indahla Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Hvorfor går han ut med dette?Han er Editing Director i Sports Business Group. CEO i Manchester United er Ed Woodward.Hva i alle dager holder den avisa på med? Elendig faktasjekk av den som la ut innlegget her.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Jeg er en av veldig få som synes Cleverley gjør en grei jobb når han spiller. 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Hvorfor går han ut med dette?Han er Editing Director i Sports Business Group. CEO i Manchester United er Ed Woodward.Hva i alle dager holder den avisa på med? Elendig faktasjekk av den som la ut innlegget her.. Var riktig informasjon i videoen, som virket som ett helt ordinært nyhetsinnslag på type sportsnyhetene... I Australia. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Jeg er en av veldig få som synes Cleverley gjør en grei jobb når han spiller. "Greit" er ikke godt nok i Manchester United. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Vet ikke jeg. Er lei Cleverley ja, men en sjanse under en ny trener må han nesten få. Fellaini derimot.. det er noe helt annet. Synes også det er greit om Mata benkes et par kamper nå. Mistet ballen så jævlig mange ganger mot Everton, og ja Moyes fucket helt opp taktikken og posisjonene hans under kampen, men allikevel var det svakt av han. Med Giggs som interim, tenker vi kanskje old school 4-4-2 med Danny og Wazza på topp, med litt revitalized ekte vingspill fra Valencia på ene siden og Januzaj på andre? Bring Man Utd style back please Giggsy, ihvetfall mot fuckings Norwich! Devils! Endret 24. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Cleverley har spilt i helt feil rolle. Greit nok, han er ikke en midtbanespiller jeg mener skal spille fast for United, men han er helt klart bedre i en offensiv rolle enn å ligge bak der alene med Carrick (og gjerne bak) og spille støttepasninger. Den Cleverley som imponerte meg i begynnelsen av 11-12 sesongen bidro offensivt med løp og pasninger fremover i banen. Den rollen har han vel også mestret greit for England. En spiller som har lidd mye under Moyes' system, men også den kjedelig stilen vi hadde spesielt deler av siste sesongen til SAF. Har ikke noe stort behov for å se Cleverley ut i sommer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Folkens, Giggsy sin første press conference live på MUTV nå 'I'm gonna bring back smiles on faces'. Endret 25. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Ja, vi i motstanderklubbene gleder oss allerede til å smile før, under og etter kamp Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Ingenting kan være verre enn det Moyes gjorde - så jeg tror det blir bedring allerede mot Norwich. Tipper Norwich gjerne skulle hatt managerbyttet etter kampen mot dem... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/27155713 Hahahaha. Elsker 5-års kontrakt delen (jeg har DNS på plass som gjør at det ser ut som jeg er i England, er usikker på om det funker for alle). Endret 25. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Herlig, latter og godt humør før kamp Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Link til hele pressekonferansen? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 The fantastic 4. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Beste er at hun journalisten starter hele pressekonferansen med "So David...." Hahahahaha, idiot! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 David har jo vært manager så lenge at det er rart å omtale manageren i United som noe annet... Nei vent, hvordan var dette? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Tipper vi får se et lag med riktig mentalitet til lørdag. Det blir feiende seire i alle de 4 siste matchene, og det beviser at Moyesy slet med tilliten blant spillerne. Liker humøret til Giggs. Endelig noe å glede seg over igjen denne sesongen! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Dette bildet oser av kos. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) RVP ber sikkert Scholes spille kampen i morgen... Hadde ikke vært meg imot om plutselig Scholes hadde startet disse 4 kampene. Skjer selvfølgelig ikke da, er vel ikke lov heller. Endret 25. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Neville, Scholes, Butt og Giggs starter i morgen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Cardiff rykker ned, Solskjær slutter og tar over United som spillende manager. Book it, cook it, Thomas Cook it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå