Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Purch faktisk. Viktig å vite betydningen av ord og uttrykk her i tråden vet du, ellers får JEG på pukkelen av barnebarnet til Sylfest Lomheim Edit:mobilmøkk. Endret 18. mars 2014 av Jotun 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Når man sier ting som f.eks "knocked him/her of their perch", så kan man vel oversette det grovt til at man har skubbet noen av tronen/ned fra sin høye hest. Når man er vant til at et lag som United dominerer år etter år kan man unne seg noen småfrekke bilder i ny og ne. Er litt vanskelig å forklare på en måte som andre skal forstå Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Eller man kan bruke wikipedia (?) som de over og egentlig forklare det ganske enkelt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ikke lykkekvisten hvertfall Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Slutt og gi oss falske forhåpninger da Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kjære vakre vene. Det var en spøk mot indahla (?)Øh.. Nei. Men jeg lar det gli Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det var snilt indahla. Leaf ja.... Æsj 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Atletico Madrid, Bayern München, Barcelona, Paris Saint-Germain, Chelsea, Real Madrid og Dortmund. Vi er fucked uansett hvem vi møter hvis vi går videre fra Olympiakos-kampen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg håper vi ryker. Da vil jakten på ny manager starte for alvor og personen vil få mer tid før neste sesong. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ville også vært glad for tap hvis det automatisk resulterte i managerskifte, men har vanskeligheter for å tro det vil skje. Dessverre.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har sjekket tallene... Han gjør jo oss om til nye Everton FC. Om det ikke skjer noe fort så ender vi opp som Leeds! Ingen kan ta fra ham det han gjorde i Everton, men United er for stort for ham! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Spent å se om Kagawa får en like frustrerende dag på jobben som forrige gang. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape.. Hvorfor skal man ikke ha lov til å kritisere noe man mener er feil med klubben i ens hjerte? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ikke la dette bli enda en idiot diskusjon om hva som er ekte supporterskap.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Enig. Moyes er ikke 0.1% av klubben engang. Det handler ikke om å like manageren, men klubben. En manager man liker blir en "bonus". Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er vel heller et tegn på at man bryr seg om klubben når man klager over manageren. Problemet med Moyes er ikke at han har fått for lite tid, eller at han taper kamper, problemet er at det vises null fotballforståelse eller vilje til å prøve nye ting for å vinne kamper. Da kunne han fått 10 år i stolen og fortsatt gjort det like dårlig. Få han ut så fort som mulig og ansett en som skjønner seg på fotball. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Jeg håper vi ryker ut i morgen. Å se oss bli ydmyket mot Europas elite er ikke noe jeg har særlig lyst til. Møter vi Barca, Real eller Bayern frykter jeg tosifret over to oppgjør. Endret 19. mars 2014 av Stonemeister Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvor ble det av United tråden - virker som dette har blitt anti United. Stå nå for f... bak klubben og ikke hold på med denne sytinga. Hadde det vært 2år siden Moyes ble ansatt og vi var like vinglete så kunne jeg skjønt sutringen, men at dere ønsker vi skal tape.. Å sidestille Moyes med FUCKINGS Manchester United er jo fullstendig idiotisk. Jeg står bak KLUBBEN, ikke en tilbakestående apekatt som David Moyes. Moyes er en kjempegod manager for lag som ligger fra 8-14 plass og vil høyere opp. Desverre for Moyes ender han på samme plass uansett utgangspunkt. Han kommer aldri til å bli en toppmanager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå