Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvordan var det defensive arbeidet hans i Tyskland?

Ganske dårlig. Kagawa er like god defensivt som Tiote er offensivt. Men man henter ikke en spiller som Kagawa for hans defensive egenskaper, på sammte måte som man ikke henter Tiote for hans offensive egenskaper. Men Kagawa har så utrolig mye å by på at det å se han råtne på benken er jævlig trist.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo også legge til at Kagawa var nummer 2 på gjennomsnittlig løpsdistanse i Bundesliga 2011/12. Så ingen skal ta fra ham at han ikke jobber hardt. Problemet er jo selvsagt at han ikke har fysikken til å gjøre en særlig jobb defensivt. Men som sagt tidligere, han skal ikke brukes for sine defensive egenskaper.

Rooney hadde jo egentlig passet bedre på venstrekanten, slik at han kan gjøre opp for Evras svakheter.

Lenke til kommentar

Jeg holder fast ved at vi ikke trenger RvP. Han er gammel og skadeplaget. Rooney burde få fast plass på spissplassen. Alle vet at han kan score mål. Rooney har heller ikke smidigheten og pasningsevnen til de korte, raske pasningene som Kagawa og Mata har. De mister nesten aldri ballen, og de linker mye bedre opp med midtbanen. Som vi så i dag så har ikke Kagawa problemer med å spille på venstrekanten, om han får en veldig fri rolle, som i dag. Fyren løper jo overalt rundt hele banen. På andre kanten kan vi bruke Welbeck/Valencia, med skikkelig fart og som kan holde bredden i laget.

Det var også et mye bedre samspill mellom Rooney, Kagawa og Mata, enn det har vært med RvP, Rooney, og Mata på kant. Får Kagawa og Mata spilt seg skikkelig inn så tror jeg de kan bli en dødelig kombo. Vi har selvsagt også Januzaj i bakhånd, men han burde foreløpig være et rotasjonsalternativ. Young har fortsatt ingen plass i laget for min del. Nani, vel, han er et spørsmålstegn.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...