Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk mål av Rooney, men synes Beckhams var bedre. Det er mer hell involvert i Rooneys, og det trengs mer styrke og kontroll for å gjøre hva Beckham gjorde; den var også lenger unna, rett bak midtbanestreken.

Herlig med noen gode og viktige resultater i det siste, men City og Bayern blir på et helt annet nivå. Håper vi får resultater der også, det kan i det minste la oss avslutte sesongen i bra form og gå inn mot neste med bedre mot.

Lenke til kommentar

Jeg holder fast ved at vi ikke trenger RvP. Han er gammel og skadeplaget. Rooney burde få fast plass på spissplassen. Alle vet at han kan score mål. Rooney har heller ikke smidigheten og pasningsevnen til de korte, raske pasningene som Kagawa og Mata har. De mister nesten aldri ballen, og de linker mye bedre opp med midtbanen. Som vi så i dag så har ikke Kagawa problemer med å spille på venstrekanten, om han får en veldig fri rolle, som i dag. Fyren løper jo overalt rundt hele banen. På andre kanten kan vi bruke Welbeck/Valencia, med skikkelig fart og som kan holde bredden i laget.

Det var også et mye bedre samspill mellom Rooney, Kagawa og Mata, enn det har vært med RvP, Rooney, og Mata på kant. Får Kagawa og Mata spilt seg skikkelig inn så tror jeg de kan bli en dødelig kombo. Vi har selvsagt også Januzaj i bakhånd, men han burde foreløpig være et rotasjonsalternativ. Young har fortsatt ingen plass i laget for min del. Nani, vel, han er et spørsmålstegn.

Hvis du ser på kampen vi spilte i går, så er Rooney langt nede på egen banehalvdel minst like mye som han er den fremste spilleren på banen. Han trekker ned hele tiden, fordi det er naturlig i spillestilen hans. Han løper selvfølgelig frem igjen når United angriper, som foran det andre målet, men i mange situasjoner mangler vi en spiller på topp som kan lure offside fellen for eksempel.

Hadde vi hatt enda mer offensive, hurtige og målfarlige vinger (spillertyper som Reus, Ronaldo, Bale, Sanchez, Hazard, Griezmann) så hadde det fungert bedre med Rooney på topp. Jeg er ikke for å satse fult på Rooney som spydspiss, med mindre vi får inn lignende spillere som jeg nevnte. Valencia er jo absolutt ikke målfarlig. Nani er nok på vei ut. Young suger. Kagawa er verken ving eller særlig hurtig. Samme med Mata.

Lenke til kommentar

Som sagt, Rooneys mål er selvsagt et fantastisk mål, men det er en god del hell involvert. Han kunne prøvd det 20 ganger til og sikkert ikke klart å repetere det. Beckham derimot hadde god kontroll på skuddet, og han kunne nok repetert det noen ganger om han var i samme situasjon 20 ganger for eksempel.

Blir litt som å slitte hårstrå i og med at begge målene er fantastiske, men etter min mening så er Beckhams bedre, ikke minst fordi han hadde god kontroll og det er ikke hell involvert på samme måte som ved Rooneys mål.

Synes forøvrig Rooneys brasse mot City er bedre enn målet hans i går, og ikke minst mye viktigere.

Lenke til kommentar

Fantastisk mål av Rooney, men synes Beckhams var bedre. Det er mer hell involvert i Rooneys, og det trengs mer styrke og kontroll for å gjøre hva Beckham gjorde; den var også lenger unna, rett bak midtbanestreken.

Greier bare ikke å la denne stå ubesvart.

Beckham sin var bedre? Rooney sin var på volley, det krever hundre ganger mer teknikk enn å lobbe ballen trillende på bakken. Jeg er fristet til å spørre om du noengang har spilt fotball?

Det eneste som tar vekk litt av glansen til Rooney sitt mål er at den dabber, men utrolig bra fremdeles!

Som sagt, Rooneys mål er selvsagt et fantastisk mål, men det er en god del hell involvert. Han kunne prøvd det 20 ganger til og sikkert ikke klart å repetere det. Beckham derimot hadde god kontroll på skuddet, og han kunne nok repetert det noen ganger om han var i samme situasjon 20 ganger for eksempel.

Huh??

Beckham kunne greid det kanskje 18 av 20 på trening uten keeper, mens Rooney kunne kanskje greid det av 1 av 20 på trening uten keeper.

Derfor er Rooney sitt bedre imo.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...