Snikpellik Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Om Rooney "fungerer" best når resten av laget er bøtte, så er det bedre med en sur Rooney på benken. Janzuaj har spilt dårligere og dårligere, og i går var det tydelig at han ikke hadde noe å bidra med, hverken defensivt eller offensivt. Likevel spiller han 75 minutt. Mata fungerte heller ikke i går. Det ser ikke ut som om vi har noen plan når vi får ballen. Mata snurrer litt rundt, og ser etter folk på motsatt side. Januzaj ser ned og løper fremover til han mister ballen. Det er null samspill. Er for meg en gåte at Moyes ikke tok av Januzaj tidligere. Han burde kanskje ikke startet kampen en gang. Det er så åpenbart at vi blir for lette bakover mot et så sterkt lag med Januzaj i den rollen. Burde heller startet med Welbeck på kant som har mye større kapasitet defensivt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Bah: http://www.united.no/nyhetsarkiv/disse-spillerne-onskes-mest/ Vidal er den spilleren vi trenger mest av alle. Han ville vært en 100% for oss. Sier ikke nei takk til Kroos, elsker den spilleren, men vi trenger hurtige ben som kan springe fra boks til boks = Vidal. Edit: Jeg har 1% tro på at vi får han da... Endret 17. mars 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Trolling og svar på trolling har blitt fjernet fra tråden. Trolling er å provosere for provoseringens skyld, ofte ved å skrive noe man ikke mener slik at diskusjonen utarter seg til en hissig diskusjon hvor temaet for tråden blir skadelidende. Den primære hensikten med trolling er ikke å argumentere for påstanden, men å skape dårlig stemning. Vil også minne øvrige brukere om å ikke svare på innlegg man anser som trolling. Dette fører som regel til krangling og persondiskusjon, noe som kan få konsekvenser for alle involverte parter. Dere oppfordres til å bruke rapportknappen i stedet for å ta saken i egne hender. Reaksjoner på dette taes på PM eller i tilbakemeldingskategorien, og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hvilke trenere er det egentlig som er ledige nå? Om Moyes fikk sparken så er det jo ikke bare å si til, for eksempel Klopp og Dortmund; "Okei, fra nå av trener du oss, få på deg skoene og kom". Den eneste treneren av et visst kaliber som jeg kommer på som er ledig nå er Massimo Allegri. Han hadde jo en håpløs sesong med Milan tidligere i år (ikke det at Seedorf har gjort det sååå mye bedre), men gjorde det bra de første 2-3 årene der. Endret 17. mars 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Altså, et langtidsprosjekt må jo evt. bli til sommeren. Et midlertidig alternativ fram til sommeren må jo være René, slik at han til sommeren trer ned som førstelagstrener igjen når ny manager kommer inn. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hvilke spillere skal vi signere i sommer? Er det mange som står uten kontrakt? Edit: Var ment som et svar på hvilken manager vi skal få inn. Moyes burde vært sparket bare for å få opp litt guts i spillergruppen igjen. Ny manager hentes selvsagt i sommer eventuelt. Endret 17. mars 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Er ikke noe vits med et midlertidig prosjekt nå. Sesongen er allerede ødelagt og i praksis er 4.plass umulig. Om man klarer 5., 6. eller 7. er for meg helt irrelevant, selv om Europaligaen hadde vært greit for å fortsatt få internasjonal matching og kanskje bevare en viss grad av tiltrekningskraft mot talentfulle spillere. Moyes har vært en katastrofe fra dag 1 og har ikke vist noen som helst tegn til forbedring. Helt skandaløs ansettelse, stakkars mann. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Om Moyes forsvinner nå, så kan managere som Klopp forberede seg mentalt på at det kommer et tilbud. Sesongen er over uansett hvordan det går mot Olympiakos. Det er ingen sjanse at vi vinner CL med Moyes, uansett om vi snubler forbi dem på onsdag(?). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Akkurat det er jeg enig i. Hvis Moyes må gå, burde arbeidet bak kulissene begynne. Moyes burde få beskjed og ledelsen burde begynne nå for å sikre seg nestemann. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 For en grådig mann. Hvor var de prinsippene da Moyes tok over? Og hvordan forventer han at jeg skal bygge en midtbane for stusselige £12m og samtidig kjempe om gullet? Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 For en grådig mann. Hvor var de prinsippene da Moyes tok over? Og hvordan forventer han at jeg skal bygge en midtbane for stusselige £12m og samtidig kjempe om gullet? Det der er budsjettet du får når du starter før 13/14 sesongen, og med nyeste database, da har du allerede "kjøpt" Fellaini og Mata for sesongen, derfor er budsjettet lavt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Første kampen under Benitez. Vi har levd med Moyes i ni måneder nå. Nå var det jo en helt annen grunn en resultater at Benitez ikke var like velkommen hos alle fra starten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Skulle likt å sett OT om United hadde sparket en klubbhelt og erstattet han med Rafa ja. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, jaggu bra ikke alle klubber er som Chelsea. 8 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Og der var eg plutselig enig med deg BS!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Skulle likt å sett OT om United hadde sparket en klubbhelt og erstattet han med Rafa ja. Rafa kunne vi virkelig trengt i CL gitt! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Poenget var uansett at man ser kanskje nå hvorfor vi har kritisert enkelte managere. Selv om mange har blitt sparket på urimelige grunner, har også vi følt behov for bytte. Det er først nå det er rolig på den fronten fordi vi føler vi har en manager som hører hjemme hos oss. Rafa Benitez fikk til en grei sesong, men han ville aldri fått fansens fulle støtte. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 FA er fulle av rasshøler. Hvorfor i helvete skal Vidic bli suspendert i to kamper for to gule kort hvorav den ene var feil? Samtidig som Sturridge skal gå ustraffet for sin lille dive? "Fordi dommeren så situasjonen og vi er handlingslammet"? Kukksugere hele gjengen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Spalletti? Jeg er positiv til Spalletti. Om Moyes sitter ut sesongen eller om han får sparken med et par kamper igjen -- og noen må ta over midlertidig -- er egentlig det samme. Sesongen er kjørt. Det er vel ingen som har tro på 4. lenger, og jeg er ikke engang sikker på om en EL-plass er noe å trakte etter. Jeg var lenge positiv til Moyes, i den forstand at han ikke hadde vært mitt førstevalg, men at jeg var villig til å gi han tid til å sette sitt preg på laget. Det jeg regnet med var at laget kom til å kjempe om en CL-plass, og at han i det minste skulle stake ut en vei fremover. Nå er det liten forbedring å spore noe sted, og jeg er ikke en av de som tror at tid er løsningen på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå