King Kenny's avgang som manager. Den avgjørelsen er nok mer populær nå enn den var da. Uansett så er det helt rollebytte mellom Man Utd og Liverpool. Bittert tap av ligagull på målstreken for Man Utd i 2012 og Liverpool i 2014, og dårlig sesong med 7 plass for Man Utd i år og 8 plass for Liverpool da. Eneste som er likt er at Man Utd fans fortsatt på en eller annen måte er fansen som gjør narr av de andre... Det er fordi Liverpool og Captain Fantastic fortsatt er en stor komedie selv når de gjør det bra og spiller bra fotball. Dessuten tviler jeg på at dette "rollebyttet" er permanent. Dette var sjansen til Liverpool, de kastet den bort og kan se frem til nye tiår uten suksess. Vi derimot får inn en ordentlig manager. Manchester United er en klubb som er dømt til å lykkes. Arbeidsuhell kan oppstå. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Dette er fra Man City - Man Utd kamptråden, i seriefinalen som avgjorde ligagullet. Håper kampen vinnes fair and square, og ikke pga juks eller dommerhjelp. Kan ikke si jeg ser ned på pengebruken. Skal en komme seg opp i PL så må det til (ikke si noe om newcastle ).Samme hvem som vinner så vil jeg iallefall ha en god kamp! Og en god dommer. Jeg heiet på Man City i kveld.Forresten, bare jeg som så Mike Phelan sove rundt 46-47 minutter? takk city Eneste jeg fant i Man Utd tråden: I dag er det digg å være fotballsupporter. Det var en fantastisk dag. Synd Liverpool tapte.Men alt i alt så vant Man City fortjent. De spilte best fotball, scoret mest og slo United 7-1 over to kamper.Dessuten har jo United og City brukt ca like mye penger på de to elleverne som spilte mot hverandre her om dagen. Så ikke kom med penge diskusjonen heller... Virker som om Liverpool fans flest holdt seg unna, men det kan jo være fordi de holdt seg unna forumet i sin helhet. ------------------------------------------------------- Hva fremtiden angår kan diskuteres. Jeg tror Liverpool kan komme til å slite med tøffere kampprogram neste år, så da blir nok stallen litt for tynn for å vinne gull. Likevel er de såpass gode at jeg tror det holder til topp 4. Man Utds problemer er dypere enn bare en dårlig manager. Det må brukes veldig mye penger på riktige spillere for å komme rett inn i tetstriden igjen tror jeg. Tror City, Chelsea, Liverpool og Arsenal fortsatt kommer foran dere neste år. Endret 6. mai 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Både Lawrence og Wilson fra start i dag! Spennande! La og merke til at Giggs har plassert seg sjølv på banken, møter nok opp i treningsdress i dag da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) nvm Endret 6. mai 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Vi har en Kamptråd Endret 6. mai 2014 av Alastor 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Wilson har et kjempepotensial, skal England ta en "Walcott" i årets VM, ville jeg hatt han med som læregutt i Englandtroppen. Lukter goalgetter, viser takter foran mål som er langt bedre enn Macheda, Campell, Ebanks-Blake osv. noen sinne visste. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Kan noen fortelle litt om Wilson og Lawrence? Kjenner igjen navnene fra U21, vet at Wilson har herjet til tider og putta utrettelig, men hva slags type spiller er han? Fått med meg at han er venstrebeint! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Wilson er en blanding av Messi og Ronaldo med et snev av Zlatan og Batistuta over seg. Verdens største talent. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Kan noen fortelle litt om Wilson og Lawrence? Kjenner igjen navnene fra U21, vet at Wilson har herjet til tider og putta utrettelig, men hva slags type spiller er han? Fått med meg at han er venstrebeint! jeg har ikke sett veldig mye på han med egne øyne, men har hørt folk beskriver han som en slags Welbeck- type med teknikk og avsluttingsegenskaper. edit: Wilson selvføgelig. Har ikke sett spesielt mye til Lawrence. Endret 6. mai 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Wilson er en blanding av Messi og Ronaldo med et snev av Zlatan og Batistuta over seg. Verdens største talent. Ikke verre, nei. Får håpe han får starte foran Young framover. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Håper ingen av ungguttene er involvert mot Southampton. U21-finale mot Chelsea på onsdag, mye viktigere å vinne den enn at guttene får noen minutter mot Southampton og risikerer skade. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Håper ikke VM ryker for vår Jonesy http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/27304187 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Herregud hvor gøy! Han tar helt av: (Skip fram til 22:10 og se klippet som kommer) http://www.vgtv.no/#!id=81523&index=1 Endret 7. mai 2014 av ESPP Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Moyes med trofeet ja . Er vel den kampen United vant denne sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå