Snikpellik Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Det er en skandale at Viasat fortsatt har rettighetene på Champions League.Guro Fostervold mangler ikke bare grunnleggende forståelse for fotball, men hun er også en så elendig programleder at hun skrikete nordlendingen på NRK fremstår som guds gave til fjernsynet.Har egentlig ikke noe i mot Brune Bratseth, men når han først rekker å få sagt noe mellom dritlange reklamepauser så handler det stort sett om Rosenborg. Ronny Deila er bra, og Fjøra er forsåvidt ok, men formatet på sendingen er lagt opp så lite seervennlig at Fire stjerners middag, Åndenes Makt og Paradise Hotel ser ut som Golden Globe-vinnere i forhold. Takke seg til at TV2 har Premier League, de gjør en god jobb med sendingene sine. Endret 6. april 2014 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Skulle med glede betalt en hundrelapp eller to mer i mnd hvis TV2 hadde overtatt CL rettighetene. Endret 6. april 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Noe av det mest irriterende i mine øyne er pausen, jeg forstår ikke hvorfor de ikke sender studio i før og etter kampen, og i pausen. På den kampen som ikke vises på Viasat 4, that is. Men nå er jo studioet så utrolig dårlig, så går jo ikke glipp av mye. Men å vise hver reprise 15 ganger på rad er bare tåpelig.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg liker Viasat sine sendinger og vil helst ikke at TV2 skal få det. Av den enkle grunn at da ville mest sannsynlig alle kampene endt opp på (nye) betalingskanaler. Viasat har i det minste en kamp hver dag på sin "gratiskanal". 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 ' HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. 6 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Haha noe så latterlig. Det blir som om en vaskekjerring skulle tjent mer enn en lege. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Man Utd viser ihvertfall at de har nok av penger å kaste bort når man ser sånt Endret 9. april 2014 av Dysfuncti Fjernet bilde i quote Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 KOM IGJEN BOYS CRANK UP STEMINGEN HER!!!! 20 TIMES 20 TIMES MAN UUUUUTD! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Shit's not going down well Jeg håper, men det skal årets største bombe til. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Eneste gang jeg kanskje ser på Viasat sine CL kamper er når de viser United på Viasat 4, orker bare ikke CL studioet og kommentatorene. Bruker da heller ITV og vpn. Går kampen på ITV ? Ser den ikke på programmet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Eneste gang jeg kanskje ser på Viasat sine CL kamper er når de viser United på Viasat 4, orker bare ikke CL studioet og kommentatorene. Bruker da heller ITV og vpn. Går kampen på ITV ? Ser den ikke på programmet.. Sky Sports. ITV viser kun én kamp hver runde og det er alltid tirsdagskampen som involverer britiske lag. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Sky sports er vel bare Pay per view eller har de en gratis kamp som ITV? In other news, United har brutt en ny rekord: http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league-2013-14/har-aldri-registrert-et-saa-lavt-united-tall/a/10146976/ Hadde i grunn trodd at kampene mot Barcelona var lavere. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kanskje litt sent for de fleste, men den går på tyske ZDF. God kommentator. Brukbar (i hvert fall stabil) stream kan finnes på FilmOn.com/tv/zdf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Gratulerer moyes. Der klarte du noe SAF ikke klarte på 20 sesonger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det er selvfølgelig skuffende å ryke ut av en turnering, men jeg er uansett stolt. 4-2 sammenlagt og foreløpig ledelse i begge kamper er bedre enn nesten samtlige hadde håpet på. Som jeg sa i kamptråden, ikke glem at Barca endte med 7-0, og selv om Bayern var bedre i fjor så var Barca også bedre i fjor enn det United er nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ikke misfornøyd med årets Cl, forholdene tatt i betraktning. Men nå er neste års Cl en saga blott for første gang på evigheter. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Godt gjennomførte 180 minutter, men i dag er jeg skuffet over Rooney. Hadde han vært "på" kunne vi kanskje jublet litt mer i kveld. Virka som han var den eneste spilleren som ikke trodde på avansement. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Et lyspunkt idag får være at Barcelona røyk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå