banansplitt™ Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Du nevner det vel selv; TV2 Sumo. Antar at kampene sendes på MUTV. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Sånne lister er bortkasta når man ikke tar med hele stallen og hvor mye man har solgt for i samme tidsperiode. Men det gir også pepepinn på hva slags spillere det er mulig å hente for £27m. Vi har faktisk brukt £82m netto siden januar i fjor sammenlignet med Citys £80-81m. City har forsterket midtbanen, vingen og spissplassen det siste året. Vi står igjen med en afro som er flinkere med albuer enn med ballen mellom beina, en 10'er som blir brukt på kanten og en umotivert fyr som ikke engang får innhopp i Cardiff. Alt dette for £80m. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Valdes ut med skade, kan muligens miste VM. De Gea inn i troppen? Hadde jo vært litt kult med en spiller som vinner et internasjonalt mesterskap, når var sist vi hadde det? Schmeichel i '92? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Hei. Er det et sted man kan se u-21 kampene til United? noe ala sumo? Jada, jada. Kjøp et abonnement hos Tv2 sumo, så får du også med MUTV som sender så godt som alle U21/U18 kampene 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Sånne lister er bortkasta når man ikke tar med hele stallen og hvor mye man har solgt for i samme tidsperiode. Men det gir også pepepinn på hva slags spillere det er mulig å hente for £27m. Vi har faktisk brukt £82m netto siden januar i fjor sammenlignet med Citys £80-81m. City har forsterket midtbanen, vingen og spissplassen det siste året. Vi står igjen med en afro som er flinkere med albuer enn med ballen mellom beina, en 10'er som blir brukt på kanten og en umotivert fyr som ikke engang får innhopp i Cardiff. Alt dette for £80m. Det er jeg enig i. Ferguson klagde på at det ikke var verdi i markedet. Det som er ironisk er jo at når vi faktisk splasher cash så bruker vi det på spillere som ikke er gode nok, eller som vi ikke har bruk for. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Minus Ronaldo, hvilke gode "store" kjøp har Ferguson gjort de siste 5-7 årene? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 De Gea, Jones, Berbatov? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 De Gea - enig Jones - kan nok bli enig, men han må slutte å dra på seg de tullete skadene grunnet en uvøren og hodeløs spillestil. Ikke var han spesielt imponerende på 0-1-goalen i går heller. Berbatov - høyst usikker. Sexy spiller, man passet aldri helt inn. Terningkast 4. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Eg tror det er vanskelig å imponere når man er makker med en såpass dårlig versjon av Ferdinand som i går. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Vanskelig å se hvordan Jones er diskutabel. Liten tvil om potensialet hans. Berbatov er jo tidenes elsk/hat-spiller (kanskje sammen med Welbeck), men han ble tross alt toppscorer i PL under Ferguson. Angående Ferdinand i går, så så det ut som han hadde om-å-gjøre-å-være-mest-tafatt-konkurranse med Fellaini. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Minus Ronaldo, hvilke gode "store" kjøp har Ferguson gjort de siste 5-7 årene? Hvis ikke RvP kan kvalifiseres som et stort kjøp så vet ikke jeg hva et stort kjøp er. Var på tiden én av verdens aller, aller beste spisser. Var en stor grunn til at vi tok seriegull nr. 20. Så, med tanke på at han ble kjøpt for å vinne ligaen (og alle andre turneringer vi var med i), og vi vant ligaen, så er han absolutt et av de beste kjøpene til Ferguson. Langsiktig sett er han selvfølgelig ikke i nærheten av kjøpet av Ronaldo som vil bli stående som et av United's aller beste kjøp igjennom tidene. Uten tvil. Er også enig i at De Gea og Jones er veldig gode kjøp. Sannheten er uansett at Ferguson nesten aldri trengte å gjøre de største og beste kjøpene. Han fikk så mye ut av spillerne han hadde til disposisjon, slik en manager skal klare, at det var ikke nødvendig. Ronaldo ble dessuten kjøpt inn for over 10 år siden, så passer ikke inn i 5-7 årsrekken din ^^ Etter han kjøpte vi blant annet Vidic og Evra. Må også regnes som noen utrolig gode kjøp. Begge var verdens beste i sine posisjoner i flere år etter at de kom til United. Men ja, De Gea og RvP står vel som de beste kjøpene de siste 5 årene. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Manchester United 31 Fellaini - £27,500,000 Manchester City 42 Yaya Touré - £24,000,000 21 Silva - £25,000,000 08 Nasri - £22,000,000 This. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 De Gea og Persie er de eneste. Det er forresten snart elleve år siden han hentet Ronaldo. Begynner å bli gammel kjenner jeg ... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Moyes sitter fortsatt trygt i stolen sin, og det er ingenting vi kan gjøre noe med. Det er så frustrerende at jeg har ikke ord. Husker det var endel supportere som møtte utenfor Rooneys hus med diverse trusler da han ville vekk fra klubben, hvorfor har ingen gjort det mot Moyes? Vet ikke om jeg orker å se kampen mot Bayern engang, jeg har rett og slett sett nok av ydmykelser denne sesongen her. Moyes sitter vel like trygt etter de kampene da også tenker jeg, og kommer med noen gråe uttalelser som "I think we were unlucky and performed really well. Next season we will be better... bla bla bla" Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Her en liste med spiller kjøp/salg siden 2008: Manchester Citys kjøp og salg siden 2008 Inn: 13/14: 103 millioner pund 12/13: 54 millioner pund 11/12: 76 millioner pund 10/11: 155 millioner pund 09/10: 125 millioner pund 08/09: 128 millioner pund Totalt: 641 millioner pund Ut: 13/14: 13 millioner pund 12/13: 40 millioner pund 11/12: 28 millioner pund 10/11: 39 millioner pund 09/10: 26 millioner pund 08/09: 15 millioner pund Totalt: 161 millioner pund Manchester Uniteds kjøp og salg siden 2008 Inn: 13/14: 68 millioner pund 12/13: 63 millioner pund 11/12: 53 millioner pund 10/11: 27 millioner pund 09/10: 21 millioner pund 08/09: 36 millioner pund Totalt: 268 millioner pund Ut: 13/14: 1 million pund 12/13: 12 millioner pund 11/12: 15 millioner pund 10/11: 14 millioner pund 09/10: 86 millioner pund 08/09: 2 millioner pund Totalt: 130 millioner pund Endret 27. mars 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Ronaldo var ikke et "storkjøp" da han ble kjøpt. Han var et stort talent, men de handler jo Arsenal inn 3 av hver sesong, uten at noen av dem klassifiseres som storkjøp. Kjøp jeg føler har vært like store da de ble gjennomført siden Ronaldo-overgangen: Fellaini - Stor både i penger og høyde/vekt. Årets spiller i Everton før han kom til oss? Mata - Årets spiller i Chelsea de siste to årene? Kagawa - Årets spiller i tyskland Zaha (!) - Angivelig Englands største talent da vi kjøpte ham RvP - ... Van Persie? DDG - Verdens største keepertalent? Jones - Duncan Edwards labeled by SAF. Young (!) - Joda, men han var mer kjent enn Ronaldo da han ble kjøpt. Valencia (!) - Samme som over. Berbatov - Jeg trodde han skulle bli min nye Cantona (største utmerkelsen jeg har!)... Anderson - Mer etablert enn Ronaldo da han kom. Har vel bare blitt dårligere med tiden. Nani - Tilsvarende som Andereson. Hargreaves - Engelsk landslagsspiller fra seriemester i Tyskland.. Tevez - Vi kjøpte ham kanskje ikke, men vi betalte vel nok til å kjøpe ham... Carrick - Fast på United i 8 år. Vidic - Landslagsspiller fra Serbia. Årets spiller i Serbia før vi kjøpte ham. Evra - Årets lag i Ligue 1 Rooney - Saha - Enormt god i Fulham. I følge wiki - 15 mål på 22 kamper før vi kjøpte ham i januar. Det var uhørt mye på den tiden... Ronaldo - Dyr, enormt talent, men ubeskrevet for de aller fleste her inne. Jeg hadde ikke sett et minutt av mannen før han spilte i rødt, og med tanke på hvor mye tid jeg brukte på å se på fotball på denne tiden, så tviler jeg egentlig på at veldig mange United-fans visste hvor god han faktisk kom til å bli da vi kjøpte ham... Vi har kjøpt vår andel "store kjøp" siden Ronaldo, om Ronaldo skal være en målestokk.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Rio Ferdinand har blitt Rio Ferdigmann... 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Moyes sitter fortsatt trygt i stolen sin, og det er ingenting vi kan gjøre noe med. Det er så frustrerende at jeg har ikke ord. Husker det var endel supportere som møtte utenfor Rooneys hus med diverse trusler da han ville vekk fra klubben, hvorfor har ingen gjort det mot Moyes? Lols 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Det er bare en ting vi kan gjøre som fans, og det er å kritisere hvordan ting er i klubben nå. Vi må vise missnøye, men det må ikke gå ut over spillet på banen. Jeg mener at vi ikke skal bue før eller under kamp, men at det er lov å vise missnøye etter kamp. Vi skal da heller ikke møte opp utenfor huset til hverken Moyes eller andre og true. Det hører ikke hjemme i sport, uansett grunn. Endret 27. mars 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Moyes sitter fortsatt trygt i stolen sin, og det er ingenting vi kan gjøre noe med. Det er så frustrerende at jeg har ikke ord. Husker det var endel supportere som møtte utenfor Rooneys hus med diverse trusler da han ville vekk fra klubben, hvorfor har ingen gjort det mot Moyes? For da ville klubben måtte gi Moyes ny kontrakt med bedre lønn. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå