Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel akkurat det samme. Jeg ble United-supporter fordi alle i området mitt var det. På barneskolen vår gikk det to forskjellige "områder", alle som var fra det ene området holdt med United, og alle fra det andre området holdt med Arsenal. Sånn var det bare. Også hadde du et par stykker som var Pool-supportere fordi faren deres var det.

Lenke til kommentar

Vi har vel alle forskjellige historier om hvorfor man ble fans. Jeg ble fan fordi min far var fan - og jeg kunne likegjerne vært Liverpool-fan eller Arsenal om jeg hadde fulgt vennene mine 80-83-modeller, med Arsenal og Liverpool på høyden da vi begynte å følge med på fotball, med kort og Boing og whatnot. Har en kompis som var Palace fan. Han har hatt mange år "i mørket" - Gikk år mellom hver gang du så en slik kamp på TV.

I voksen alder har min far ekjent at han egentlig holdt med Spurs til han var rundt 10 år gammel(!), fordi hans far (min farfar) igjen holdt med "Jødenes lag". Min farfar "holdt med" Spurs på grunn av Hitler - så der har vi den. Samtidig brydde visst han seg knapt om Engelsk fotball...

Tilbake til min far - han ble United-fans etter Munich, og var United-fan da Spurs vant serien 2-3 år senere. I følge han var de fleste av hans venner Wolves-fans, og mange av dem "byttet" til United etter ulykken.

Lenke til kommentar

Jeg ble Liverpool-supporter fordi en venn i barnehagen var det. Er det "bedre" å bli ManU-supporter fordi de var best?

Jeg hadde ikke peiling på klubblag. Jeg fulgte ikke med på det. Bare landslag, men på barneskolen ville folk rundt meg at jeg skulle bli fan av Chelsea og Arsenal (ikke begge). Det ville ikke storebroren min ha noe av og jeg begynte å se på United-kamper med ham. And that's how it started. Visste faktisk ikke størrelsen på klubben på den tiden. Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...