Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/27079860

 

Dette var ihvertfall herlig å høre fra gode gamle Philly Nev.

 

Som det står på siden av artikkelen:

 

Tough times at the top

This season United have only earned five points from a possible 24 against the current top four of Liverpool, Chelsea, Manchester City and Arsenal.

Det er AKKURAT dette jeg fryktet mest når vi fikk Moyes inn som trener. Det er akkurat dette som er problemet når man har en trener som har den "topp 6" mentaliteten og ikke topp 4/vinne ligaen mentaliteten. Kan gjøre at toppkampene for oss blir på en måte en kamp der 1p kan bli sett på som en "good result" og der 3p er "HELT FANTASTISK OMG VI SLO ARSENAL 1-0 HJEMME".

Ugh.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det er bare å håpe på at Liverpool av en eller annen grunn skulle feile offensivt de neste kampene, selv om ingenting tilsier at det kommer til å skje. De har jo sluppet inn veldig mange mål i år, og er et perfekt eksempel på at "the best defense is a good offense".

Lenke til kommentar

Hvis det skulle skje at de vinner i år, satser jeg på at hjernen får en så dårlig opplevelse eventuelt sjokktilstand at den fortrenger alt av fotballminner fra 13/14 sesongen.

Ikke noe å spare på ihvertfall, bare å begynne å se fremover til sesongstart i August.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror forsatt City tar dette. De vinner sine resterende og Liverpool taper mot Chelsea. Tror også Norwich og CP kan bli bananskall for Liverpool. La oss håpe!

City har også CP og Everton. Ikke et bananskall?

Lenke til kommentar

Flere pool "supportere" som kommer ut av skapet når de nå har fått ferten av gull, ser jeg.

 

Dette ser ut til å bli mitt desidert verste år som fotballsupporter.

Nå er det flere av oss om har vært Liverpool supportere siden før Spermen som ble deg ble produsert, men er vel ikke noe nytt at lag som eventuelt vinner får nye fans ?

 

United er et godt eksempel på nettopp dette, og spesielt city og Chelsea

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har det blitt færre aktive United-supportere på forumet? United har lenge vært mistenkt for å ha medgangssupportere, så det hadde vært interessant å se hvordan supporterne håndterer den begredelige sesongen. IRL har jeg et par bekjente som "ikke synes det er så interessant lengre", nå som United gjør det dårlig.

Lenke til kommentar

Har det blitt færre aktive United-supportere på forumet? United har lenge vært mistenkt for å ha medgangssupportere, så det hadde vært interessant å se hvordan supporterne håndterer den begredelige sesongen. IRL har jeg et par bekjente som "ikke synes det er så interessant lengre", nå som United gjør det dårlig.

 

Føler de fleste enda er her inne jeg? Det vil alltid være noen ekstra som kommer inn å skriver når ting går bra og noen som ikke gidder når ting går dårlig. Ta Liverpool-supportere f.eks, de forrige sesongene har jeg ikke hørt fra noen av dem. Nå sendes det daglige snaps, det likes og deles med facebookbilder hver eneste dag, og det er generelt et eneste stort jævla mas på hele gjengen. Verdens beste supportere osv.

 

De forrige sesongene derimot har jeg ikke hørt noe, med unntak av de gangene de klarte å få et resultat mot United. Om United slo Pool derimot så var det mer: Taper jo hele tiden, så kjenner jeg ikke bryr meg så mye.

 

Hadde vært spennende å se salgstall til supporterbutikkene til Pool å sammenlignet det med hvor mye de selger nå og kommer til å selge før neste sesong kontra de forrige 5 f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...