Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare til meg helt ærlig HVORDAN Valencia klarte seg med ett øye i 60 min? Og spilte mye bedre enn han har gjort de siste gangene? For en warrior. Håper alle som gråt over at Valencia startet i kveld skjønner hvorfor han gjorde det. Visste han skulle være en viktig brikke akkurat i kveld.

Special special mentions to Giggsy (som jeg må innrømme jeg følte var en dårlig avgjørelse å starte med, TAR DET TILBAKE!), Wazza, Welbz og "clinical finisher of the night" RvP.

FOR en deilig European Night på OT! Skal ihvertfall kose meg med den her i kveld :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Dette her er ganske bra skrevet (BBC):

Man Utd 3-0 Olympiakos (Agg 3-2)

Posted at

"United still haven't replaced Paul Scholes. They had to play Ryan Giggs, he played well, it was a good ball for the penalty, but the only problem is against one of the top teams it is not going to work. It is a problem position but it is one of many problem positions.

"The thing about the Champions League is teams let you play a little bit more, so it is a bit different to the helter skelter of the Premier League.

"Giggs can't play that often in the Premier League. However, when he does play he is a calming influence. The thing with Michael Carrick and Giggs, when they play together they know where the other one is."

Og:

Posted at

Telegraph sports journalist Henry Winter: "The most encouraging thing is that David Moyes is saying that Robin van Persie's injury is not too bad. I thought he was terrific tonight. David De Gea's double save was very important, there were touches of Peter Schmeichel about it.

"A positive and a concern arguably is that their most impressive outfield player was a 40-year-old Ryan Giggs. The fans were brilliant and they go into Friday's draw and they will be up against the glitterati.

"They need a Bastian Schweinsteiger figure, a box to box player. The formation he played was two holding players, Michael Carrick and Giggs but where does he play Juan Mata? Mata does not want to play as a right winger, Antonio Valencia isn't a top player but he does a job. A word of praise for Danny Welbeck though who was terrific on the left."

Telegraph sports journalist Henry Winter: "With the result on Sunday losing to Liverpool - any other club would have turned on their manager but in the ground the supporters backed the team and tonight they have been rewarded with a strong performance. This summer is very important it is a short transfer window due to the world cup so they will have to do their business quickly."

---

RED AAARMYYY! :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Helt ærlig så håper jeg vi møter Bayern. Om jeg skal leve i håpet om å komme videre så tar jeg Atletico. Dortmund slår vanligvis til når det trengs, og er sannsynligvis verdens beste kontringslag, selv med masse skader. Vil selvsagt også at de skal vinne hele shiten. Hadde også vært gøy å møte Zlatan.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for å ha kastet han på huet og ræva ut av klubben på FM-saven jeg nylig begynte på. Til mitt forsvar var det til en god sak, jeg trengte midler for å kjøpe Gundogan.

Kvartfinale om 11-12 dager, får håpe han rekker den. Ditto med Robin, Evans og Smalling.

Lenke til kommentar

Fredag. Personlig håper jeg på Chelsea, om vi skal leve i håpet. Mourinho eller ei, ser på Chelsea som den "enkleste" motstanderen for oss. Vi kan vel møte de nå i kvartfinalen? Om ikke, håper jeg på Dortmund. Kun fordi jeg vil se Kagawa bli hyllet i Tyskland, og kanskje Klopp føler seg hjemme på Old Trafford. Uansett hvem vi møter blir det kanonvanskelig. Kan like godt møte Real, Barca eller Bayern. Gode lag må slåes uansett om vi skal gå videre.

Lenke til kommentar

Min ønskeliste:

1. Chelsea - rett og slett fordi jeg tror vi kan slå dem over to kamper. Chelsea er selvsagt soleklare favoritter - og jeg tviler ikke på at Moyes kommer til å si det samme til media og egne spillere (ref. Liverpool-kampen).

2. PSG - Så får jeg se Zlatan spille mot United.

3. Dortmund - Kanskje Klopp blir værende. I verste fall tar han med seg Kagawa hjem igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...