Coffee Break Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 http://www.united.no/nyhetsarkiv/annerledes-guardiola/ Hvis han mener grunnen til at Pep fikk det enklere hos Bayern fordi de nettopp hadde vunnet CL, burde vel det bety at Moyes burde hatt det lett i PL siden United nettopp hadde vunnet serien? Hmm.. Merk: Jeg er ikke nødvendigvis uenig at Guardiolas overtagelse av Bayern kan sammenlignes med Moyes og United. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 Moyes er full av unnskyldninger. Begynner å bli drittlei av bortforklaringer. "jeg gjør det dårlig fordi han andre kom til dekket bord"... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 da er det mandag. i morgen er det tirsdag. og tirsdag er vi så fucked at det kommer til å gjøre dypt vondt. food poisoning på Bayern hotellet i Manchester er vel det eneste som kan hjelpe oss ala Spurs som kunne ta 4. plassen siste runden i PL flere år siden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 Fy hvor jeg håper dere knuser Bayern(skjer aldri) og da spesielt Guardiola. Makan til kjip fyr. Og fotball. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 da er det mandag. i morgen er det tirsdag. og tirsdag er vi så fucked at det kommer til å gjøre dypt vondt. food poisoning på Bayern hotellet i Manchester er vel det eneste som kan hjelpe oss ala Spurs som kunne ta 4. plassen siste runden i PL flere år siden. Haha 3 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Oi Guardiola ja. Er visst så "vanskelig" det å ta over et lag som vant alt som kunne vinnes i fjor, med et helt nytt trenerteam og filosofi. De får inn en ny trener og Bayern-fansen forventa vel at dette skulle ta litt tid vel? Men neida. Her går Guardiola inn i Bayern og gjør dem enda bedre enn det de var. Sier litt om hvor viktig det er for store lag og ansette en topp, topp trener og ikke en middelmådig en. Moyes, are you listening? Endret 30. mars 2014 av Roger Roger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 Han hører ikke på noen, Roger. Han sier bare at Fergie hadde også sletet i år med denne troppen. Akkurat sånn man skal motivere spillerne dine! Good job! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Sjeleglad for at United kampen ikke vises på Viasat 4. Da slipper jeg å se. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Sjeleglad for at United kampen ikke vises på Viasat 4. Da slipper jeg å se. Haha. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Bare en liten etterslenger til noe som ble tatt opp for litt siden; Kritikk og misnøye er en ting (og det er helt legitimt og på sin plass), men regelrett klaging og syting er noe annet. Nå har det ikke vært noe annet enn endeløs negativitet her inne. Før kampen mot Olympiakos var det daglige tirader om hvordan flere håpet at United røk ut fordi vi slapp å møte noen av de resterende lagene. Dette pågikk helt siden trekningen ble offentliggjort til kampen var over. Når vi så går videre, blir det bedring? Nei, tvert om! Endeløse falitterklæringer om hvordan vi garantert blir malktraktert i 180 minutter, om hvordan vi kommer til å bli latterliggjort for en hel verden og om hvordan vi er heldige som slipper unna med kun 10 mål i sekken. Å være kritiske går greit, men det å bare komme med de samme uendelige nedgravingene, eller usaklighetene om du vil, er i en annen klasse. Jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med hvordan vi har framstått, men det går ant å forholde seg en ørliten anelse saklig. Dersom dere er så forbanna negative, så ikke se kampen! Ja, vi vet at Kagawa ikke får spille! Vi vet at Fellaini kostet mye! Vi vet at Everton gjør det bra! Vi vet at Bayern er et langt bedre lag! Denne tråden har bare blitt fylt med edder og galle fra en god del nå, en god del brukere som kommer med de samme uendelige negative bemerkningene gang på gang. Greit, vær negativ, men hold det på et nivå som er over "Håper vi taper" og "Glad jeg ikke får se kampen". Disclaimer; nei, bare fordi jeg ikke benytter hver minste anledning til å kritisere alt som har med Moyes å gjøre så betyr ikke det at jeg vil han skal få kontrakt i de neste 90 årene. Sånn, måtte få det ut. Lay it on me, you Moyes Boys. Jeg blir vel halshugd for ikke å være såpass supporter at jeg håper laget mitt taper. Endret 31. mars 2014 av Patrick123 8 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Bra å snu det rundt. Er ingen (som jeg har sett) som har sagt at folk som er positive til Moyes, er dårlige supportere. Motsatt derimot... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Bra å snu det rundt. Er ingen (som jeg har sett) som har sagt at folk som er positive til Moyes, er dårlige supportere. Motsatt derimot... Du er sikkert ingen dårlig supporter, men det begynner jammen meg å bli forutsigbart og fryktelig kjedelig med disse klagepostene hele tida. Det fører liksom ingen vei Som Patrick123 sier, så har vi jo vært gjennom det meste tre-fire runder nå. Nå har vi slått Villa. Da har vi momentum og selvtillit inn mot Bayern. Som om det spiller noen rolle å slå middelmådige PL-lag. Sjeleglad for at United kampen ikke vises på Viasat 4. Da slipper jeg å se. Endret 31. mars 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Klipp Du sier mye klokt her. Det hjelper ikke at alle skal rakke ned på Moyes og United. Da ender man opp i en ond sirkel hvor man bare sitter å kaster skit på hverandre. Men før du kan kritisere gang på gang, så kan du også få fingeren ut av ræva og prøve å skape endringen du ber om. Du får lov å snakke her du også, like mye som alle andre. Du og alle de andre er like velkomne som alle "klagerne". Spytt ut et og annet innlegg som handler om noe annet, så skal du se at det blir snakk om andre ting enn hvor dårlig vi er eller om manageren vår, David Moyes. Det hjelper ikke bare å klage (de som klager eller de som klager på klagerne). Endret 31. mars 2014 av ESPP 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ikke mye erfaring med dårlige tider her ser jeg.. Endret 31. mars 2014 av indahla Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Du hadde hadde vært en god lærer. 30 år med utdanning. Endret 31. mars 2014 av RollsReus™ 8 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Hadde vært helt tragisk om det hadde vært sant. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Glazer gidder jeg ikke diskutere engang. Det er vel ganske tydelig hvordan de har holdt på. Kjenner jeg har sommerfugler i magen for i kveld. Kanskje vi holder helvetet mot dem sånn som vi gjorde sist. Vi er ikke i toppform, men Bayern gikk på en smell i helgen og sliter litt mot Engelske lag. Håper at vi kan gå ut av disse to kampene med hodet hevet, det skulle være nok Endret 1. april 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Tidenes aprilspøk. United slår knockout på Bayern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå