Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme gjelder Fletcher spør du meg. Ja, han har gjort mye bra for klubben, men har vært ute i rundt 2 år, samt at han rundet 30 år i Februar. Min komplette liste:

 

- Vidic (drar uansett).

- Evra.

- Ferdinand.

- Evans (aldri hatt sansen for han).

- Giggs.

- Fletcher.

- Anderson (siden han bare er på lån).

- Cleverley.

- Carrick.

- Fellaini.

- Young.

- Nani.

- Hernandez.

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen i dag, men ser ut til at spillerne ikke spilte med hjertet utenpå drakta i dag, om det stemmer så er jeg utrolig skuffet over spillerne våre, for jeg er sikker på at Class of 92 har klart å motivere dem!

 

Edit:

OMG! Hvilken lagoppstilling vi stilte med fra start. Hva er grunnen?

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Ganske sykt at alle de sentrale midtbanespillerne ligger på den lista. Det verste er at samtlige faktisk er shite og ikke er gode nok for klubben, det sier jo litt. Kanskje utenom Carrick som er en OK spiller mot dårlige lag vel og merke, og som bare kommer til å bli dårligere og tregere.

Lenke til kommentar

9 av spillerne på den lista er jeg enig i, selv om jeg gjerne skulle hatt Vidic noen år til. Det er ganske trasig tall faktisk. Noen av dem er fine innbyttere og Cup-spillere, men vi har alt for mange av dem.

 

Jaja, blir sinnsykt spennende fremover. Håper på top 4 neste år, selv om det blir ganske hard kamp om plassene.

 

Kommer Mr.Gaal er jeg ganske sikker på at vi får en topp 4 plassering, men ikke like sikker på at han er manageren etter neste sesong igjen...

Lenke til kommentar

Nei, han er ofte ganske kjapp han - før han kommer på kant med klubben (alle) like fort igjen.

 

2 år barca

2 år Nederland

2 år Bayern

 

Han kommer fort inn og vinner, for så å bli kastet ut igjen like fort.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Er det ikke ambisiøst å tro at United skal klare topp 4 neste sesong når vi har så mange lag foran oss nå? Vi skal ikke bare bli bedre enn vi er i dag for å klare det, men vi skal bli tilsvarende bedre enn hva alle de andre lagene blir i løpet av sommeren med nye spillere osv.

 

United trenger jo en helt ny sentralmidtbane, minst en kantspiller om en skal spille med kanter, en venstreback og minst en midtstopper. Disse spillerne skal i tillegg spilles inn i ett nytt system med en ny manager, og de skal bli samspilt seg imellom.

 

Kampen i går viser at Giggs ikke har noe mer i tilføre laget enn hva Moyes hadde. Planløst med utallige innlegg. Dårlig laguttak og dårlige bytter. Godt at ikke Giggs skal bli manager permanent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Forventer uansett topp fire neste sesong, det vil være helt greit. Noe dårligere enn det er uakseptabelt.

 

Hvilke(t) lag fra inneværende topp 4 er det du mener Man Utd skal danke ut? Det svakeste laget er i mine øyne Liverpool, men med 4-5 nysigneringer er troppen betraktelig forsterket. Jeg tror heller ikke Liverpool kommer til å selge noe særlig med spillere. Cissokho og Moses stikker, eventuelt Aspas/Alberto/andre overflødige spillere, mens Suso, Borini, Assaidi, Wisdom og Robinson returnerer fra låneoppholdet sitt. Jeg håper Rodgers nedprioriterer FA-Cupen og CoC helt (også CL om nødvendig), og da skal det ikke være noe problem å delta i fire turneringer.

 

Se på troppen til Man Utd, hvor store utskiftninger som må gjøres, managerspørsmålet, at konkurrentene vil forsterke seg og at de har CL å friste med, pluss Spurs og Everton som er hakk i hæl. Skal ikke se bort ifra at topp 4 blir uforandret neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...