Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er en skandale at Viasat fortsatt har rettighetene på Champions League.

Guro Fostervold mangler ikke bare grunnleggende forståelse for fotball, men hun er også en så elendig programleder at hun skrikete nordlendingen på NRK fremstår som guds gave til fjernsynet.

Har egentlig ikke noe i mot Brune Bratseth, men når han først rekker å få sagt noe mellom dritlange reklamepauser så handler det stort sett om Rosenborg. Ronny Deila er bra, og Fjøra er forsåvidt ok, men formatet på sendingen er lagt opp så lite seervennlig at Fire stjerners middag, Åndenes Makt og Paradise Hotel ser ut som Golden Globe-vinnere i forhold.

 

Takke seg til at TV2 har Premier League, de gjør en god jobb med sendingene sine.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det mest irriterende i mine øyne er pausen, jeg forstår ikke hvorfor de ikke sender studio i før og etter kampen, og i pausen. På den kampen som ikke vises på Viasat 4, that is. Men nå er jo studioet så utrolig dårlig, så går jo ikke glipp av mye. Men å vise hver reprise 15 ganger på rad er bare tåpelig..

Lenke til kommentar

 

Eneste gang jeg kanskje ser på Viasat sine CL kamper er når de viser United på Viasat 4, orker bare ikke CL studioet og kommentatorene.

 

Bruker da heller ITV og vpn.

Går kampen på ITV ?

Ser den ikke på programmet..

 

Sky Sports. ITV viser kun én kamp hver runde og det er alltid tirsdagskampen som involverer britiske lag.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig skuffende å ryke ut av en turnering, men jeg er uansett stolt. 4-2 sammenlagt og foreløpig ledelse i begge kamper er bedre enn nesten samtlige hadde håpet på.

 

Som jeg sa i kamptråden, ikke glem at Barca endte med 7-0, og selv om Bayern var bedre i fjor så var Barca også bedre i fjor enn det United er nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...