Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Fra Bayerns offisielle side:

Bayern have been handed a tough but enticing tie in the Champions League quarter-finals, as the treble winners and current holders of Europe’s top club competition were paired with English Premier League giants Manchester United in the draw for the last eight. In a welcome bonus, FCB will play the first leg in the north-west of England with the return in Munich a week later.

Haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea eller City må vinne serien i år. Jeg blir kvalm av Steven Gerrard som skriker inn i kameraet. Og den måten Liverpool fansen fremstiller seg som verdens mest likandens supportere. Alle liker oss, YNWA. Det må aldri skje. Liverpool må aldri vinne ligaen. Jeg bryr meg ikke så mye om City- United rivaleriet. Det er så mange kvalme Scousere som tror hele verden elsker de.

Feil. Scousere lever med troen at hele verden hater dem.

Men enig. Liverpool skal ikke vinne ligaen. Holder med Chelsea i ligainnspurten.

Lenke til kommentar

Bayern blir nok for tøffe, men jeg har ikke noe tro på de som sier at det blir full slakt og tosifret antall baklengs.

Det er en ting jeg ikke forstår; hvorfor er det flauere å bli slått ut tidlig med 2/3-0 av et dårlig lag, enn å bli slått ut i kvarten av verdens beste lag med kanskje 4/5-0?

Når ble det plutselig bedre å få slått ut tennene av ei 10 år gammel jente enn å få knekt begge bena av en kampsportuttøver?

Lenke til kommentar

Bayern blir nok for tøffe, men jeg har ikke noe tro på de som sier at det blir full slakt og tosifret antall baklengs.

Det er en ting jeg ikke forstår; hvorfor er det flauere å bli slått ut tidlig med 2/3-0 av et dårlig lag, enn å bli slått ut i kvarten av verdens beste lag med kanskje 4/5-0?

Når ble det plutselig bedre å få slått ut tennene av ei 10 år gammel jente enn å få knekt begge bena av en kampsportuttøver?

Alle vil forstå at du blir banket av en kamsportuttøver. Da får du en klapp på skulderen for forsøket. Får du slått ut tenna av en 10 år gammel jente, så vil du ble ledd av og ydmyket. Blir du banket opp av en 10-åring så er det noe alvorlig galt med deg.

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alle vil forstå at du blir banket av en kamsportuttøver. Da får du en klapp på skulderen for forsøket. Får du slått ut tenna av en 10 år gammel jente, så vil du ble ledd av og ydmyket. Blir du banket opp av en 10-åring så er det noe alvorlig galt med deg.

Men tydeligvis er det en haug her inne som heller tar tiåringen framfor kampsportsuttøveren.

Det er greit å kritisere prestasjonen til spillerne og treneren, men å skulle ønske at klubben ryker ut så fort som mulig er kun tåpelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...