Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det blir Lauren Blanc heller, ser ikke hvorfor han ville forlate PSG for United.

Hvorfor ikke? Gammel United-spiller som han er, er det ikke så alt for usannsynlig.

Det sagt så er det par andre jeg heller vil ha en Blanc, selv om det uten tvil er langt bedre enn Moyes. Klopp er førstevalget mitt, men høres ikke ut som det skulle bli noe av. Simeone er selvsagt et opplagt alternativ det også, men tror ikke han vil forlate Atlético etter den sesongen de har hatt i år, i alle fall om de vinner enten CL eller PL.

Ser på Van Gaal som det mest sannsynlige alternativet. Ferdig i Nederland til sommeren, har vel nærmest takket ja til jobben før (?) for 12 år siden.

Ønsker først og fremst en trener som har vist at han kan gjøre det godt på det øverste nivået, og ikke minst står for en offentlig fotball. Det er mitt største ankepunkt mot Moyes. Kan godt tåle litt dårlige resultater i starten (ala Rodgers i Liverpool) så lenge man ser laget har en klar plan og filosofi som man ser utvikler seg mot noe bedre. Tok meg selv i å skippe nesten halve kampen i går til fordel for å se på en serie isteden. Det har ikke skjedd før, og vil neppe skje igjen heller dersom ting endres.

Først og fremst trenger vi nok en ikke-britisk manager. Nye tanker trengs. Klopp hadde vært helt perfekt. Prater godt engelsk gjør han også etter hvert. Jeg tror uten tvil han vurdere å ta jobben. Å ta over etter Ferguson har vel vært en jobb de fleste fotballmanagere har drømt om i mange år, og nå gjøres det jo mye enklere med tanke på hva Moyes har prestert.

Lenke til kommentar

Godt mulig det har blitt postet tidligere, men grunnen til at Glazers ikke sparket Moyes tidligere skal visst være at de nå bare må betale han 1 års lønn(istedenfor 5 år) siden det ikke blir CL neste sesong.

Selve avgjørelsen skjedde visstnok i februar.

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/david-moyes-to-be-sacked-manager-waits-for-ruthless-sacking-but-manchester-uniteds-decision-was-made-in-february-9273567.html

Endret av K_7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror ikke det blir Lauren Blanc heller, ser ikke hvorfor han ville forlate PSG for United.

Hvorfor ikke? Gammel United-spiller som han er, er det ikke så alt for usannsynlig.

- Har verdens beste kremjobb i PSG

- Temmelig lite press på seg i PSG

- Kan kjøpe hvem faen han vil i PSG

- Å ta over United er en virkelig vanskelig utfordring, tror ikke han vil ta den

- Han er fransk, franskmenn flest liker seg best i Frankrike

- Har kun erfaring i Frankrike, fransk liga er ikke ''all that and a bag of chips''

- Jeg tror ikke han vil ta over United.

Jeg kan selvfølgelig ta feil, om Lauren Blanc tar over United i 2014-2015 sesongen skal jeg spandere en six-pack of your choosing.

Lenke til kommentar

- Har verdens beste kremjobb i PSG

- Temmelig lite press på seg i PSG

- Kan kjøpe hvem faen han vil i PSG

- Å ta over United er en virkelig vanskelig utfordring, tror ikke han vil ta den

- Han er fransk, franskmenn flest liker seg best i Frankrike

- Har kun erfaring i Frankrike, fransk liga er ikke ''all that and a bag of chips''

- Jeg tror ikke han vil ta over United.

Jeg kan selvfølgelig ta feil, om Lauren Blanc tar over United i 2014-2015 sesongen skal jeg spandere en six-pack of your choosing.

Ok. Foretrekker CB og Stella Artois, hva som er enklest for deg å få tak i.. ;)

Nei, jeg tror heller ikke Blanc blir ny United-manager, men jeg er heller ikke sikker på at han ville takket nei. Det er klart, argumentene du nevner er solide, men de tre nederste er jeg ikke helt enig i. Han er fransk ja, men han har da forlatt Frankrike før han og spilte en del år utenfor Frankrike. Selvfølgelig er PSG fantastisk å styre med tanke på penger osv, men samtidig så Ligue 1 og Premier League to vidt forskjellige arenaer. Å vinne ligaen i Frankrike med dette PSG-laget er ikke verdens største utfordring, samtidig som det å ta steget helt til topps i CL virker et stykke unna.

Han har ledet Bordeaux til gull, han har ledet det franske landslaget og tar nå PSG til gull. Hva mer er det for han å gjøre der annet enn å vinne CL med PSG?

For meg virker han som en ambisiøs mann, og uansett hvor styrtrike PSG er i forhold til United og hvor gode spillere de har nå, så er de som klubb ikke særlig "store", og eneste reelle utfordreren til dem er et annet pengedopa lag i Monaco.

Vet ikke helt hvorfor vi diskuterer dette, da jeg ser på det som relativt usannsynlig selv :p

Bookmakerne holder Van Gaal som favoritt rett foran (fortsatt) Klopp. Blir det en av de to, så er jeg veldig fornøyd. Men skulle jeg velge, så er Klopp uten tvil min favoritt.

Lenke til kommentar

Tror hver eneste Utd fan i verden tar Klopp.... på Monday night Football etter City kampen, med Nev + Carragher i studio, sammenlignet de Utd sin "passing game" i midtbane fra Everton-kampen i går ( :sick: ) hvor de viste hvor poengløst og idiotisk tregt det var uten noen slags penetration og pace; med Dortmund sin passing game og hvor kjapt det går og viste et eksempel fra kvartfinalen av CL i fjor mot Malaga der Lewa puttet etter et herlig spill fra midtbanen til Reus til Lewa. <3

Klopp er våt drøm, men tror dessverre ikke det skjer. Det er dette som hadde gjort det så jævlig herlig og:

Endret av tc47
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En av de største tabbene Moyes gjorde var jo å kvitte seg med et trenerteam i verdenseliten, og erstatte det med Everton sitt. Også Phil som assistentmanager isteden for Meulensteen da. Hva var det han tenkte på?

klopp800-1360693241.jpg

Klopp er sexy. Det bare oser en aura av karisma og høy selvtillit av han som smitter på alle. Fyren stråler jo! Moyes er jo det totalt motsatte.

Lenke til kommentar

Klopp hadde vært drømmen, men han blir i Dortmund, og det er forståelig.

Van Gaal har jeg ingen formening om, knapt hørt om han før han ble linket til United, men ser jo at han har en god CV, dog virker han som en Mourinho, som skifter beite veldig ofte.

Men er det ikke merkelig at ikke Joachim Löw blir koblet til United?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...