Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men syntes sammenligningen var så tåpelig at jeg ikke orket å fortsette.

Mitt samhold går på å støtte United, og da støtter jeg hele United.

MEN: Det er ikke bare bare å ta over en ny klubb som Manchester United? Nei vel, det er sikkert sinnsykt mye lettere å ta over Chelsea, Real Madrid, Bayern Munchen, Manchester City, PSG osv. Jada, Manchester er mye vanskeligere å ta over.

Det er vel ingen tvil om at det er en vanskeligere oppgave å ta over United fremfor lagene du nevner som stadig bytter manager? United-spillerne har nesten ikke spilt under andre enn Fergie (kall de gjerne Fergies barn, hvor Moyes kommer inn som stefar på et ubeleilig tidspunkt).

Brannfakkel: Hater Moyes selv, og håper på nederlag i kveld.

Lenke til kommentar

Er like sikker på at United vinner CL som jeg var på at Cleverley skulle bli motm mot Liverpool med 2 assist og 1 kasse. Altså veldig sikker. Synd at Cleverley ikke starta, for da får vi aldri svaret på det (lol). Helt seriøst har jeg trodd siden sesongstart at United vinner CL, så får nesten stå på det fortsatt. Enten det eller ryke ut, si (helgardering ala konform fotballdude)!

Klarer ikke tro på "det er flaut å gå videre mot Olympiakos for å så bli slått ut med mange mål (TOSIFRA!!) av Bayern/Real/Barca". Ser ut som en litt halvveis kontrær-kontrær-utblåsning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke flaut å gå videre mot Olympiakos. Jeg har bare ingen tro på at vi har noen sjangs i helvete til å komme helskinnet fra et møte med de beste lagene i Europa. Det er flauere å tape med 5-6 mål mot Bayern, RM etc enn å ryke ut mot olympiakos.

Lenke til kommentar

Riktig og riktig. Han var ikke førstevalget mitt, men jeg var villig til å gi ham en sjanse og støtte ham, men nå er det nok. Ting har alltid gått en vei. Vi tar et skritt foran og tre skritt bak.

Men hvis du ikke tror at det å ryke ut av CL mot et av turneringens svakeste lag ikke er å bli ydmyket, så vet ikke hva som er. Det kommer til å bli nevnt hele tiden på sosiale medier. Det vil være deres største triumf i historien selv om vi suger pdd.

Om vi ligger under 0-3 mot Bayern så bytter nok Moyes inn to midtstoppere for angrepsspillere uansett..

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Supportere skal støtte laget/manageren/spillerne under kamp. Dette er like idiotisk som å bue på egne spillere.

Hvis man er en "supporter" må man i alle fall støtte (support) laget.

Vil ikke kritisere United-supporterne her i år. Er det noen som har stått bak laget i år, så er det supporterne. Til sammenlikning med Real Madrid og Chelsea-supporterne for eksempel.

Til tross for at de fleste United-supportere vil ha ut Moyes, har lite av denne misnøyen kommet ut på stadion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...