Mr.SS Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er fordi hans karriere er sansynligvis over. På hvilket grunnlag sier du dette? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ifølge SAF er Neville pensla inn for ein tur til Roma viss han trener bra med førstelaget framover. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er fullstendig feil. CL er en cup, i cup'er kan alt skje, i en liga beviser man at man er gode over en hel sesong ved å vinne. Tenk deg Liverpool som har vært i 2 finaler de siste 3 sesongene og vunnet en gang, men er de Europas eller verdens beste lag? Neppe. Riktig at det ikke alltid er det beste laget som vinner i CL, men det er nå uansett klubbfotballens gjeveste trofe, og jeg skulle gjerne sett United vinne flere CL titler. Om det blir på bekostning av PL, så er det helt greit for min del. 2 pokaler er for lite for en storklubb som United synes jeg. Om jeg måtte velge et trofe til United denne sesongen, blir det helt klart CL trofeet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er fullstendig feil. CL er en cup, i cup'er kan alt skje, i en liga beviser man at man er gode over en hel sesong ved å vinne. Tenk deg Liverpool som har vært i 2 finaler de siste 3 sesongene og vunnet en gang, men er de Europas eller verdens beste lag? Neppe. Riktig at det ikke alltid er det beste laget som vinner i CL, men det er nå uansett klubbfotballens gjeveste trofe, og jeg skulle gjerne sett United vinne flere CL titler. Om det blir på bekostning av PL, så er det helt greit for min del. 2 pokaler er for lite for en storklubb som United synes jeg. Om jeg måtte velge et trofe til United denne sesongen, blir det helt klart CL trofeet. Jeg er uenig. CL på beskostning av PL vil jeg aldri være enig i. Vi er bare to seriemesterskap unna Liverpool nå, og det burde være førsteprioritet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 CL foran PL? ALDRI! PL skal alltid være hovedprioritet, det er PL som er sesongen. Resten er bare bonuser. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er fullstendig feil. CL er en cup, i cup'er kan alt skje, i en liga beviser man at man er gode over en hel sesong ved å vinne. Tenk deg Liverpool som har vært i 2 finaler de siste 3 sesongene og vunnet en gang, men er de Europas eller verdens beste lag? Neppe. Riktig at det ikke alltid er det beste laget som vinner i CL, men det er nå uansett klubbfotballens gjeveste trofe, og jeg skulle gjerne sett United vinne flere CL titler. Om det blir på bekostning av PL, så er det helt greit for min del. 2 pokaler er for lite for en storklubb som United synes jeg. Om jeg måtte velge et trofe til United denne sesongen, blir det helt klart CL trofeet. CL trofeet blir sett på som det største fordi det er den største europeiske turneringen. Vanskelig å si at PL trofeet er det største når spanske og italienske lag er med. For meg ligger CL ganske langt bak PL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 For et lag som spiller i England, Spania, Italia og Tyskland betyr nok neppe CL-trofeet mer enn seriegull, men for lag i dårligere serier som i muligens Portugal og Frankrike så betyr det nok ganske mye. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) kom igjen villa...!!! Endret 1. desember 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 i Tverra fra Carew Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg blir så jævla frustert egentlig, når skal dette pokkers Arsenal-laget tape? Erger meg så jævlig over at vi nesten slo de borte. Faen heller. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Trur det kommer til og skje snart..Arsenal holder ikke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Arsenal sprekker i nærmeste framtid. Er drittlei å se på at dem vinner hele tiden. Nå må ikke United drite seg ut mot Fulham Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men slapp av nå da gutter. Finn fram Arsenals terminliste for desember og len dere tilbake og nyt! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Håper på dette laget mot Fulham. Edwin van der Sar Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Owen Hargreaves - Anderson - Ryan Giggs Wayne Rooney - Carlos Tevez Saha, Carrick og Nani kan muligens få en rolle i 2. omgang. Verken Carrick eller Saha har imponert siden de kom tilbake fra skade, men de kommer seg sikkert. Nani har skuffet utrolig i det siste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ganske enig i den. Om vi mangler resultat utover i andre så skal Saha og Nani inn. Om vi har kampen kan Simpson og Fletcher inn. Og om det er noe som går galt på midten har vi Carrick.... En annen ting er om Rooney er klar for hele kampen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir digg å få tilbake Tevez, Rooney på topp igjen, Saha er langt unna matchform. Den lagoppstillinga ser bra ut. Huff Brown igjen, få opp farta Gaz! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg går bare å venter på en ting, å det er kåringen av årets fotballspiller Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det gjør jeg å, og europas beste som blir kåret om noen dager Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Stemmer 17. Desember, men jeg er litt småfrustrert idag, er det noen som vet om kåringen idag blir sendt direkte på tv? å evt. hvilken kanal? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Oja, den er idag. Det må jeg jammen meg få med meg. Håper den går på streaming eller noe, for det blir Ronaldo som blir kåret til Europas beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå