Bandidos-Pelle Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Kagawa passer ikke i PL, dessverre. Mannen har fått NOK av muligheter, end of story. Vil heller se Mata i rollen bak Rooney, Mata er klasse og har bevist dette i PL i årevis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Kan virkelig ikke skjønne at man mener at han har fått nok av sjanser. I fjor var han fortsatt vår beste venstrekant, selv om det ikke var optimalt. Hver eneste gang han har fått sjansen bak spissen så har han prestert. Problemet er selvsagt ikke at han ikke passer inn i PL, men at han ikke passer inn i Man Utd under Moyes sin filosofi. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Jepp. Uansett om Kagawa spiller på venstrekant eller bak spissen så står Moyes for en type fotball som er helt motsatt av den Kagawa spiller best. I de få kampene hvor spillerne tydeligvis har ignorert taktikkene til Moyes fullstendig har Kagawa vært knallgod. Blant banens beste mot Leverkusen og Real Sociedad og Swansea på Old Trafford i serien. Noen særlig flere sjanser har han ikke fått. Hadde vi gitt Kagawa til Rodgers, Wenger, Martinez eller Pochettino er jeg helt sikker på at Kagawa ville storspilt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 For meg så handler det mer om den skitne pool-fansen som må ytre seg over forbanna alt med sine trangsynte meninger og kvalmende utspill.Ja, "dere" er så mye bedre. Come on! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 "Dere" er verst! And the game continues...... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Kagawa spiller et nivå høyere enn de aller fleste på United. Det går rett og slett for fort for de andre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 http://www.dagbladet.no/2014/03/22/sport/fotball/manchester_united/champions_league/david_moyes/32437307/ Nei, det kan du ikke. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 http://www.dagbladet.no/2014/03/22/sport/fotball/manchester_united/champions_league/david_moyes/32437307/ Ja nå er alt bra igjen.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Kagawa er vel strengt tatt en av ligaens beste offensive midtbanespillere. At han ikke får mer spilletid er et mysterium uten sidestykke. For meg så er det som om Hazard skulle blitt benket kamp etter kamp i Chelsea. Basert på hva? Det han gjorde i Tyskland? Jeg har enda ikke sett Kagawa imponere skikkelig. Du kan heller ikke sammenligne han med Hazard. Hazard er utrolig viktig for Chelsea laget, mens Kagawa nesten ikke spiller for United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Kagawa er vel strengt tatt en av ligaens beste offensive midtbanespillere. At han ikke får mer spilletid er et mysterium uten sidestykke. For meg så er det som om Hazard skulle blitt benket kamp etter kamp i Chelsea. Basert på hva? Det han gjorde i Tyskland? Jeg har enda ikke sett Kagawa imponere skikkelig. Du kan heller ikke sammenligne han med Hazard. Hazard er utrolig viktig for Chelsea laget, mens Kagawa nesten ikke spiller for United. Om Hazard hadde vært benket hadde han ikke vært viktig for laget han heller. Poenget er at Kagawa ikke får sjansen. Endret 22. mars 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Og Kagawa er heller ingen Hazard. Du kan ikke vite hvilken impact Kagawa ville hatt på United laget. Så det blir bare idiotisk å sammenligne en benksliter, med en av ligaens beste spillere for øyeblikket. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Hva med Mata, Emils? Altså, som benkesliter på Chelsea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Mata har vel vist alle nivået sitt i PL? Ingen forsto med engang hvorfor han ikke ble brukt, men det er tydelig at Mata er for dårlig defensivt, som han viser i United. Hazard, Willian og Oscar har betydelig bedre arbeidskapasitet enn det Mata har. Jeg ville fortsatt at han skulle fortsette i Chelsea, men Mata ville heller prøve å spille seg inn på det spanske landslaget. Og det å gå til United for å gjøre det har virket som en plan B-gjengen kunne lagt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Poenget er at fantastisk gode spillere kan bli benkeslitere under den "rette" manageren. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Absolutt, jeg forstår poenget ditt, men med Mata så ble han vel også benket på "rettferdig vis". Han måtte jobbe for å bevise at han skulle være et 1. valg. Sesongen 13/14 i Chelsea var heller ingen reprise av fjorårets. I tillegg til at vi forsterket oss i den posisjonen Mata var aktuell. Nå har Kagawa vært benket under to managere, og i de kampene han har fått spilt så har han heller ikke imponert, i alle fall ikke meg. Så jeg stusset bare om hvordan man kan påstå han er en av ligaens beste spiller i den posisjonen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Det snedige med Kagawa er jo at 2 managere har droppet han. Hvordan var det defensive arbeidet hans i Tyskland? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Og Kagawa er heller ingen Hazard. Du kan ikke vite hvilken impact Kagawa ville hatt på United laget. Så det blir bare idiotisk å sammenligne en benksliter, med en av ligaens beste spillere for øyeblikket. Vi vet ikke hva han er, det er det som er problemet. Greit nok han når sikkert ikke opp til Hazard, men at han har talent er godt bevist i Tyskland. Du ser også glimt av det i de få innhoppene han får. Endret 22. mars 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Nå brukte jo heller ikke Ferguson Kagawa i sin rette posisjon. Egentlig rart at Ferguson hentet Kagawa, og Moyes Mata, når det er vinger de burde se etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Det snedige med Kagawa er jo at 2 managere har droppet han. Hvordan var det defensive arbeidet hans i Tyskland? Godt nok til å få spilletid og herje for Dortmund, tydeligvis. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg er overbevist at Kagawa ble hentet for at de trodde Rooney ville bli solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå