Hansoen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 De vet mye vi ikke vet, og likevel tar de feil beslutninger. Det sier jo alt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Feil - tape fotballkamper. Rett - vinne fotballkamper. Holder den primitive standarden i live. Rått. Hele verden (inkl meg) ropte etter å benke Young / Valencia og spille med Januzaj, Rooney, Mata og RVP, og det fikk man se hvordan gikk mot f.eks. Liverpool. Rent basert på personlige interesser så er det ikke så farlig om United er en syvendeplass-klubb og jeg er egentlig ikke så desperat etter å få Moyes ut p.g.a. den formenkurven han har styrt laget inn på. Motivasjonen her vil isåfall være at han er en sykt kjedelig type, samme med Young osv. Er kjedelig nok å se ansiktene deres bare. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hva mener du med at det ikke så farlig om United er en syvendeplass-klubb? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg trodde ikke vi skulle starte med Mata, Janzuaj og RvP på topp mot Liverpool. Januzaj og Mata er vel de to i troppen som bidrar minst bakover, og mot ligaens mestscorende angrep skurrer det litt å starte med defensivt handicap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) . Er kjedelig nok å se ansiktene deres bare (Fokuset på ansiktene, ikke hva som står. beklager for billig stikk, men det passet akkurat nå) Endret 18. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Young be like: That's a great dive! 7 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg ble Liverpool-supporter fordi en venn i barnehagen var det. Er det "bedre" å bli ManU-supporter fordi de var best?Du tuller litt nå, ikke sant??? Please si at du tuller! Herremin hatt, er det en dårlig grunn? Vanlige grunner er jo fordi venner, fedre, søsken liker et lag og man blir interessert. Jeg ble Liverpool fan fordi da jeg var 5 år så jeg og en kamerat en fotball kamp på en Lørdag. Vi var på jobben til faren hans husker jeg. Hadde masse konkurranser hele dagen (biljard, dart, bordtennis osv) Kompisen min hadde blå genser og skulle derfor holde med Everton som spilte mot Liverpool. Da valgte jeg Liverpool. Lite viste vi at det var FA Cup finale. Så moro at de røde vant 3-1. Rush og Mølby ble heltene. Begynte å følge med kort tid etter. Klokka 16.00 på Lørdager ble hellig og ute på Løkka skulle jeg alltid være Rush når jeg scoret mål eller Mølby når jeg skulle spille midtbane. PS! For nostalgien så anbefaller jeg denne videoen: Forrest og I --> http://www.youtube.com/watch?v=Q3ezBZEdj14 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.gettyimages.co.uk/Search/Search.aspx?EventId=477692351&EditorialProduct=Sport Moyes viser skillz på dagens trening. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 DM: "Kagawa er en veldig viktig spiller for oss. Han har ikke spilt så mange kamper denne sesongen, men han blir involvert onsdag på et eller annet vis." Han er såpass viktig at han får starte hele 2 kamper i løpet av sesongen... Får vel 10 minutter på slutten av kampen i morgen, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har han ikke startet mer enn to kamper? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Liten underdrivelse. Han har spilt 90 minutter i to kamper. Blitt byttet ut fire ganger, og blitt byttet inn fire ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg ble Liverpool-supporter fordi en venn i barnehagen var det. Er det "bedre" å bli ManU-supporter fordi de var best? Husker jeg ble United supporter pga solskjær, er ikke akkurat noen gode grunner for å velge et lag når jeg tenker over det. Du har som regel liten peiling i 5års alderen uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Kjære vakre vene. Det var en spøk mot indahla (?) som sa han var supporter pga familie og da sa eg at det var ikke pga han likte klubben nei. Og så kommer det fordømte hylekoret som heller vil klage og syte istedet for å forstå selv de enkleste teasers. Eg gir vel fullstendig blanke i hvorfor noen ble Liverpool-supporter. Finn noe mindre interessant og du får en tier i finnerlønn. Derfor håpte eg knipsolini tullet. Tenk hvis det bare en gang hver tiende gang hadde gått an å lagt fra seg fjortiss syndromet om forårsaker at alle United supportere er teite og bare hatt det gøy her inne. Hvor mange United supportere i Liverpooltråden hadde sluppet unna med å si at hans forhold til klubben utelukkende var tvang dra familien? Daniel hadde vært der før det ble postet!! Endret 18. mars 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Bah. Skriv bokmål, engelsk eller nynorsk. Dialekt kan du skrive på sms til venner. [/rant] 9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Det kommer ikke til å skje. Hvor mange ord ble feil? Fire? Men det var et godt forsøk på å kapre tiern. Endret 18. mars 2014 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.gettyimages.co.uk/Search/Search.aspx?EventId=477692351&EditorialProduct=Sport Moyes viser skillz på dagens trening. Ser mer ut som Vidic måker ballen i hodet på Moyes med vilje. Herlig gjort i så fall! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Du og de der bildene dine ass Litt dårlig på engelsken (og norsken) men det er liksom lykkekvisten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 "perch 1 (pûrch) n. 1. A rod or branch serving as a roost for a bird. 2. a. An elevated place for resting or sitting. b. A position that is secure, advantageous, or prominent." Noe sånt? Hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå