Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Med en skikkelig manager burde vi hente inn i hvert fall 10 poeng bare der. Med ytterligere forsterkninger i spillermateriellet er det enda flere poeng å finne. Ser ikke hvorfor United ikke kan dytte Arsenal ut av topp fire allerede neste sesong.

Nøkkelordet. Med ny manager, ny stil og nye spillere kan selvfølgelig United dytte arsenal(liverpool\chelsea\city) nedover på lista.Dog slikt ting tar som oftest tid. Men det er ikke definitivt som det fremstilles her inne. Arsenal,city, chelsea og spesielt Liverpool kommer også til å styrkes i sommer, virker som det glemmes enkelte ganger.

 

Hvem har størst forbedringspotensiale?

 

Liverpool har sin beste sesong på over 20-år.

Chelsea, City og Arsenal er der de er forventet å være.

United vant ligaen soleklart for bare et år siden, har hatt en katastrofal sesong med en elendig manager og umotiverte/dårlige spillere.

 

Jeg mener det er større sjanse for at United bikker 80-poeng neste sesong (kommer an på hvilken manager og spillere vi henter) enn at noen innenfor topp fire klarer å forbedre seg såpass at de bikker 90-poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i alle fall ingen tvil om at mye må endres før vi kan være med å kjempe om gullet igjen. Mange spillere som er over the top og virker umotiverte, samt at vi må få på plass en manager. Det er egentlig ganske få av spillerne på dette laget som bør satses på, men å bytte ut hele stallen samme sommer kommer ikke til å skje.

 

Skal man kjempe i toppen må man også handle, og jeg håper vi gjør det i sommer. Eller, vi må gjøre det, ellers er det håpeløst. Har ingen tro på at Carvalho og Shaw er "klare". Dette er Moyes' ønsker, og det er ikke sikkert Van Gaal deler den oppfatningen. Shaw tror jeg nok uansett han ønsker, men om Carvalho ønskes av han, det er ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tok en titt på troppen deres.

 

Inn:

 

Jeg hadde valgt å beholde de Gea, Rafael, Jones, Januzaj, Mata, Rooney, og Welbeck. De er definitive. Evra er en kontinuitetsbærer som kan beholdes i minst én sesong til, før han sakte, men sikkert fases ut. Evans, Smalling og Lindegaard er helt OK. Greie å ha i troppen, fine rotasjonsvalg. Jeg er usikker på nivået til Hernandéz. Han har potensialet, og bør være langt ned på lista over hvem som først er på vei ut.

 

Cleverley og Valencia ville jeg beholdt, men vurdert å kvitte meg med så fort bedre erstattere er på plass. Kagawa er et stort usikkerhetsmoment. Kommer jo helt an på hvilken manager som kommer inn. Jeg ser for meg at enten han eller Mata må vike.

 

Zaha ser ikke bra ut. Han har ikke imponert i Cardiff, og jeg tviler på at han kommer til å bli noe særlig bedre enn en mid-table-spiller. Men jeg synes han bør få en sjanse, og han kan fort blomstre under en ny manager og mye bedre resultater neste sesong. RvP bør få bli. Han er verdensklasse, men begynner å dra på årene og forsvinner nok i relativt nær fremtid. Han kan være med på å dra laget opp til toppen igjen, men så fort klubben har stabilisert seg der ville jeg byttet han ut med en yngre, eventuelt satset på Rooney/Welbeck.

 

Henriquez, Varela, Powell, Bebe, Keane, Amos og Johnstone er unge spillere som kan utvikles og eventuelt bli sendt på lån.

 

= 17 + 7 juniorer

 

Ut:

 

Giggs er mest trolig ferdig som spiller. Vidic stikker. Nani, Young, Fletcher, Macheda, Büttner og Anderson er ikke gode nok. Fellaini var et stort bomkjøp. Ferdinand og Carrick har gått ut på dato.

 

Det er spillere jeg hadde prøvd å kvitte meg med så fort som mulig + Vidic som allerede har signert for Inter.

 

= 11

Lenke til kommentar

 

Jeg er så i mot pengedopinga som det går ann, MEN.

 

Jeg er ennå mer i mot Liverpool, på alle nivåer. Så heia heia de andre.

Den kan jeg ikke forstå. Pengedoping må jo være verre.

Ikke værre enn 20år med rivalisering og hat, det stiller sterkere hos meg.

 

Pengestyret i fotballen får ingen av oss gjort noe med uansett, annet enn å håpe på at UEFA har baller.

Lenke til kommentar

Om City vinner ligaen så kan man alltid skylde på de enorme summene de har brukt, og at de egentlig burde ligge lenger foran alle andre. Det er direkte flaut at de ikke vinner ligaen med tanke på pengebruken. Om Liverpool vinner ligaen så vil det faktisk være en veldig god prestasjon, og både spillerne og manageren fortjener skryt for det. De vil ha vunnet grunnet hardt arbeid, en god spillestil og en klar filosofi, med et mindre budsjett enn konkurrentene.

Det hadde vært mye lettere å svelge en Liverpool-seier om de også hadde hatt en sjeik som eier.

 

Gerrard er selvsagt den siste jeg ønsker skal få gull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...