Hansoen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tror faktisk at RM tar det iår. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Håpa på Bayern! Ingen press, ingen forventninger, en fin test med to kamper mot Bayern Endret 21. mars 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Er det mulig å hente tilbake Gibson og Nani? Herregud, Valencia har tapt seg Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Folk skjønte etter kvart at han kun har ei "finte", rykke til høgre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 RvP ute i 4-6 uker. Akkurat det man trengte nå. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Chelsea eller City må vinne serien i år. Jeg blir kvalm av Steven Gerrard som skriker inn i kameraet. Og den måten Liverpool fansen fremstiller seg som verdens mest likandens supportere. Alle liker oss, YNWA. Det må aldri skje. Liverpool må aldri vinne ligaen. Jeg bryr meg ikke så mye om City- United rivaleriet. Det er så mange kvalme Scousere som tror hele verden elsker de. Det har vært et magert år for dere, kan skjønne den frustasjonen dere må bære på etter all denne tiden uten troféer. Dere kommer nok tilbake, men det er viktig å holde ut i "tunge" stunder som denne. YNWA. 3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 For meg så handler det mer om den skitne pool-fansen som må ytre seg over forbanna alt med sine trangsynte meninger og kvalmende utspill. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle i supportergruppen. Ekle liverpool spillere provoserer ytterligere. Vi er screwed med RVP så lenge ute. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 For meg så handler det mer om den skitne pool-fansen som må ytre seg over forbanna alt med sine trangsynte meninger og kvalmende utspill. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle i supportergruppen. Ekle liverpool spillere provoserer ytterligere. Vi er screwed med RVP så lenge ute. Hva var dere ikke screwed på allerede? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kagawa bak rooney make it happen, Januzaj kan ikke spille denne kampen bruk heller Valencia igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Han er da virkelig ikke så viktig som mange skal ha det til? Han har vært ræv fram til kampen på onsdag, da han scoret på en straffe, et relativt ferdigscoret mål, og et frispark som keeper burde tatt. Både Welbeck og Rooney kan gjøre en like god jobb på spissplassen. Jeg kunne jo også sagt at det nå er en mulighet for Kagawa å spille, men da er jeg selvsagt veldig naiv. Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Vi har to av ligaens beste offensive midtbanespillere. Personlig ville jeg valgt Kagawa framfor Mata any day. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ville heller hatt Rooney som am pga at han jobber enormt mye overalt på banen. Ikke rart Mourinho siklet etter han. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Januzaj er jo ligaens beste offensive spiller ref flere United fans i denne tråden. Han knuser Sterling og andre vinger ned i grusen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Januzaj er jo ligaens beste offensive spiller ref flere United fans i denne tråden. Han knuser Sterling og andre vinger ned i grusen Beste talent ikke beste spiller, stor forskjell. Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Nå tenker jeg CL? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Januzaj er jo ligaens beste offensive spiller ref flere United fans i denne tråden. Han knuser Sterling og andre vinger ned i grusen Kan du ikke finne kommentarer fra flere av oss som mener det istedenfor å bare komme med slike beskyldninger? Det har blitt sagt at Januzaj har større potensiale en Sterling og at Januzaj også ville ha vært bedre om begge spilte på like gode lag. Men bit meg i ræva om noen har vært seriøse og sagt at Januzaj er bedre enn Hazard. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 La nå trollet være i fred. De er fredet her inne og skal alltid få holde på akkurat som de vil!!! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg fatter ikke at dere orker å bruke energi på YNWA gang etter gang. Alt han kommer med er jo kun for å provosere og trolle. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Nå. Her om dagen hadde han jo et godt initiativ der han foreslo å starte en poll der spørsmålet var om Moyes var rett mann for United. Han skulle hvertfall stemme. Ville stemme nei, slik han gjorde når den andre pollen ble startet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Kagawa er vel strengt tatt en av ligaens beste offensive midtbanespillere. At han ikke får mer spilletid er et mysterium uten sidestykke. For meg så er det som om Hazard skulle blitt benket kamp etter kamp i Chelsea. Endret 21. mars 2014 av Apox Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Nå har dere en av ligaens beste offensiv midtbanespiller, også vil du bruke Kagawa fremfor han? Kagawa er vel strengt tatt en av ligaens beste offensive midtbanespillere. At han ikke får mer spilletid er et mysterium uten sidestykke. For meg så er det som om Hazard skulle blitt benket kamp etter kamp i Chelsea. Jeg liker Kagawa godt, men jeg synes det er drøyt å påstå han er en av ligaens beste offensive midtbanespillere basert på hva han har gjort i Bundesliga. Jeg hater at Fergie og Moyes tydligvis har mislikt fyren, men det har samtidig resultert i at han har blitt bedre og bedre for hver gang han har blitt utelatt fra troppen til United (ifølge de fleste Kagz-fanboys her inne). Håper han drar tilbake til Dortmund og leverer varene der igjen neste år. Han fortjener bedre! Edit: For å si det på en annen måte. Kagawa var topp i Bundesliga, Veron var topp i Serie A. Endret 21. mars 2014 av iniestagram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå