Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Liverpool bygget videre på hva de viste sist sesong, der de traff metallet i hytt å pine og med litt mer stang inn kunne tatt langt flere poeng sist sesong.

 

Hva skal United bygge videre etter denne sesongen? Vidic og Rio er utgått, men vi spiller ikke inn noe nytt midtstopperpar.

 

Young og Nani er for dårlig, likevel får en av de sjansen gang på gang.

 

Fletcher, Cleverley, og Carrick er for temposvak, og er altfor glad i støttepassninger. Hvordan har Anderson klart seg på lån?

 

Evra er for dårlig defensivt, og alderen hjelper ikke på heller.

 

Mata og Kagawa er fantastiske spillere under feil taktikk/formasjon. Kanskje prøve 4-3-2-1 eller tilsvarende formasjon der de begge får prøve seg? De er i teorien så målfarlige begge to at det kunne fungert og blitt en farlig trio på topp men den rette spiss

 

Så da lurer jeg veldig på hva en skal bygge videre på foran neste sesong?

Endret av kreps79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Forventer uansett topp fire neste sesong, det vil være helt greit. Noe dårligere enn det er uakseptabelt.

 

Hvilke(t) lag fra inneværende topp 4 er det du mener Man Utd skal danke ut? Det svakeste laget er i mine øyne Liverpool, men med 4-5 nysigneringer er troppen betraktelig forsterket. Jeg tror heller ikke Liverpool kommer til å selge noe særlig med spillere. Cissokho og Moses stikker, eventuelt Aspas/Alberto/andre overflødige spillere, mens Suso, Borini, Assaidi, Wisdom og Robinson returnerer fra låneoppholdet sitt. Jeg håper Rodgers nedprioriterer FA-Cupen og CoC helt (også CL om nødvendig), og da skal det ikke være noe problem å delta i fire turneringer.

 

Se på troppen til Man Utd, hvor store utskiftninger som må gjøres, managerspørsmålet, at konkurrentene vil forsterke seg og at de har CL å friste med, pluss Spurs og Everton som er hakk i hæl. Skal ikke se bort ifra at topp 4 blir uforandret neste år.

 

 

Både Liverpool og Arsenal burde være overkommelige med noen forsterkninger på plass.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Forventer uansett topp fire neste sesong, det vil være helt greit. Noe dårligere enn det er uakseptabelt.

Hvilke(t) lag fra inneværende topp 4 er det du mener Man Utd skal danke ut? Det svakeste laget er i mine øyne Liverpool, men med 4-5 nysigneringer er troppen betraktelig forsterket. Jeg tror heller ikke Liverpool kommer til å selge noe særlig med spillere. Cissokho og Moses stikker, eventuelt Aspas/Alberto/andre overflødige spillere, mens Suso, Borini, Assaidi, Wisdom og Robinson returnerer fra låneoppholdet sitt. Jeg håper Rodgers nedprioriterer FA-Cupen og CoC helt (også CL om nødvendig), og da skal det ikke være noe problem å delta i fire turneringer.

 

Se på troppen til Man Utd, hvor store utskiftninger som må gjøres, managerspørsmålet, at konkurrentene vil forsterke seg og at de har CL å friste med, pluss Spurs og Everton som er hakk i hæl. Skal ikke se bort ifra at topp 4 blir uforandret neste år.

Både Liverpool og Arsenal burde være overkommelige med noen forsterkninger på plass.

Tviler sterkt.
Lenke til kommentar

 

 

Forventer uansett topp fire neste sesong, det vil være helt greit. Noe dårligere enn det er uakseptabelt.

 

Hvilke(t) lag fra inneværende topp 4 er det du mener Man Utd skal danke ut? Det svakeste laget er i mine øyne Liverpool, men med 4-5 nysigneringer er troppen betraktelig forsterket. Jeg tror heller ikke Liverpool kommer til å selge noe særlig med spillere. Cissokho og Moses stikker, eventuelt Aspas/Alberto/andre overflødige spillere, mens Suso, Borini, Assaidi, Wisdom og Robinson returnerer fra låneoppholdet sitt. Jeg håper Rodgers nedprioriterer FA-Cupen og CoC helt (også CL om nødvendig), og da skal det ikke være noe problem å delta i fire turneringer.

 

Se på troppen til Man Utd, hvor store utskiftninger som må gjøres, managerspørsmålet, at konkurrentene vil forsterke seg og at de har CL å friste med, pluss Spurs og Everton som er hakk i hæl. Skal ikke se bort ifra at topp 4 blir uforandret neste år.

 

 

Både Liverpool og Arsenal burde være overkommelige med noen forsterkninger på plass.

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Med en skikkelig manager burde vi hente inn i hvert fall 10 poeng bare der. Med ytterligere forsterkninger i spillermateriellet er det enda flere poeng å finne. Ser ikke hvorfor United ikke kan dytte Arsenal ut av topp fire allerede neste sesong.

Nøkkelordet. Med ny manager, ny stil og nye spillere kan selvfølgelig United dytte arsenal(liverpool\chelsea\city) nedover på lista.Dog slikt ting tar som oftest tid. Men det er ikke definitivt som det fremstilles her inne. Arsenal,city, chelsea og spesielt Liverpool kommer også til å styrkes i sommer, virker som det glemmes enkelte ganger.

Lenke til kommentar

 

 

Med en skikkelig manager burde vi hente inn i hvert fall 10 poeng bare der. Med ytterligere forsterkninger i spillermateriellet er det enda flere poeng å finne. Ser ikke hvorfor United ikke kan dytte Arsenal ut av topp fire allerede neste sesong.

Arsenal,city, chelsea og spesielt Liverpool kommer også til å styrkes i sommer, virker som det glemmes enkelte ganger.
Hazard forsvinner jo, så da rykker nok Chelsea ned, så god som han er..
Lenke til kommentar

Det er i hvertfall helt bombesikkert at Fletcher og Carrick nærmer seg slutten. Sistnevnte hadde en veldig bra sesong i fjor, men har skuffet skikkelig denne sesongen. Carrick er avhengig av en makker som løper mye, og der har det faktisk fungert bra med Cleverley veldig ofte de to tidligere sesongene. Uansett hvor mye tyn Cleverley får så har han stor kapasitet og gjør livet lettere for Carrick ved å klype igjen rom for motstanderen.

 

Det er kanskje kontroversielt å si, men den eneste jeg ville beholdt av spillerne våre sentralt nå er Cleverley. Har ikke gitt han opp helt enda.

 

Liverpool har vært jevnt gode hele sesongen så man kan ikke si at de har overprestert, men det er mulig de faller litt tilbake igjen neste sesong. Føler også Tottenham kan få en kjempesesong med ny manager og spillerne dems begynner å prestere det som er forventa.

Lenke til kommentar

Carrick er ferdig på toppnivå tror jeg. Synes han har vært vanvittig tam denne sesongen, og i går var vel hans verste kamp denne sesongen. Virker treg og litt umotivert.

 

Egentlig har vi ingen midtbanespillere som holder klassen som skal til lenger. Er lysten på å behole Carrick én sesong til da, og se om ting bedres. Stakkaren har ikke hatt noen god makker siden Scholes la opp (og egentlig før det).

Lenke til kommentar

Må si meg litt enig med AllFather her, selv om det kanskje høres litt ekstremt ut.

Det er veldig få på United som holder verdensklasse pr dags dato.

 

Legger gjerne til Mata på den lista da jeg vet han er en spiller i verdensklasse, men han må begynne å spille bra snart. Forhåpentligvis blomstrer han under en ny manager.

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Personlig syntes jeg Valencia gjør endel "gode" kamper, men så er det jo de latterlige innleggene han kommer med gang på gang.

 

Ellers ser listen egentlig riktig ut (trist men sant), legge til Mata og Jones da.

Lenke til kommentar

RvP

Rooney

Januzai

Kawaga

De Gea

 

Resten er det bare å kaste på fyllingen

Mata, Rafael De burde du ikke klare å glemme.

 

Smalling og Evans i riktige posisjoner er gode nok.

 

Jones er god nok.

Pluss at vi har en særdeles spennende på utlån.

 

BEBE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...