Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å se forbi Giggs som manager ja. Men det blir fremdeles litt vel drøyt å si at "laget presterer" bra på banen. Vi spilte mot Norwich. Norwich for faen. Gutta skal ikke trenge en manager for å gruse det triste laget der.

 

At folk tar helt av var ikke rettet direkte mot deg, må ikke bli så sur.

Vi har spilt dritt mot andre bunnlag også. Dette var noe helt annet. Vi tok kontroll, vi spilte med energi, og etterhvert det tempoet som kreves. Å vinne 4-0, flere skudd enn noen annen kamp på evigheter og en generell ny giv i laget må vel sees på som en bra prestasjon? Hvis ikke har man ekstreme forventinger.

Lenke til kommentar

Men vi har også spillt bra mot bunnlag. Fellesnevneren er at vi som regel har prestert bøtte i kampene etter det igjen. Om rapportene stemmer at spillergruppa var så i mot Moyes så er det ikke akkurat overraskende at stemningen, moralen og prestasjonene var et hakk over det som har vært normalen denne sesongen. Det hadde den nok vært samme hvem som tok over som interim. Nå får vi se hvordan det går de siste kampene.

 

Jeg er langt i fra så i hundre etter kampen i går. Vi var heldige som fikk den straffen (herregud så dårlig forsvar), og det åpnet virkelig opp kampen. Hadde det vært 0-0 til pause så hadde nok ting sett helt annerledes ut. Så får Rooney et flaksemål, og da er det i teorien game over for Norwich, og United kan bare kose seg de siste minuttene.

 

Men vi får se, treneren jeg vil ha er uansett ikke ledig, så for å være helt ærlig har jeg ikke noen preferanser. Giggs kommer nok ikke til å spille noen fotball som favoriserer spillere som Mata og Kagawa hvertfall, noe som jeg syns er veldig trist da vi har 2 av de aller aller beste 10'erne i PL.

Lenke til kommentar

Fra RAWK:

 

 

Ok....I was gutted....emotionally drained and was down on my knees after that.....

But came home ....said to missus I'm off into the hot tub ( yep very middle class me now....) needed therapy from my higher self...the tub does that...talks to me...allows my rationale mind to kick in and soothe my soul. It needed soothing after that...so what did my higher self say once I had calmed my mind..... so the angel spoke thus to me and said

MAN THE feck UP MARINE......YOU ARE A REDMAN.......NOT SOME SHITE PLASTIC GLORY HUNTER!!

SO YOU LOST A GAME AFTER A PHENOMENAL WINNING STREAK......YOU LOST TO AN ANTI FOOTBALL TEAM OF PLASTIC ORIGINS....PLASTIC FLAG WAVING feckING PLASTIC KNOBHEAD FANS....WHO HAVE BOUGHT ONE TROPHY AFTER ANOTHER.......THEY ARE NOT A TEAM LIKE LFC.....A TEAM WITH HISTORY......WITH FANS WHO FOLLOW THROUGH THICK AND THIN......

YOU ARE TOP OF THE LEAGUE ON 80 POINTS.....YOU CAN WIN BOTH REMAINING MATHCHES AND FINISH ON 86 POINTS......IF CITY FINISH ON 86 POINTS AND HAVE A BETTER GOAL DIFFERENCE THEY DESERVE THE TITLE...............SO STOP YOUR WHINING AND

MAN THE feck UP......YOU ARE REDMAN.....YOU ARE LFC .......tAKE THIS TO THE WIRE

DRINK MORE WINE.....FOR TOMORROW WE GO AGAIN.....
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan i all verden kan det ha seg at på en dag som denne, der Liverpool går på et stort nederlag hjemme mot chelsea, Ole Gunnar Solskjær er så godt som nedrykket og Brann blir knust av Rosenborg(greit for meg akkurat den da) så er det du som fremheves som den personen med det største behovet for å få en klem?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nå virker også Van Gaal uaktuell pga. han ville ha med hele 5 staff crew.

Hvem er det da som kan ta over? Mitt svar er (kanskje, må se de neste 3 kampene) Giggs og resten av class of 92-gjenget. Det hadde vært... legendarisk, for å underdrive. Forutsetter jo selvfølgelig at de klarer dette, for om de skulle gå på en smell hadde det vært grusomt mtp. statusen de har fra før av.

 

Men få kjenner klubben bedre enn dem, og de er så sammensveiset og sammarbeidet dem imellom er fenomenalt bra. De vet selv hva som må til for å få ungdommer til å lykkes, og det kan være en stor fordel.

 

Ah, United tilbake på topp med legendene bak rattet, blir vill av tanken. Men, det er nok ikke så realistisk som jeg håper, styret er nok skeptiske til det, og det spørs om hele gjenget der er villig til å ofre nesten all sin tid på jobben. Jeg tror Giggs er det, men de andre er det noe usikkerheter rundt.

Endret av baguett
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva vel vet de om overgangsmarkedet? Ikke misforstå, de har nok mer peiling enn oss og veldig mange andre, men har noen av de egentlig vært involvert i overgangsforhandlinger tidligere? Hvilke spillere ville de sett etter? Vil helst ha en erfaren manager, med Giggs som assistenttrener eller en trener som er sterkt involvert med manageren. Mener han bør få noen år på lærebenken før han tvinges i en så sinnssykt stor og krevende rolle.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...