Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blei rett å slett griseskuffa over poengdelingen, hadde ikke trodd at kakà skulle få så mye høyere poengsum iforhold til Ronaldo, Ronaldo har som sagt tidligere prestert fantastisk i PL i forhold til kaka i Serie A, men det er èn kåring igjen da... men det sies at den som vinner gullballen som kakà tok nå, vinner oxo player of the year...

BTW: rett meg om jeg skriver feil her nå

Lenke til kommentar

Jeg hater å se på tabellen for tiden. Jævla jævla råtne seriestarten vår som ødela alt! Bare tanken på City kampen får meg til å rive i håret!

Heldigvis vet jeg at United alltid er best i PL på våren, selv om jeg bare blir mer og mer imponert over Arsenal.

Lenke til kommentar
Jeg hater å se på tabellen for tiden. Jævla jævla råtne seriestarten vår som ødela alt! Bare tanken på City kampen får meg til å rive i håret!

Heldigvis vet jeg at United alltid er best i PL på våren, selv om jeg bare blir mer og mer imponert over Arsenal.

City tapet var surt nok det, men tapet for Bolton var direkte skremmende og avslørte hvor avhengig laget er av Rooney og Ronaldo. Arsenal på sin side viste mot Villa i går at de klarer seg godt uten et par av sine beste spillere(Fabregas, Van Persie).

Lenke til kommentar

Vi har ikke et godt nok lag til å gå ubeseira gjennom serien. Har Arsenal det så er det ingenting vi kan gjøre. I går spilte Arsenal uten en nøkkelspiller eller to, alikevel vant de en vanskelig borte kamp. På en annen side så kan jeg ikke huske at Arsenal har vert så presset (denne sesongen) som i går. Villa hadde fortjent minst et poeng og eide hele andre omgang. Spllemessig synest jeg ikke de sog så skumle ut.

Er enig i at Bolton kampen var mer skremmende en City kampen. Mot Bolton fortjente vi å tape. Vi rundspilte City og tapte pga det eneste skuddet de hadde på mål og som gikk via en annen spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...