Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper selfølgelig oxo at det blir Ronaldo som vinner, men jeg har en ekkel følelse at en viss annen vinner Jeg har ihvertfall forberedt meg på uansett resultat, ja jeg blir nok ganske skuffa om Ronaldo ikke vinner, men sånn er sport, den kan være veldi urettferdig. Krysser fingrene for Red Devil Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Alle United-fans får bare krysse fingrene for Ronaldo, Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=187521 Det ble vist 2plass på Ronaldo Jeg trodde dem skulle kåre det i kveldinga jeg. Endret 2. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Rart jeg ikke finner det på vgnett uten å trykke på linken du la fram.... men men Der kom den Endret 2. desember 2007 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det var ikke overraskende at Kaka vant. Han var klart beste spiller i CL, og vant helt fortjent. Hadde vært moro å sett han i United Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg syns det er tåpelig at dem ser som CL som høydepunkt på hvor bra spillerene gjør der. For jeg har sett Kaka i Serie A, og da har han ikke vært like god som han har vært i CL. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kaka presterte ikke jevnt i Serie A hvis man sammenligner med Ronaldo. Men denne kåringen har alltid gått på CL, EM og VM. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, men jeg syns det er tåpelig. For Cristiano Ronaldo har jo dominert i serien, noe som Kaka ikke har greid. Kaka har vært god i CL, jeg syns også Ronaldo har vært det. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg blei rett å slett griseskuffa over poengdelingen, hadde ikke trodd at kakà skulle få så mye høyere poengsum iforhold til Ronaldo, Ronaldo har som sagt tidligere prestert fantastisk i PL i forhold til kaka i Serie A, men det er èn kåring igjen da... men det sies at den som vinner gullballen som kakà tok nå, vinner oxo player of the year... BTW: rett meg om jeg skriver feil her nå Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ronaldo`s sesong i fjor var jo en drøm.. ? Skulle ha vunnet. Nå er det EM-Trekning ! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ronaldo`s sesong i fjor var jo en drøm.. ? Skulle ha vunnet. Nå er det EM-Trekning ! Ja den var ubeskrivelig fantastisk bra Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kaka fikk den pga cl Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå er jeg skikkelig forvirret her. På united.no står det at trekningen skulle være i kveld, mens på vg så har trekningen allerede vært. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg tror ikke det nødvendigvis bare var pga seieren i CL. Kampene mellom Milan og United var nok veldig avgjørende, her stod Kaka frem og viste seg fra en helt annen side enn Ronaldo. Ronaldo spilte som en gjennomsnittlig toppspiller mens Kaka spilte som en gud. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hater å se på tabellen for tiden. Jævla jævla råtne seriestarten vår som ødela alt! Bare tanken på City kampen får meg til å rive i håret! Heldigvis vet jeg at United alltid er best i PL på våren, selv om jeg bare blir mer og mer imponert over Arsenal. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Helt enig med deg Hyrlen. Det City tapet, uff orker ikke å prate om det. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synd for Ronaldo dette, men kanskje han vinner FIFA's verdensbeste spiller pris? Sjansen er der. Men svaret får vi ikke før 17. desember. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hater å se på tabellen for tiden. Jævla jævla råtne seriestarten vår som ødela alt! Bare tanken på City kampen får meg til å rive i håret! Heldigvis vet jeg at United alltid er best i PL på våren, selv om jeg bare blir mer og mer imponert over Arsenal. City tapet var surt nok det, men tapet for Bolton var direkte skremmende og avslørte hvor avhengig laget er av Rooney og Ronaldo. Arsenal på sin side viste mot Villa i går at de klarer seg godt uten et par av sine beste spillere(Fabregas, Van Persie). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vi har ikke et godt nok lag til å gå ubeseira gjennom serien. Har Arsenal det så er det ingenting vi kan gjøre. I går spilte Arsenal uten en nøkkelspiller eller to, alikevel vant de en vanskelig borte kamp. På en annen side så kan jeg ikke huske at Arsenal har vert så presset (denne sesongen) som i går. Villa hadde fortjent minst et poeng og eide hele andre omgang. Spllemessig synest jeg ikke de sog så skumle ut. Er enig i at Bolton kampen var mer skremmende en City kampen. Mot Bolton fortjente vi å tape. Vi rundspilte City og tapte pga det eneste skuddet de hadde på mål og som gikk via en annen spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå