Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hater å se på tabellen for tiden. Jævla jævla råtne seriestarten vår som ødela alt! Bare tanken på City kampen får meg til å rive i håret! Heldigvis vet jeg at United alltid er best i PL på våren, selv om jeg bare blir mer og mer imponert over Arsenal. City - United ble toneangivende for det rare spillet City har vist resten av sesongen. Når City fant ut at de kunne slå seriens kanskje beste lag ved å spille kjedelig og destruktivt (sånn som mange kanskje mener Liverpool har spilt tidligere) så har de fortsatt slik. Jeg har en City-fan i klassen som jeg ser nesten alle kampene med og det er rett og slett tortur. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg personlig synes ikke det er så altfor ille hvis vi havner bak Arsenal på tabellen, fordi det viser følgende: 1. Det går ann å vinne uten å være de største på overgangsmarkedet 2. Det går ann å vinne med å spille positiv og offensiv fotball Havner vi bak Chelsea og til dels Liverpool derimot, det hadde vært skuffende. Endret 2. desember 2007 av String-Emil Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg takler å havne bak Chelsea i og med at de har ubegrenset økonomi. Arsenal og City er lagene jeg minst vil ha foran meg. City er vel selvforklart. Arsenal pga alle uttalelsene til Wenger mot Ruud og Fergie og dommere som dømmer kampene våre. Samtidig med en fullstendig mangel på satsing på britiske spillere. Vi kan ta med det kollektive angrepet på Ruud også. Møkkaklub. Rett og slett Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Over halve slekta er Arsenal supportere, så hvis vi ender bak dem får jeg høre det lenge... Men cheer up karer, sesongen er jo ikke halvspilt enda! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 United mot Villa i 3. runde av FA-cupen, igjen.. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjedelig at vi møter et Premier League lag i 3. runde allerede, men sånn er det. Vi har en god statistikk på Villa Park de siste årene. Minst 4 Premier League lag som ryker ut i 3. runde. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Litt skremmende tanke at hvis både Arsenal og Liverpool vinner sine henge kamper så ligger vi på 3. plass. Da må Arsenal og Liverpool begynne å tape snart... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg uroer meg ikke for andre lag, United skal ha et lag som vinner ligaen om de spiller på et akseptabelt nivå. Bare så synd at man driter seg ut mot Bolton, selv om den kampen nok skyldtes at Carrick og Hargreaves aldri hadde spilt skikkelig ilag før, å Saha var hårreisende dårlig og burde aldri ha fått starte. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg uroer meg ikke for andre lag, United skal ha et lag som vinner ligaen om de spiller på et akseptabelt nivå. Bare så synd at man driter seg ut mot Bolton, selv om den kampen nok skyldtes at Carrick og Hargreaves aldri hadde spilt skikkelig ilag før, å Saha var hårreisende dårlig og burde aldri ha fått starte. Anderson burde startet sammen med Hargreaves, ingen tvil om det. Men jeg var glad for å se Saha fra start. Hvem skulle ellers starte på topp sammen med Tevez? Det ville nok gått mye bedre om Ronaldo hadde spilt. Da hadde nok både Carrick og Saha spilt brukbart.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Arsenal og City er lagene jeg minst vil ha foran meg. City er vel selvforklart. Arsenal pga alle uttalelsene til Wenger mot Ruud og Fergie og dommere som dømmer kampene våre. Samtidig med en fullstendig mangel på satsing på britiske spillere. Vi kan ta med det kollektive angrepet på Ruud også. Møkkaklub. Rett og slett Ditt synspunkt. Jeg, gooner, blir naturligvis ikke glad hvis det er noe annet lag enn Arsenal som vinner serien. Men hvis ManU vinner, respekterer jeg klubben. Fordi jeg veit at laget vunnet på ærligvis enn f.eks. Chelsea. Det mellom Wenger og Fergie, de gjør bare sin jobb. De klager fordi de vil bare egen klubb sin beste. Wenger er ikke så fælt som du vil ha til, Fergie er like ille. Alle managerne i serien er like ille, alle har gode og dårlige sider over klubben sin, supporterne sine, motstandene sine osv. Det er endelig skrevet av mitt objektiv synspunkt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hvem skulle ellers starte på topp sammen med Tevez? Giggs som hengende, Anderson som hengende eller Nani som hengende. Eventuelt 4-5-1 med Fletcher eller Anderson i tillegg sentralt. valgene er endeløse, men Sir Alex burde sett at Saha absolutt ikke skulle startet mot Bolton. @Fox. Ærlig vis? Jeg kan ikke finne noe mindre redelig enn å vinne en Britisk Liga med et nesten utenlandsk lag. Endret 2. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvem skulle ellers starte på topp sammen med Tevez? Giggs som hengende, Anderson som hengende eller Nani som hengende. Eventuelt 4-5-1 med Fletcher eller Anderson i tillegg sentralt. valgene er endeløse, men Sir Alex burde sett at Saha absolutt ikke skulle startet mot Bolton. Sikkert flere spillere som kunne fungert som hengende spiss, og 4-5-1/4-3-3 var også en idé. Men jeg er glad Tevez og Saha startet på topp sammen. Giggs har ikke fungert i den hengende spiss rollen så langt denne sesongen, så tror nok ikke han ville gjort det mot Bolton heller. Saha hadde jo et bra innhopp i kampen mot Arsenal. Det var jo nesten han som ordnet 2-1 målet. Genial pasning til Evra som slo videre til Ronaldo. Og SAF vet nok bedre enn deg når det gjelder Saha. Verken du eller jeg vet hvordan Saha er på treningene. For alt du vet kan det jo hende at han storspiller på treningene og at det var derfor han startet mot Bolton. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg ser heller at Arsenal vinner enn Chelsea, men ingen av disse to er gode alternativer selvsagt. Arsenal må begynne å tape snart. Surt at headinga til Carew ikke gikk inn, og surt at united ikke slo dem på bortebane slik kampen utvikla seg, men men. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Saha hadde jo et bra innhopp i kampen mot Arsenal. Det var jo nesten han som ordnet 2-1 målet. Genial pasning til Evra som slo videre til Ronaldo. Og SAF vet nok bedre enn deg når det gjelder Saha. Verken du eller jeg vet hvordan Saha er på treningene. For alt du vet kan det jo hende at han storspiller på treningene og at det var derfor han startet mot Bolton. Sir Alex tok feil, det innrømmet han når etter Bolton kampen sa at Saha var langt unna matchform, å nevnte at han ikke hadde spilt på en hel kamp på nesten et år. Å jeg har evnen til og dømme i ettertid å si at Sir Alex tok feil, at jeg ikke visste på forhånd er jeg enig i. Men nå kan jeg utale meg ganske så bombastisk om at Saha aldri burde startet. For han ødela stort sett alle angrep han var involvert i, samt at jeg knapt har sett en spiss med så få ballberøringer i en kamp siden Ruud. Endret 2. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) @Fox. Ærlig vis? Jeg kan ikke finne noe mindre redelig enn å vinne en Britisk Liga med et nesten utenlandsk lag. Vel.. Arsenal har ikke samme økonomisk tilgang som ManU har, som vi begge veit kjøpte ManU de fleste spillerne som var allerede gode og kostet en god del. Bortsett fra en par gamle spillerne, feks Scholes. ManU er ikke mye bedre enn Arsenal ang utenlandske spillere. De brukte 3 engelsk spiller kampen etter forrige kamp. Naturligvis er Arsenal verste i dette området, men jeg er enig med Wengers argument. Hvorfor skal man kjøpe en overpriset spiller når det finnes en bedre spiller som er billigere i utland ManU er flink å engelske spillere i stallen sin, Arsenal er flink å satse på unge spillere. Endret 2. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vi må ha tålmodighet med Saha. Han kan ikke komme i kampform uten spilletid. Louis Saha imponerte ingen mot Bolton på Reebok, og heller ikke mot Sporting på Old Trafford. Likevel får han full støtte av SAF, som mener at franskmannen kun er i beit for kamptrening. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 @Fox. Ærlig vis? Jeg kan ikke finne noe mindre redelig enn å vinne en Britisk Liga med et nesten utenlandsk lag. Hadde Wenger satset hardt på gode, britiske spillere, tror jeg Arsenal aldri hadde klart å få en sunn økonomi eller bygget et nytt stadion. Hadde han satset på middemådige, men overprisa engelske spillere hadde Arsenal vært på nivå med Tottenham. Og det er en skummel tanke. Kunne egentlig selv ønsket meg et par briter til Arsenal, men per dags dato ser jeg ingen som er gode nok, og da tenker jeg altså i forhold til pris. (kan godt fortsette denne debatten i Arsenal-tråden hvis dette går off-topic) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 En Saha i form, er stor. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg føler nå at "alle" United-supportere de siste dagene plutselig har mista troen på seriegull, bare fordi vi er likt med Pool, "bare" 2 poeng foran Chelsea og 3 (6) poeng bak Arsenal. Hva med når vi lå langt bak fra starten? Da kom vi jo oss forbi og mer enn det. De tre andre har tøft program i Desember, og i Januar (?) drar jo halve Chelsea og halve Arsenal for å spille Afrika-cup. Jeg er sikker på at ved slutten av Desember måned er vi likt med Arsenal, og ved slutten av Januar er vi forbi. Ja, jeg vet det, vi møter tross alt verdens beste lag om 2 uker, men det årner seg... Wheres Jooooohnny? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Snakkes da! Gleder meg jeg, skal jo tross alt på kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå