Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må jo ha 3 for å gå videre......

Ser misforståelsen som oppstår. Helt legitim den. Men minste antall mål United kan score for å gå videre i Cl er 3 mål selv om kampen går helt til straffe.

Og de må hvertfall ikke slippe inn et mål....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape..

Hvorfor skal man ikke ha lov til å kritisere noe man mener er feil med klubben i ens hjerte?

Jo, selvfølgelig skal man vøre kritisk men å skrive at man håper United taper i dag og ryker ut av CL må man jo være sprø for å kunne mene. Selv om jeg ikke liker Rooney som type, betyr det ikke at jeg håper han brekker beinet. Selv om Moyes har fått en tøff start så håper jeg ikke at vi fortsetter å tape kamper, jeg håper han greier å snu det. Jeg håper vi vinner. Jeg håper vi kommer oss tilbake. Men jeg skjønner jeg er mindretall..

Redigert: byttet fra tilbakestående til sprø

Endret av RickyG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor du vil at vi skal ut mot et europeisk topplag nå skjønner jeg ikke. Du vil at vi skal gå på et ydmykende tap(muligens tosifret) mot RM, Barca, Bayern etc. Da er det vel bedre å ryke ut først som sist, bli kvitt kreftbyllen Moyes og begynne forfra igjen med en ny manager med en selvstendig filosofi som kanskje inneholder et offensivt bidrag eller to.

Lenke til kommentar

Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape..

Å sidestille Moyes med FUCKINGS Manchester United er jo fullstendig idiotisk. Jeg står bak KLUBBEN, ikke en tilbakestående apekatt som David Moyes.

Moyes er en kjempegod manager for lag som ligger fra 8-14 plass og vil høyere opp. Desverre for Moyes ender han på samme plass uansett utgangspunkt. Han kommer aldri til å bli en toppmanager.

Du virker som en svært klok mann, med fotball forståelse som går høyt over SAF og United, nå var det en slik at det var United og SAF som valgte denne mannen. Skulle det nå en gang komme til den konklusjonen at en ny manager må inn, så står man bak det. Og jeg vil tro at United med all støtteapperat vet når den tid er.

Så står du bak UNITED så må du vel også stå bak avgjørelsene de tok når det gjelder Moyes, eller er det ikke alltid det passer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fotballforståelse. Der ble det kortet trukket frem.

MAN TRENGER VEL IKKE FOTBALLFORSTÅELSE FOR Å SKJØNNE AT INGENTING FUNGERER I MANCHESTER UNICEF????

Fotballforståelse faktisk. Det er det mest tragiske diskusjonsargumentet som finnes!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å sammenligne det som skjedde i Tyskland med det som skjer i United nå, ja da er det faktisk ikke håp.

Jeg skjønner at vi står så langt fra hverandre hva gjelder United for tiden, så fortsett gjerne med hatet og så håper vi alle at United kommer best mulig ut av det. Jeg har nok andre holdninger til samhold, så vi blir nok aldri enige.

OT. 4-0 i kveld.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å sammenligne det som skjedde i Tyskland med det som skjer i United nå, ja da er det faktisk ikke håp.

Jeg skjønner at vi står så langt fra hverandre hva gjelder United for tiden, så fortsett gjerne med hatet og så håper vi alle at United kommer best mulig ut av det. Jeg har nok andre holdninger til samhold, så vi blir nok aldri enige.

OT. 4-0 i kveld.

Om du ihvertfall skal prøve å ta poenget hans, så håper jeg du forstår at han mener man ikke blindt skal følge autoriteten, helt uten kritisk sans.

Hva mener du med at du har andre holdninger til samhold? At om alle holder sammen om å støtte Moyes så kommer han til å klare å gjøre United til en toppklubb igjen? Sånn helt uten videre? Har du sett ett eneste tegn på at det kommer til å skje?

Lenke til kommentar

Hat og å utrolig nok håpe at vi taper blir feil. Kommer aldri til å håpe at vi taper en fotballkamp uansett hvem som er manager. Alltid støtt laget trodde jeg det var noe som het.

Spørsmålet er hvordan man støtter laget. Tenker man kortsiktig så kan man godt håpe på seier her, men vi er garantert til å ryke i neste runde uansett. Tenker man mer langsiktig så vil det sannsynligvis være en fordel å få Moyes vekk så fort som mulig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hat og å utrolig nok håpe at vi taper blir feil. Kommer aldri til å håpe at vi taper en fotballkamp uansett hvem som er manager. Alltid støtt laget trodde jeg det var noe som het.

Spørsmålet er hvordan man støtter laget. Tenker man kortsiktig så kan man godt håpe på seier her, men vi er garantert til å ryke i neste runde uansett. Tenker man mer langsiktig så vil det sannsynligvis være en fordel å få Moyes vekk så fort som mulig.

Samma det. Støtter alltid laget uansett, og håper vi vinner i kveld akkurat som jeg gjør alle andre kamper.

Lenke til kommentar

OT. 4-0 i kveld.

Er du dum eller later du som? Det er blindt å følge autoritet jeg snakker om. Det er intet hat her. Bare du som snakker ned om alle som er uenige med deg.

Lenke til kommentar

OT. 4-0 i kveld.

Om du ihvertfall skal prøve å ta poenget hans, så håper jeg du forstår at han mener man ikke blindt skal følge autoriteten, helt uten kritisk sans.

Hva mener du med at du har andre holdninger til samhold? At om alle holder sammen om å støtte Moyes så kommer han til å klare å gjøre United til en toppklubb igjen? Sånn helt uten videre? Har du sett ett eneste tegn på at det kommer til å skje?

Det er klart jeg forstår det. Men syntes sammenligningen var så tåpelig at jeg ikke orket å fortsette. Vi ser det som skjer på kampene, som er ca 90min i uka, ledelsen ser hva som skjer nesten 24/7 og da regner jeg med at de har litt mer kontroll en oss og avisene(husk avisene skriver for å selge).

Mitt samhold går på å støtte United, og da støtter jeg hele United. Hva om de av dere som håper på tap skulle på på Old Trafford i kveld, hadde dere stått heiet med bortesupporterne?

Lenke til kommentar

[...]men å skrive at man håper United taper i dag og ryker ut av CL må man jo være tilbakestående for å kunne mene.[...]

Du virker som en svært klok mann, med fotball forståelse som går høyt over SAF og United[...]

Du bør lære deg å diskutere på et saklig nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...