sdf123 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Å sammenligne det som skjedde i Tyskland med det som skjer i United nå, ja da er det faktisk ikke håp. Jeg skjønner at vi står så langt fra hverandre hva gjelder United for tiden, så fortsett gjerne med hatet og så håper vi alle at United kommer best mulig ut av det. Jeg har nok andre holdninger til samhold, så vi blir nok aldri enige. OT. 4-0 i kveld. Er du dum eller later du som? Det er blindt å følge autoritet jeg snakker om. Det er intet hat her. Bare du som snakker ned om alle som er uenige med deg. Så i bunn og grunn mener du vi har en inkompetent ledelse som ikke vet hva de driver med? Burde ikke de bli byttet da, de som tok avgjørelsen med å ansette Moyes og som ikke skjønner at det er krise nå? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Har jeg sagt at de er inkompetente? Nei. Betyr det at de gjør alt riktig? Nei. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Om de fortsatt tror Moyes er mannen som skal lede United til suksess har vi en inkompetent ledelse, ja. Det vil koste oss langt mer å kjøpe inn et helt nytt lag som kan konkurrere om PL på Moyes premisser enn det koster oss å bytte manager og et par spillere... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Men syntes sammenligningen var så tåpelig at jeg ikke orket å fortsette. Mitt samhold går på å støtte United, og da støtter jeg hele United. Du gjør jo akkurat det han påpekte, syns sammenligningen fungere utmerket jeg Vi må ikke støtte Moyes selv om vi støtter United. Moyes har fungert bare i 5% av tiden sin i United og det er 100% lov å være kritiske. Om man ønsker at United skal tape eller ikke, gidder jeg ikke å diskutere. Jeg forstår begge delene. Tap = surt her og nå, men kanskje glede snart hvis Moyes ryker / vinn = glede i 2 uker før vi blir knust helt i grus av Europas topplag. Jeg støtter United og har vært en stor tilhenger av Moyes, men begeret mitt er blitt fullt. Etter snart ett år uten progresjon, er mitt håp svunnet hen. Edit: Men han trenger tid. SAF vant med spillerne vi har i troppen. Ja, noen er litt eldre osv. Men så dårlig som vi har gjort er ikke godt nok. MEN: Det er ikke bare bare å ta over en ny klubb som Manchester United? Nei vel, det er sikkert sinnsykt mye lettere å ta over Chelsea, Real Madrid, Bayern Munchen, Manchester City, PSG osv. Jada, Manchester er mye vanskeligere å ta over. Endret 19. mars 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Alt tyder jo på at de har skjønt det og er på jakt etter ny manager. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 I min verden er det blitt "i verste fall har vi ham til neste jul". Jeg har ingen tro på mannen. 1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 @espp Min diskusjon begynte med at jeg kan ikke skjønne at folk ønsker vi skal tape og til dels all sytingen. Ang sammenligning Tyskland og United. Helt på trynet. Jo lengre tid det går dårlig for United jo større sjanse for at det kommer en ny manager, det er ikke slik at jo dårligere det går jo mere makt får Moyes. Ang hva han tok over så kan man jo tenke på hvordan United spilte de siste årene, det var svært få bra kamper og i Europa kan jeg nesten ikke huske noen. Det vi vant på var en svært ståpåvilje, vi ga aldri opp, gnudde på helt til slutt, noe SAF nok hadde en stor skyld i. Jeg følger ikke med nok på andre lag/trenere men syntes å huske at mentaliteten til Everton var noe av det samme, aldri gi opp. Jeg avslutter for min del her og håper på seier i kveld. Måtte vi knuse dem,la det bli et vendepunkt. Optimisten 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Å herregud rickyg. Sammenligningen går på å FØLGE AUTORITET BLINDT. Det ender ALDRI bra. Jeez. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Men ta en sammenligning som passer da, som når SAF var ønsket ut av "alle" i 1986 mens United ledelsen lot han fortsette med ideene sine, vi vet alle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Sammenligningen er helt fin den, bare du som ikke skjønner den. Blind tro på autoritet vil føre til et helvete i en eller annen form uansett. I United vil det helvete være Leeds United 2. Edit: Og sammenligningen med SAF stemmer IALLEFALL ikke. Ingenting er likt. Laget var forskjellig, Erfaringen til trenerne er forskjellig. Endret 19. mars 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Rart å se hvor utrolig kjedelig fotballen har blitt etter Moyes tok over, med unntak av noen kamper. Fellaini var jo helt ræva i kampen mot Liverpool, spillerne har jo ikke tempo i det hele. Etter 0-2 målet gadd spillerne ikke prøve engang. Tror trekk i lønna for dårlig innsats kunne vært noe Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Om du ikke ser forskjell på United og Leeds, ja da skjønner jeg hvorfor du skriver som du skriver. Og at du mener Tyskland sammenligningen passer bedre enn den med SAF, ja da slo du spikeren i kista. Over og ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fotballen har endret seg stort siden 1986. Man Utd var ikke regjerende mestere, de hadde ikke statusen som de har nå. Kan du fortelle meg hvilke ideer Moyes har? Fordi jeg klarer ikke å se dem. Annet enn en defensiv og utdatert mentalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan skal vi vite hvilken ideer han har, for alt vi vet har han ingen (som det ser ut som på kampene). Mest sannsynlig tror jeg han jobber ræven av seg og prøver å holde seg optimistisk på treningene til et lag som helt ærlig har gitt opp fyren. Men igjen alt blir spekulasjon og de eneste personene som kan gi deg et godt svar er de på treningsfeltet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Om du ikke ser forskjell på United og Leeds, ja da skjønner jeg hvorfor du skriver som du skriver. Og at du mener Tyskland sammenligningen passer bedre enn den med SAF, ja da slo du spikeren i kista. Over og ut. Ok, kan du ramse opp hva som er likt med SAF og Moyes? For jeg ser bare forskjeller. Moyes tar over ligamestere, SAF tok over et middels lag som kunne rykke ned. Moyes har ingen titler å se tilbake på. SAF hadde allerede vunnet både ligaen og Cupvinnercupen med Aberdeen og hadde således en suksessfull karriere allerede før han kom til United. Det er et fellestrekk og det er at begge er skotske. Lær deg litt historie. Over og ut. Endret 19. mars 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Om Moyes sitter frem til jul har han fått nesten et år mer enn han ville fått i en hvilken som helst annen toppklubb. Da kan vi i hvert fall klappe hverandre på hodet og si at vi er tålmodige som få og gi Moyes en velfortjent støvel i ræva. Jeg håper derimot at vi ikke må vente så lenge. I morgen er mer enn sent nok. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Endret 19. mars 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Reneste borgerkrigen her inne.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Om du ikke ser forskjell på United og Leeds, ja da skjønner jeg hvorfor du skriver som du skriver. Og at du mener Tyskland sammenligningen passer bedre enn den med SAF, ja da slo du spikeren i kista. Over og ut. SAF tok over et middels lag som kunne rykke ned. Må korrigere litt på akkurat dette, for det stemmer ikke helt. Manchester United var et veldig godt lag når SAF tok over, de manglet bare en klar og tydelig struktur/disiplin. Nei, man kan ikke sammenligne Moyes med SAFs 1986 lag. Det er absolutt helt forskjellig Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tja, 4 plass sesongen før og 21 plass når SAF tok over. Vi kan si litt over middels da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå