Pernicious Weed Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Fra Bayerns offisielle side: Bayern have been handed a tough but enticing tie in the Champions League quarter-finals, as the treble winners and current holders of Europe’s top club competition were paired with English Premier League giants Manchester United in the draw for the last eight. In a welcome bonus, FCB will play the first leg in the north-west of England with the return in Munich a week later. Haha. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Evra er utestengt første kampen, det vil si at Buttner skal stoppe Robben Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tror vi går videre. Hvem kan vi møte i semi? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg ClarkGable Skrevet 21. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. mars 2014 Chelsea eller City må vinne serien i år. Jeg blir kvalm av Steven Gerrard som skriker inn i kameraet. Og den måten Liverpool fansen fremstiller seg som verdens mest likandens supportere. Alle liker oss, YNWA. Det må aldri skje. Liverpool må aldri vinne ligaen. Jeg bryr meg ikke så mye om City- United rivaleriet. Det er så mange kvalme Scousere som tror hele verden elsker de. 12 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er så mange kvalme Scousere som tror hele verden elsker de.Men de gjør jo det. 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Chelsea eller City må vinne serien i år. Jeg blir kvalm av Steven Gerrard som skriker inn i kameraet. Og den måten Liverpool fansen fremstiller seg som verdens mest likandens supportere. Alle liker oss, YNWA. Det må aldri skje. Liverpool må aldri vinne ligaen. Jeg bryr meg ikke så mye om City- United rivaleriet. Det er så mange kvalme Scousere som tror hele verden elsker de. Feil. Scousere lever med troen at hele verden hater dem. Men enig. Liverpool skal ikke vinne ligaen. Holder med Chelsea i ligainnspurten. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Slapp av, vi vinner ikke ligaen. City/Chelsea vinner nok den. Vi får nøye oss med PL neste år 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Enig med Leaf, tror heller ikke at Liverpool rykker ned denne sesongen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Haha! Blir PL gull neste sesong Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bayern blir nok for tøffe, men jeg har ikke noe tro på de som sier at det blir full slakt og tosifret antall baklengs. Det er en ting jeg ikke forstår; hvorfor er det flauere å bli slått ut tidlig med 2/3-0 av et dårlig lag, enn å bli slått ut i kvarten av verdens beste lag med kanskje 4/5-0? Når ble det plutselig bedre å få slått ut tennene av ei 10 år gammel jente enn å få knekt begge bena av en kampsportuttøver? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde vært mer flau om laget mitt røk for Olympiakos enn mot Bayern ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Bayern blir nok for tøffe, men jeg har ikke noe tro på de som sier at det blir full slakt og tosifret antall baklengs. Det er en ting jeg ikke forstår; hvorfor er det flauere å bli slått ut tidlig med 2/3-0 av et dårlig lag, enn å bli slått ut i kvarten av verdens beste lag med kanskje 4/5-0? Når ble det plutselig bedre å få slått ut tennene av ei 10 år gammel jente enn å få knekt begge bena av en kampsportuttøver? Alle vil forstå at du blir banket av en kamsportuttøver. Da får du en klapp på skulderen for forsøket. Får du slått ut tenna av en 10 år gammel jente, så vil du ble ledd av og ydmyket. Blir du banket opp av en 10-åring så er det noe alvorlig galt med deg. Endret 21. mars 2014 av Kammizez 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Er det mulig å hente tilbake Gibson og Nani? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Faen, den scoringen til Robben hadde fått meg til å kaste ut Playstationen min.. *DET ER SÅ JÆVLIG BUGGET!* Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bayern blir nok for tøffe, men jeg har ikke noe tro på de som sier at det blir full slakt og tosifret antall baklengs. Det er en ting jeg ikke forstår; hvorfor er det flauere å bli slått ut tidlig med 2/3-0 av et dårlig lag, enn å bli slått ut i kvarten av verdens beste lag med kanskje 4/5-0? Når ble det plutselig bedre å få slått ut tennene av ei 10 år gammel jente enn å få knekt begge bena av en kampsportuttøver? Alle vil forstå at du blir banket av en kamsportuttøver. Da får du en klapp på skulderen for forsøket. Får du slått ut tenna av en 10 år gammel jente, så vil du ble ledd av og ydmyket. Blir du banket opp av en 10-åring så er det noe alvorlig galt med deg. Men tydeligvis er det en haug her inne som heller tar tiåringen framfor kampsportsuttøveren. Det er greit å kritisere prestasjonen til spillerne og treneren, men å skulle ønske at klubben ryker ut så fort som mulig er kun tåpelig. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er så mange kvalme Scousere som tror hele verden elsker de.Men de gjør jo det. Du fisker bare etter en god klem du. 4 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Vi har ingenting å tape, topp å få testa seg mot Bayern. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Herlig, vil heller møte Bayern nå enn å tape finalen mot dem - hvis vi av en eller annen sinnsyk grunn skulle klare å slå dem, så tror jeg vi vinner hele dritten. That being said; jeg har overhodet ingen tro på at det skal skje. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Håper dere kan hevne oss mot Bayern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå