Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nja, synes United-gjengen er like ille jeg da. Men kan godt hende det er fordi jeg er Liverpool-supporter.
Samt gloryhunters føler jeg ikke stemmer da de mest vokale er født rundt sendt 80-90tallet(spes her inne).
Ei eller medias yndlinger, om vi ikke har tatt over fra United. (Naturlig av media å dekke de som spiller mest attraktiv fotball)

Øyvind Alsaker er Liverpool-supporter da, den er det lite å si på.

Lenke til kommentar

Nja, synes United-gjengen er like ille jeg da. Men kan godt hende det er fordi jeg er Liverpool-supporter.

Samt gloryhunters føler jeg ikke stemmer da de mest vokale er født rundt sendt 80-90tallet(spes her inne).

Ei eller medias yndlinger, om vi ikke har tatt over fra United. (Naturlig av media å dekke de som spiller mest attraktiv fotball)

Kanskje, kanskje ikke ;) Jeg får aldri facebook, sms eller snapchat melding av manu-supportere i hver eneste dag om ditt og datt med deres eget lag. Men det opplever jeg med Liverpool, det er litt slitsomt.

Du må kanskje holde ut med mr.Brightside (vår idiotisk supporter), imens jeg må holde 100x av ham i liverpool versjon på sms, snapchat og facebook. Ser poenget mitt?

Ikke noe vondt om deg :)

Lenke til kommentar

Har dere lyst på EL?

Absolutt. Vinneren får CL-plass (ikke at vi hadde vunnet den uansett, men det er jo en grei motivasjon). Laget får masse coefficients for å komme langt og beholder dermed førsteseedingen i CL minst én sesong til. Vi har en gigantisk tropp og sånn sett er det gunstig å være med slik at alle spillerne får sjansen.

Kjøper ikke "mer reise/slitasje"-teorien. Greit at Liverpool gjør det bra uten Europa, men dette er vel heller unntaket. City og United slo knockout på resten av ligaen i 2012, selv om begge var med i EL. PL-vinnerne de siste 10-12 årene har stort sett hatt minst åtte ekstra kamper på grunn av Europacupene. Det skader ikke å være med så lenge man har en bred tropp med minst dobbel dekning på alle posisjonene.

Kjøper heller ikke "det er bare tapere som deltar"-teorien. Se bare på lagoppstillingene til Juventus de siste rundene. De skal vinne EL samme hva (ekstra motivasjon for dem at finalen spilles på deres hjemmebane). Tre av de siste fire EL har blitt vunnet av to lag som nå møtes i CL-semifinalen. Nivået på EL-sluttspillet er høyt og det er altså ingen skam å være med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ta en titt på tv2 sine kommentarer, satan hvor mange hjernedøde mennesker som loker rundt der. Som oftest kun fra United og Liverpool supportere. Og jeg kan ikke få frem hvor møkk lei jeg er av å se YNWA, COYG og GGMU, overbrukt til tusen.

Og Europa League skal vi selvfølgelig være med i, en annen tankegang en det er bortkastet. Som Latias sa er det god trening for yngre gutter i stallen, samt å bygge opp en nedbrutt selvtillit som er kommet etter denne sesongen.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kanskje, kanskje ikke ;) Jeg får aldri facebook, sms eller snapchat melding av manu-supportere i hver eneste dag om ditt og datt med deres eget lag. Men det opplever jeg med Liverpool, det er litt slitsomt.

Du må kanskje holde ut med mr.Brightside (vår idiotisk supporter), imens jeg må holde 100x av ham i liverpool versjon på sms, snapchat og facebook. Ser poenget mitt?

Jeg fikk en sms fra en Hull-fan etter seieren, kan jeg da konkludere med at hullfansen er verst? :p

Synes vi kan holde det som skjer på forumet her på forumet. Liverpool,Arsneal,United og Chelsea har alle ved ulike tidspunkt vært idiotiske. Synes ikke ''Vi'' i Liverpool-campen uthever oss som verst.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg fikk en sms fra en Hull-fan etter seieren, kan jeg da konkludere med at hullfansen er verst? :p

Synes vi kan holde det som skjer på forumet her på forumet. Liverpool,Arsneal,United og Chelsea har alle ved ulike tidspunkt vært idiotiske. Synes ikke ''Vi'' i Liverpool-campen uthever oss som verst.

Joda, en sms er greit. Jeg må leve med 50+ meldinger, og jeg kødder ikke! Det er slitsomt, jeg er så lei allerede. Og de fleste gadd ikke følge med en gang for noen år siden, selv om jeg spurte om de ville bli med og se i pub.

Lenke til kommentar

Haha, this. Snapchat, facebook og meldinger blir nedspammet av pool-supportere nå. Aldri opplevd makan før, med unntak av andre perioder hvor pool har gjort det bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er "Once you go black", men jeg synes uansett ikke det bildet var noe morsomt.

For å unngå en lang diskusjon rundt et kjedelig bilde;

Hvilke spillere ser dere på som de rødeste i troppen? Før i tiden hadde vi Robson, Cantona, Neville, Keane, Scholes.

Jeg tenker da true Red - folk som på en måte "yter ekstra" fordi de spiller i United.

Rooney er snart tidenes toppscorer, men jeg føler liksom fortsatt han er en evertonian i rødt. Sikker på han kommer til å skrive noe slikt i sin biografi når karrieren går mot slutten. Rafael?

Lenke til kommentar

Det er "Once you go black", men jeg synes uansett ikke det bildet var noe morsomt.

For å unngå en lang diskusjon rundt et kjedelig bilde;

Hvilke spillere ser dere på som de rødeste i troppen? Før i tiden hadde vi Robson, Cantona, Neville, Keane, Scholes.

Jeg tenker da true Red - folk som på en måte "yter ekstra" fordi de spiller i United.

Rooney er snart tidenes toppscorer, men jeg føler liksom fortsatt han er en evertonian i rødt. Sikker på han kommer til å skrive noe slikt i sin biografi når karrieren går mot slutten. Rafael?

Helt klart Jones, og ikke glem Giggs heller.

Endret av Roger Roger
Lenke til kommentar

Mitt umiddelbare svar må jo bare være Welbeck. Til tross for at prestasjonene og kvaliteten på avslutningene varierer alt for mye, så gir han alltid kanoninnsats. Nesten så det av og til er "dumt", fordi han virker så sliten når han kommer alene med keeper at skuddet blir helt håpløst.

Håper han blir en god, god spiss å ha i United, som også kan fungere som ving i krigskamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...