RyanReynolds Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Optimistiske Villa-supportere: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKIN HELLI DONT FUCKING BELIEVE IT Well we are out of another cup early. I'm sort of happy. I hate the domestic cups. We'd have a better chance at Mold trafford - these cuuuunts LOVE Villa Park United should just get a bye when they draw us. We don't need the humiliation of another beating by them. We'll never beat them in my lifetime and I'm fed up wathing them kick us off the park. We should just give them a bye and give our players a rest. Villatalk :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har snakke vi gutter som har tro på laget sitt :!: Skulle tro de ha hørt uttrykket cup er cup, det hadde i hvertfall Southend United Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 *snip* Latterlig genialt :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hazza = Hargreaves ? dårlige greier, tenkte på Gazza når jeg såg det nicket, men, Hazza og hargreaves passer jo ikke. =P Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er litt nervøs før dagens kamp jeg.. Hmm Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er litt nervøs før dagens kamp jeg.. Hmm Først nå begynner jeg å bli nervøs! Gruer/Gleder meg alltid til kamp! Fulham kan selvfølgelig finne på å skape problemer for oss. Vi har bedre spillere i hver eneste posisjon.. dette må gå bra! Hvis vi starter med dette laget går det ikke an at vi taper poeng! van der Sar Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Giggs Rooney - Tevez Er vel bare rundt en 20 minutter til laget blir offentliggjort? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 My mistake! Det laget er allerede offentliggjort! Vi kan ikke gi fra oss poeng! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg hakker ikke på United fordi de har brukt mye penger, men jeg er av den oppfatning at det er ganske godt prestert av Liverpool å være outsidere stort sett hvert eneste år med begrensede midler og managere som kommer og går. Akkurat den der vinnerkulturen som det snakkes så mye om i Liverpool har nesten ikke eksistert i min levetid. Skal prøve å ikke gjøre meg for upopulær. Nå er ikke Liverpool en fattig klubb da. Dere har stort sett vert med i topp 4 (de fire store) og dermed har vert et topplag, men hvilken klubb er det som har samme midlene og som er bak dere? Jeg vet ikke hva din levetid er men spillere som Souness/Keegan/Dalgleish hadde litt vinnerkultur de også. Angående kampen i dag så tror jeg vi er sårbare. Tror lett at nervøsitet kan spre seg om vi ikke har resultat etter 60 min. Leder vi etter en halv time så er jeg med godt mot. Endret 3. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Detta går Veien..4-0 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Satsar på at vi klarer dette greit. Hadde vore fantastisk å fått inn eit tidlig mål, få tryggheit i laget og så spele seg opp etter nokre kampar som ikkje har vore heilt toppklasse. Fint også hvis vi er i form til neste helg når eg skal til England.. Fint med to storseierar på rad.. Hvis vi scorer før det er gått 15minutt så trur eg det blir minst 4... Håper som vanlig at Anderson skal få vist fram noken triks. Og sjølvsagt at Rooney kan komme inn igjen uten å ha tapt for mykje form i forhold til der han var før hav vart skadd... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Et tidlig mål hadde virkelig vært noe! Føler på meg at Anderson scorer i kveldens kamp! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det blir seier i dag, spillesugen Rooney + målkåt Ronaldo = seier. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Åhh.. Gleder meg til å se Rooney igjen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spiller Rooney igjen, er jeg sikker på at dere vinner greit. Har sett nesten like mange unitedkamper som Liverpoolkamper denne sesongen, og for meg virker Rooney som den viktigste spilleren deres i år - mye viktigere enn Ronaldo. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fulham har ein del gode ute med skade, deriblant McBride som kan være ein jævel på dødball. Trur det blir komfortabelt ikveld, 3-0. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jada! Dette blir en festaften folkens! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det noen som slår dårligere innlegg enn W.Brown? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det noen som slår dårligere innlegg enn W.Brown? Jeg gjør. Det er vel det som mangler når Gary er ute. Defangsivt er han minst like god som Gary Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi slipper de litt for mye inn i kampen for min del, og Tevez må ta noen seriøse økter med Solskjær, da blir han verdens beste. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ok første omgang. Begynte lovende, men dabbet av for mye mot slutten. Håper på flere i 2. omgang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå