Mr.SS Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det der John O'Shea og deg? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Snakkes da! Gleder meg jeg, skal jo tross alt på kampen. Husker vi sa det før forige kamp og. Er det der John O'Shea og deg? Nei jeg er nok diggere skjønner du. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Herregud. Hvem er det da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) @Fox. Ærlig vis? Jeg kan ikke finne noe mindre redelig enn å vinne en Britisk Liga med et nesten utenlandsk lag. Vel.. Arsenal har ikke samme økonomisk tilgang som ManU har, som vi begge veit kjøpte ManU de fleste spillerne som var allerede gode og kostet en god del. Bortsett fra en par gamle spillerne, feks Scholes. Hvem, Rooney? Er vel eneste engelske stortalentet United har brukt mye penger på. Til dels Ferdinand, men kan vel knapt kalles et talent når man kjøpte han. Beckham, Giggs, Brown, Butt, Scholes, P og G Neville, O'shea, Fletcher++. Alle oppfostret i klubben, å kostet en slikk og ingenting. At det ikke finnes rimlig talent på de britiske øyer er forbanna sprøyt, å en eventyrlig dårlig unnskyldning for at Wenger har sendt speiderne sine til fastlandet. Å vi er 10 ganger bedre enn Arsenal om du matcher hvor mange britiske Arsenal har. @Banansplitt. Mista troen? Var vel du som mista troen etter 3 serierunde, så nå skal ikke du dømme andre. Selv om jeg ikke kan se hvem du helt sikter til, vi vinner alt i Europa for tiden og ligger 6 poeng bak etter et skademareritt som er verre enn høsten 2004. Å vi har kun spilt en kamp jeg vil kalle hårreisende dårlig. Jeg er fornøyd utifra forutsetningene. Endret 2. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dømme andre? Aldri dømt noen jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har ikke noen mindre tro nå enn før. Delte bare noen meninger om motstanderene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dømme andre? Aldri dømt noen jeg. Jeg føler nå at "alle" United-supportere de siste dagene plutselig har mista troen på seriegull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Angående hvilke lag jeg helst ser over Liverpool på tabellen - naturligvis ingen, men hvis jeg måtte velge - så trekker nok Arsenal det lengste strået av de tre store. Chelsea får ikke et strå en gang. Jeg har egentlig vendt meg til tanken at United kommer over oss i år og jeg står fortsatt for det jeg sa for en del år siden: vi vinner serien i 08/09. Helt ærlig så synes jeg faktisk ikke United skal klage veldig mye på Chelsea og pengeforbruk. Dere har brukt store penger på det laget dere har i dag og også satset betydelige summer på spillere som er borte nå, for eksempel Veron. Spillere som Rooney, Ferdinand, Ronaldo (£12 mill. var det ikke?), Carrick, Hargreaves, Nani, Anderson m.fl. har alle kostet mer enn samtlige Liverpoolspillere, foruten Torres (Babel var litt dyrere enn Ronaldo). Strengt tatt synes jeg ikke Arsenal skal klage de heller. Det går nok en del millioner med på å speide land og strand etter stortalenter og jeg tviler på at alle er like store røverkjøp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Helt ærlig så synes jeg faktisk ikke United skal klage veldig mye på Chelsea og pengeforbruk. Dere har brukt store penger på det laget dere har i dag og også satset betydelige summer på spillere som er borte nå, for eksempel Veron. Spillere som Rooney, Ferdinand, Ronaldo (£12 mill. var det ikke?), Carrick, Hargreaves, Nani, Anderson m.fl. har alle kostet mer enn samtlige Liverpoolspillere Nå er ikke jeg den som klager. Men føler jeg må forsvare United litt. United sitt pengeforbruk er over 15 år. I tillegg har vi vært i toppen alle disse årene, å vært i CL hele veien. Dermed har vi hatt råd og stabilitet til dette, samt at det har vært klubben som har tjent pengene(Å der ligger jo saken mot Chelsea). Liverpool har ikke vært i toppen i det hele tatt med unntak av en seier i CL, så naturlig nok har ikke de handlet like mye. Å tre av spillerene du har nevnt ble kjøpt i år, som er første året United virkelig har brukt penger. Men unntak av året vi kjøpte Stam, Veron m.fl. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Beckham, Giggs, Brown, Butt, Scholes, P og G Neville, O'shea, Fletcher++. Alle oppfostret i klubben, å kostet en slikk og ingenting. At det ikke finnes rimlig talent på de britiske øyer er forbanna sprøyt, å en eventyrlig dårlig unnskyldning for at Wenger har sendt speiderne sine til fastlandet. Kor mykje 'rimelig' talent har Man Utd kjøpt dei siste 5-6 åra (som kvalifiserar til gode førstelagsspelarar)? Dykk hadde ein gullgenerasjon, men dei har ikkje lenge igjen av karrierene sine. Arsenal er faktisk det laget som har flest spelarar på U-landslaga til England (Man Utd er riktignok også veldig godt representert). Ingen tvil om at Arsenal kjem til å stille med ein finfin representasjon frå England etterkvart. (Liverpool derimot er svæææææææææært svakt representert på dei yngre landslaga.) Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Til forsvar for Liverpool, de prøver å satse på det nå. Hyrlen, de fleste du ramste opp spiller ikke nu lenger for ManU! Samme kan jeg også gjøre med Arsenal, det blir bare feil. Jeg har ikke sagt at engelske spillere i øya er dårlige, jeg sa bare at de er overpriset! Arsenal er ikke like rik som ManU, Chelsea og Liverpool, det veit vi alle sammen. Derfor satser Arsenal andre områder som holder dem i høyt nivå. wh1te, etter det jeg veit... Arsenal var klubben som fikk mest overskudd i økonomi i forrige sesong. Speider koster ikke så mye, du er vel klar over at et hele lag (a-lag) til Arsenal koster omtrent like mye som en spiller i Liverpool eller ManU. En toppspiller altså, feks Torres eller Hargreaves Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 <Helt ærlig så synes jeg faktisk ikke United skal klage veldig mye på Chelsea og pengeforbruk. Vi har en balangsert økonomi og er avhengig av den. Vi tjener pengene våre selv. Ikke noe galt i å reinvistere de pengene tilbake i klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå er ikke jeg den som klager. Men føler jeg må forsvare United litt. United sitt pengeforbruk er over 15 år. I tillegg har vi vært i toppen alle disse årene, å vært i CL hele veien. Dermed har vi hatt råd og stabilitet til dette, samt at det har vært klubben som har tjent pengene(Å der ligger jo saken mot Chelsea). Liverpool har ikke vært i toppen i det hele tatt med unntak av en seier i CL, så naturlig nok har ikke de handlet like mye. Å tre av spillerene du har nevnt ble kjøpt i år, som er første året United virkelig har brukt penger. Men unntak av året vi kjøpte Stam, Veron m.fl. Pengebruken er over 15 år? Ingen av de spillerne jeg nevnte ble kjøpt for 15 år siden. Selv om Liverpool ikke har vunnet serien på en god stund, blir det tåpelig å si at vi ikke har kjempet i toppen. Du har kanskje glemt andreplassen vår fra 01-02? wh1te, etter det jeg veit... Arsenal var klubben som fikk mest overskudd i økonomi i forrige sesong. Speider koster ikke så mye, du er vel klar over at et hele lag (a-lag) til Arsenal koster omtrent like mye som en spiller i Liverpool eller ManU. En toppspiller altså, feks Torres eller Hargreaves Arsenal koster like mye som Torres? Sagna: £7m Rosicky: £7m Da Silva: £7m Hleb: £10m £31m Det er fire spillere som koster ganske mye mer enn ham til sammen. Prisen er ca. ettersom Arsenal tydeligvis kjøper alle spillerne sine for en pris som "kan" stige. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det sånn at Manchester United ikke har en skikkelig podcast? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Idag skal Fulham gruses så inni granskauen. Alt annet er nedtur. Håper dette laget stiller: VDS Pique - Rio - Vida - Evra Ron - Hazza - Andy - Giggs Tevez - Roon Tips: 5-1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvem faen er Hazza og Andy? =O Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvem faen er Hazza og Andy? =O Hargreaves og Anderson Endret 3. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kallenavn er skikkelig kult. Tror dessverre United vinner ganske så lett i dag, hadde dog vært morsomt om dere ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå er ikke jeg den som klager. Men føler jeg må forsvare United litt. United sitt pengeforbruk er over 15 år. I tillegg har vi vært i toppen alle disse årene, å vært i CL hele veien. Dermed har vi hatt råd og stabilitet til dette, samt at det har vært klubben som har tjent pengene(Å der ligger jo saken mot Chelsea). Liverpool har ikke vært i toppen i det hele tatt med unntak av en seier i CL, så naturlig nok har ikke de handlet like mye. Å tre av spillerene du har nevnt ble kjøpt i år, som er første året United virkelig har brukt penger. Men unntak av året vi kjøpte Stam, Veron m.fl. Pengebruken er over 15 år? Ingen av de spillerne jeg nevnte ble kjøpt for 15 år siden. Selv om Liverpool ikke har vunnet serien på en god stund, blir det tåpelig å si at vi ikke har kjempet i toppen. Du har kanskje glemt andreplassen vår fra 01-02? Nå tenker jeg siden PL ble startet å United startet og handle. Jeg tenker på Cantona, Keane o.l. At du ikke nevnte dem betyr vel ikke noe, United brukte mye penger før å sammenligner man med datidens transfersummer i England. Hvor mange ganger har dere vært en reel trussel for 1.plassen i April/Mai? Akkurat, ingen ganger. Men jeg formulerte meg vel litt feil, Liverpool har vært en outsider til PL tittelen grunnet at de ikke har hatt like mye penger som United. Å manglet talentene til Arsenal. Det var det jeg mente, beklager Wh1te dere har vært i toppen. Samt at de ikke har hevet de store sponsoravtalene å ikke fått skikkelige penger fra Cl før de senere årene. Derfor har United brukt mer penger, å det er ganske naturlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg hakker ikke på United fordi de har brukt mye penger, men jeg er av den oppfatning at det er ganske godt prestert av Liverpool å være outsidere stort sett hvert eneste år med begrensede midler og managere som kommer og går. Akkurat den der vinnerkulturen som det snakkes så mye om i Liverpool har nesten ikke eksistert i min levetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå