Hansoen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Drømte inatt at CR7 kom løpende mot United forsvaret og de løp til siden i ren frykt. En Ronaldo på scoringsrekordjakt tror jeg kan bli skikkelig stygt. Jeg håper på alle andre enn RM idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Barca er ikke det verste vi kan møte. De har spilt søppel i år (i likhet med oss) og er ikke i nærheten av det de presterte i 09 og 11. Er det noen som kan stoppe Messi så er det Phil Jonah. Men ideelt sett vil jeg ha BVB på grunn av skadene/suspensjonene, eller PSG på grunn av mangel på erfaring. Atletico vil jeg helst slippe, ser på dem som en sterk outsider slik Dortmund var i fjor. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg vil ha PSG på grunn av Zlatan... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Haha, herlig. Da var det over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hjemmekamp mot Bayern først. Skyt meg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bayern ja. Haha dette blir slakt.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Fikk det absolutt verste vi kunne trekke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Guardiola mot Moyes, finnes det en større mismatch? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Fikk det absolutt verste vi kunne trekke. Ville vell vært verre med Real Madrid? De angriper i et konstant temp. Bayeren er bare en ekstrem versjon av Barcelona. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Fikk det absolutt verste vi kunne trekke. Ville vell vært verre med Real Madrid? De angriper i et konstant temp. Bayeren er bare en ekstrem versjon av Barcelona. Nei. Bayern på OT i første runde var det jeg absolutt ville minst. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Dessuten ville det være en ære å bidra til scoringsrekorden til Ronaldo. Nå er vi bare et annet dyr hos slakteren... 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 BM var det nest verste for meg. Men nå ser jeg for meg voldtekt av backene våre. Blir slakt. Vi burde parkere bussen og begrense skadene. Slipper vi unna med 5 mål i sekken over 2 kamper er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Fikk det absolutt verste vi kunne trekke. Ville vell vært verre med Real Madrid? De angriper i et konstant temp. Bayeren er bare en ekstrem versjon av Barcelona. Nei. Bayern på OT i første runde var det jeg absolutt ville minst. Kan forstå det. De kommer vel til å score 1-0 også legge seg ned og spille bal på tvers resten av kampen, men mot Real Madrid hadde det nok blitt verre sifre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kan forstå det. De kommer vel til å score 1-0 også legge seg ned og spille bal på tvers resten av kampen, men mot Real Madrid hadde det nok blitt verre sifre. Slik som i fjor da vi var videre helt til det røde kortet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kan forstå det. De kommer vel til å score 1-0 også legge seg ned og spille bal på tvers resten av kampen, men mot Real Madrid hadde det nok blitt verre sifre.Slik som i fjor da vi var videre helt til det røde kortet? Men Real Madrid er mye sterkere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå