Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Optimistiske Villa-supportere:

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKIN HELL

I DONT FUCKING BELIEVE IT

Well we are out of another cup early. I'm sort of happy. I hate the domestic cups.

We'd have a better chance at Mold trafford - these cuuuunts LOVE Villa Park

United should just get a bye when they draw us. We don't need the humiliation of another beating by them. We'll never beat them in my lifetime and I'm fed up wathing them kick us off the park. We should just give them a bye and give our players a rest.

Villatalk

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt nervøs før dagens kamp jeg.. Hmm

Først nå begynner jeg å bli nervøs! :whistle:

Gruer/Gleder meg alltid til kamp!

Fulham kan selvfølgelig finne på å skape problemer for oss. :ermm: Vi har bedre spillere i hver eneste posisjon.. dette må gå bra!

Hvis vi starter med dette laget går det ikke an at vi taper poeng!

van der Sar

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Giggs

Rooney - Tevez

Er vel bare rundt en 20 minutter til laget blir offentliggjort? :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg hakker ikke på United fordi de har brukt mye penger, men jeg er av den oppfatning at det er ganske godt prestert av Liverpool å være outsidere stort sett hvert eneste år med begrensede midler og managere som kommer og går. Akkurat den der vinnerkulturen som det snakkes så mye om i Liverpool har nesten ikke eksistert i min levetid.

Skal prøve å ikke gjøre meg for upopulær.

Nå er ikke Liverpool en fattig klubb da. Dere har stort sett vert med i topp 4 (de fire store) og dermed har vert et topplag, men hvilken klubb er det som har samme midlene og som er bak dere?

Jeg vet ikke hva din levetid er men spillere som Souness/Keegan/Dalgleish hadde litt vinnerkultur de også.

Angående kampen i dag så tror jeg vi er sårbare. Tror lett at nervøsitet kan spre seg om vi ikke har resultat etter 60 min. Leder vi etter en halv time så er jeg med godt mot.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Satsar på at vi klarer dette greit. Hadde vore fantastisk å fått inn eit tidlig mål, få tryggheit i laget og så spele seg opp etter nokre kampar som ikkje har vore heilt toppklasse. Fint også hvis vi er i form til neste helg når eg skal til England.. Fint med to storseierar på rad.. :D

Hvis vi scorer før det er gått 15minutt så trur eg det blir minst 4...

Håper som vanlig at Anderson skal få vist fram noken triks. Og sjølvsagt at Rooney kan komme inn igjen uten å ha tapt for mykje form i forhold til der han var før hav vart skadd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...