Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man sier ting som f.eks "knocked him/her of their perch", så kan man vel oversette det grovt til at man har skubbet noen av tronen/ned fra sin høye hest.

Når man er vant til at et lag som United dominerer år etter år kan man unne seg noen småfrekke bilder i ny og ne.

Er litt vanskelig å forklare på en måte som andre skal forstå :p

Lenke til kommentar

Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape..

Lenke til kommentar

Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape..

Hvorfor skal man ikke ha lov til å kritisere noe man mener er feil med klubben i ens hjerte?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er vel heller et tegn på at man bryr seg om klubben når man klager over manageren.

Problemet med Moyes er ikke at han har fått for lite tid, eller at han taper kamper, problemet er at det vises null fotballforståelse eller vilje til å prøve nye ting for å vinne kamper.

Da kunne han fått 10 år i stolen og fortsatt gjort det like dårlig.

Få han ut så fort som mulig og ansett en som skjønner seg på fotball.

Lenke til kommentar

Å sidestille Moyes med FUCKINGS Manchester United er jo fullstendig idiotisk. Jeg står bak KLUBBEN, ikke en tilbakestående apekatt som David Moyes.

Moyes er en kjempegod manager for lag som ligger fra 8-14 plass og vil høyere opp. Desverre for Moyes ender han på samme plass uansett utgangspunkt. Han kommer aldri til å bli en toppmanager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...